5
ΦΟΡΜΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: Μουσική
ΤΑΞΗ: Γ Γυμνασίου
ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΣ: «Από το γκόσπελ στο ροκ»
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: «Και εγένετο τζαζ…»
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 2 διδακτικές ώρες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Μητσοπούλου Ευαγγελία
1.Διδακτικός (οί) στόχος (οι):
Οι μαθητές (μέσω του μαθήματος της τζαζ μουσικής)
- να γνωρίσουν τι είναι τα πνευματικά δικαιώματα,
- να μάθουν ποιους αφορούν τα πνευματικά δικαιώματα
- να μάθουν τι σημαίνει κάνω «διασκευή» και ποιος έχει τα πνευματικά δικαιώματα
-
να μάθουν τον ρόλο του Ο.Π.Ι. (Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας) και της Α.Ε.Π.Ι.
- αναπτύξουν συνεργασία στο πλαίσιο της ομαδικότητας
2.Διδακτική προσέγγιση:
τεχνική της συν-ανάγνωσης, ανακαλυπτική ενεργητική-συμμετοχική μάθηση, ομαδοσυνεργατική,
αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας
3.Μέσα διδασκαλίας-υλικά-προϋποθέσεις:
CD ή/και υπολογιστής με σύνδεση στο διαδίκτυο, βιντεοπροβολέας
4. Προαπαιτούμενη γνώση:
Οι μαθητές σε προηγούμενο μάθημα δύο (2) διδακτικών ωρών
- γνώρισαν την τζαζ μουσική και τις επιδράσεις της
-
εξοικειώθηκαν με τη δραστηριότητα της ενεργητικής ακρόασης και μέσω αυτής να διακρίνουν
μουσικά όργανα, δομικά σημεία της μουσικής και νοήματα της μουσικής της τζαζ μουσικής
- έμαθαν την έννοια του αυτοσχεδιασμού, του συγκοπτόμενου ρυθμού, των «μπλου» φθόγγων
- συνέθεσαν ένα κομμάτι δικό τους με στοιχεία τζαζ
- ανέπτυξαν μεταξύ τους συνεργασία και
αισθάνθηκαν πως είναι να δημιουργείς ομαδικά
1,2,3,4 6,7,8,9,10