Εισαγωγή στο scratchjr : Το ScratchJr είναι μια γλώσσα προγραμματισμού που επιτρέπει στα μικρά παιδιά να δημιουργήσουν τις δικές τους διαδραστικές ιστορίες και παιχνίδια. Τα παιδιά ενώνουν μεταξύ τους γραφικά προγραμματιστικά κομμάτια ώστε να κάνουν τους χαρακτήρες να κινηθούν, να πηδήξουν, να χορέψουν, και να τραγουδήσουν.
Πλακίδια εντολών | |
1. ΕΔΩ | 2. ΕΔΩ |
- ΕΛΕΓΧΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ
- ΑΣΚΗΣΗ 1 : ΠΕΡΙΒAΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ SCRATCHJR
- ΑΣΚΗΣΗ 2 : Οι εντολές του Scratch jr αντιστοίχιση
- AΣΚΗΣΗ 3: «Οι βόλτες του ROBO» αντιστοίχιση
- ΑΣΚΗΣΗ 4 : ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ LIVEWORKSHEETS
- ΑΣΚΗΣΗ 5 : ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΤΟΛΕΣ
- ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1
- ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2
- ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3
- Δραστηριότητα 1η: ScratchJr – Teach ΒΙΝΤΕΟ ΆΣΚΗΣΗΣ
- Δραστηριότητα 2η: ScratchJr – Teach
- Δραστηριότητα 3η: ScratchJr – Teach
- Δραστηριότητα 4η: ScratchJr – Teach
- Δραστηριότητα 5η: ScratchJr – Teach
- Δραστηριότητα 6η:ScratchJr – Teach
- MΙΚΡΟ-ΜΕΓΑΛΟ
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ SCRATCHJUNIOR
Εισαγωγικό βίντεο1 ΕΔΩ
Εισαγωγικό βίντεο2 ΕΔΩ
Εικόνα 1:Στιγμιότυπο από το περιβάλλον εργασίας του ScratchJr το οποίο αποτελείται από (A) το συντάκτη εντολών, (B) τη σκηνή, (Γ) τη λίστα των χαρακτήρων στη σκηνή και (Δ) μια συλλογή έως και τεσσάρων σκηνών. Τα πλακίδια εντολών του ScratchJr μπορούν να ταξινομηθούν σε 6 μεγάλες κατηγορίες:
- Πλακίδια αποκρινόμενα σε συμβάντα (Triggering Blocks)
- Πλακίδια κίνησης (Motion Blocks)
- Πλακίδια εμφάνισης (Looks Blocks)
- Πλακίδια ήχου (Sound Blocks)
- Πλακίδια ελέγχου (Control Blocks)
- Πλακίδια τερματισμού (End Blocks)