Θεωρία
Ασκήσεις
Άσκηση στην προσωπική αντωνυμία
Τὰ καλὰ παρ’
σε
σέ
ἐμοῦ
ἐμὲ
ἡμᾶς
ἡμῖν
ὑμῶν
, (
ἐγώ
, δοτ. πλ.) καὶ τὸ τῆς ἀρετῆς ὄνομα τίμιον
Οὐδὲ γὰρ ἐγὼ πρὸς
σε
σέ
ἐμοῦ
ἐμὲ
ἡμᾶς
ἡμῖν
ὑμῶν
(
σύ
, αιτ. εν.), ἐπεὶ καὶ νῦν, ἵνα μηδὲ τοῦτο
λάθῃ
σε
σέ
ἐμοῦ
ἐμὲ
ἡμᾶς
ἡμῖν
ὑμῶν
(
σύ
, αιτ. εν. αδύναμος τύπος)
Ὁταν μὲν νομοθετῶμεν, τοῦθ’
σε
σέ
ἐμοῦ
ἐμὲ
ἡμᾶς
ἡμῖν
ὑμῶν
(
ἐγώ
, αιτ. πλ.) σκοπεῖν
Τὴν εἰρήνην τὴν δι’
σε
σέ
ἐμοῦ
ἐμὲ
ἡμᾶς
ἡμῖν
ὑμῶν
(
ἐγώ
, γεν. εν.)γεγενημένην
Διατριβαὶ καὶ συνήθειαι μεθ’
σε
σέ
ἐμοῦ
ἐμὲ
ἡμᾶς
ἡμῖν
ὑμῶν
(
σύ
, γεν. πλ.) ἐλευθέριοι
Ἐν δὲ τῇ πρεσβείᾳ συσσιτεῖν
σε
σέ
ἐμοῦ
ἐμὲ
ἡμᾶς
ἡμῖν
ὑμῶν
(
ἐγώ
, δοτ. πλ.) ἐσπούδασεν,
οὐκ
σε
σέ
ἐμοῦ
ἐμὲ
ἡμᾶς
ἡμῖν
ὑμῶν
(
ἐγώ
, αιτ. εν.) πείσας, ἀλλὰ τοὺς μετ’
σε
σέ
ἐμοῦ
ἐμὲ
ἡμᾶς
ἡμῖν
ὑμῶν
(
ἐγώ
, γεν. εν.)
Έλεγχος
ΕΝΤΑΞΕΙ
ΕΞΟΔΟΣ
Επανάληψη
© Γιάννης Παπαθανασίου - Ελληνικός Πολιτισμός