ΑΡΧΙΚΗ
Αρχική arrow Μαθήματα arrow Εφαρμογές Πληροφορικής  (ΓΕ.Λ.)
e-mail     Βιβλίο Επισκεπτών

Αρχική Σελίδα
Μαθήματα
Νομοθεσία - Χρήσιμα έντυπα
Προγράμματα Σπουδών, Οδηγίες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Νέα
Downloads
Επικοινωνία
 

Βιβλίο Επισκεπτών
Βιβλίο Επισκεπτών

 


Εικονικό Εργαστήριο με Μικροεφαρμογές Java

 


blogάκι

 


Η Αράχωβα στον Παγκόσμιο Ιστό

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΓΕ.Λ.)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7. Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα.
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών App Inventor

bullet Άσκηση 1
bullet Άσκηση 2
bullet Άσκηση 3

Το υλικό για την εφαρμογή του βιβλίου:

το γαύγισμα

sleepydog.png

angrydog.png

bark.mp3

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11. Εισαγωγή στην HTML
bullet Άσκηση 1
bullet Άσκηση 2
bullet Άσκηση 3
bullet Άσκηση 4
bullet Άσκηση 5
bullet Άσκηση 6
bullet Άσκηση 7

 

 

 

 

 
 
 

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος από το Ψηφιακό σχολείο.

Εκπαιδευτικό εργαστήριο σε App Inventor από τον ΣΕΠ Χίου.

Εκπαιδευτικό υλικό για τον AppInventor

Εκπαιδευτικό υλικό από τον ιστότοπο w3schools

Το Ελληνικό Γραφείο του W3C

Αθανάσιος Κουτσονικόλας