Σε αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά διαλέγουν μια κάρτα με αξεσουάρ-αντικείμενα-ρούχα και οδηγούν το Beebot στο ανάλογο καιρικό φαινόμενο.
Σε χαρτί του μέτρου σχεδιάζουμε πλέγμα κάνοντας προσομοίωση του πλέγματος πάνω στο οποίο κινείται το Beebot, ώστε τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν τον τρόπο που κινείται. Μαθαίνουν δηλαδή πως μπορεί να κινηθεί μόνο μπροστά, πίσω, δεξιά και αριστερά και όχι διαγώνια. Στην αρχή, τοποθετούμε μόνο μια κάρτα καιρικού φαινομένου σε κάποιο τετράγωνο και έχοντας για αφετηρία το σπίτι, κάθε παιδί πρέπει να σκεφτεί ποια διαδρομή θα ακολουθήσει για να φτάσει στη καιρικό φαινόμενο, λέγοντας και κάνοντας ταυτόχρονα τα αντίστοιχα βήματα. Στην συνέχεια αφού βάλουμε όλες τις κάρτες με τα καιρικά φαινόμενα σε διάφορα τετραγωνάκια, εισάγουμε κάρτες με βελάκια. Το κάθε παιδί καλείται τώρα να βάλει τις κάρτες με τα αντίστοιχα βελάκια δείχνοντας την διαδρομή που επέλεξε. Στη συνέχεια παρουσιάζουμε στα παιδιά μια σειρά από κάρτες με αντικείμενα/αξεσουάρ που αντιστοιχούν στα καιρικά φαινόμενα. Τοποθετούμε τις καρτέλες των καιρικών φαινομένων στο πλέγμα του Beebot και το κάθε παιδί διαλέγει μια κάρτα με το αξεσουάρ και καλείται να οδηγήσει τοBeebot στην αντίστοιχη καρτέλα.