- Δραστηριότητα για Ε και ΣΤ τάξη : Τεχνητή Νοημοσύνη
Για να γλιτώσει ο βυθός από τα σκουπίδια επιστρατεύουμε την τεχνητή νοημοσύνη στόχος η προστασία των ζώων της θάλασσας.
Μέσα από τη σελίδα https://studio.code.org/s/oceans μιλάμε για mashine learning και τεχνητή νοημοσύνη πως αντί να προγραμματίζουμε ακολουθούμε διαδικασία μάθησης της υπολογιστικής μηχανής στην αναγνώριση μοτίβων.
Βασικός στόχος είναι τα παιδιά να καλλιεργήσουν γνώσεις και δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης, προγραμματισμού και κωδικοποίησης, να διερευνήσουν και να επιλύσουν προκλήσεις και γρίφους με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή αλλά και χωρίς (unplugged), να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τα ζώα, να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους και να διασκεδάσουν.