Ανάβουμε τις Φρυκτωρίες!» στο Νότιο Αιγαίο από τη Νάξο

Ο Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμης με διακριτικό τίτλο WRO Hellas είναι ο κύριος φορέας διεξαγωγής διαγωνισμών εκπαιδευτικής ρομποτικής στην Ελλάδα και στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ο WRO Hellas υιοθετώντας και στηρίζοντας τους 17 στόχους που έχει θεσπίσει ο ΟΗΕ για τη βιώσιμη ανάπτυξη, σχεδιάζει τα θέματα του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2019…

Read More

Σεμινάριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών

Ενδοσχολική Επιμόρφωση για τα παρακάτω θέματα: 1.   Αξιοποίηση των δωρεάν υπολογιστικών εργαλείων της Google στη διδακτική πράξη a.   Αξιοποίηση του Google Drive στην εκπαιδευτική διαδικασία και στη διοίκηση του σχολείου b.   Αξιοποίηση της εφαρμογής Google Play Books στη διδασκαλία και σε εκπαιδευτικά προγράμματα φιλαναγνωσίας

Read More

Ενεργητική Μάθηση – Κώδικας σε STEM

Το σχολικό έτος 2017-2018 με τους μαθητές των Ε και ΣΤ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Βίβλου Νάξου, συμμετείχαμε σε ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα eTwinning, TALOS: The Authentic Learners Of Science και συνεργαστήκαμε με άλλα 7 σχολεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και συγκεκριμένα με 2ο Ευρωπαϊκό Σχολείο του Λουξεμβούργου, 3ο Ευρωπαϊκό Σχολείο των Βρυξελλών,5ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης, Πέτρος…

Read More

Φεστιβάλ Επιστημών 2016-2017

Με τους μαθητές/τριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Βίβλου Νάξου διοργανώσαμε ένα Φεστιβάλ Επιστημών. Στο φεστιβάλ παρουσιάστηκαν κατασκευές που αφορούσαν ενότητες από την Φυσική της ΣΤ΄. Παρουσιάστηκαν πειραματικές κατασκευές που αφορούσαν την Θερμότητα και τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και συγκεκριμένα την ηλιακή ενέργεια και την αξιοποίηση του νερού για την παραγωγή ηλεκτρικού…

Read More

Teachers4Europe 2016-17 – Αποτελέσματα Δράσης

Τα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα υλοποιήθηκαν στην περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου το διδακτικό έτος 2016-2017, στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος Teachers4Europe και με την καθοδήγηση των Ambassadors4Europe Νότιου Αιγαίου Χρήστο Σκάρκο, Ελένη Σταυροπούλου, Νεκτάριο Φαρασόπουλο

Read More