ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 30/03/2010
O τρόπος με τον οποίο η γλώσσα εμποδίζει τον αλλόγλωσσο αλλά και τον ομόγλωσσο να παρακολουθήσει το σχολικό πρόγραμμα.
Εθνική ομοιογένεια και ιστορία. - Εθνική ομοιογένεια και αλλοεθνείς μετανάστες. - Εθνική ομοιογένεια και αξιολόγηση της εθνικής ταυτότητας από τους φορείς της.
Αντιμετώπιση προβλημάτων που έχουν να κάνουν με την διαφορετική προέλευση και αφετηρία των μαθητών με μητρική γλώσσα την ελληνική.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ-ΔΟΜΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ -ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΣΕ ΠΟΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΗΚΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Η γλώσσα αποτελεί σημαντικό παράγοντα δόμησης της προσωπικότητας και της ατομικής ταυτότητας του ανθρώπου.
Η σχέση της μάθησης με την ομιλία. Αρχές της κοινωνιογλωσσολογίας. Η σχέση της ατομικής ταυτότητας με την ισχύ και η μεταβίβαση κοινωνικών και πολιτιστικών χαρακτηριστικών μέσω της ομιλίας και κατ’ επέκταση της μάθησης.
ΑΥΤΟΠΕΡΙΓΡΑΦΗ- ΈΣΩ ΚΑΙ ΕΞΩ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ - Η ΑΥΤΟΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Ο CAMPBELL - ΤΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΕΞΩ-ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ - ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ.
Οργανισμός – Εκπαιδευτικός Οργανισμός - Θεωρίες για τη Διοίκηση - Λειτουργίες της διοίκησης - Δεξιότητες ενός καλού manager - Ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός στη Διοίκηση - Λήψη αποφάσεων.
Εκπαιδευτική Μονάδα- Ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός στη Διοίκηση- Εκπαιδευτική πολιτική και συγκεντρωτικό εκπαιδευτικό σύστημα - Ιστορική αναδρομή στην αξιολόγηση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα- Σημασία της αξιολόγησης για την εκπαιδευτική μονάδα - ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ : Υλοποίηση – απολογισμός- ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Εκπαιδευτική πολιτική-Εκπαιδευτική Μονάδα - Εκπαιδευτική μονάδα και εκπαιδευτικοί - Τάσεις βασικής Εκπαίδευσης εκπαιδευτικών - Δια βίου εκπαίδευση – εκπαίδευση ενηλίκων - Επιμόρφωση : Έννοια-Αναγκαιότητα –Επιμορφωτική πολιτική- Επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ -Επαγγελματική ανάπτυξη και ταυτότητας του εκπαιδευτικού. Όροι και προϋποθέσεις.
ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΕΩΔΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΕΩΔΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ - ΥΠΑΡΚΤΑ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ - ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 1ΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - AΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. -ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ.
ΠΡΟΦΙΛ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΠΡΟΦΙΛ ΥΠΟΘΕΤΙΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ 1Η - ΕΠΙΣΤΟΛΗ 2Η - ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ