Β ΟΜΑΔΑ

 

  1. Διαβάστε το άρθρο της Σταυρούλας Παπασπύρου (Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2002 – Ελευθεροτυπία) για τον διαχρονικό και πολυπολιτισμικό Καβάφη.

Ποια συμπεράσματα προκύπτουν σχετικά με την ακτινοβολία του έργου του;

 

  1. Ποια κεντρική ιδέα επιχειρήθηκε να αναδειχθεί μέσα από την έκθεση «Αρχαία Πάθη», που φιλοξενήθηκε στο αρχαιολογικό μουσείο του Κέλσι;

Κάντε μια περιήγηση στην έκθεση και δείτε αν επιβεβαιώνεται κάτι τέτοιο.

 

  1. Δείτε τα αρχαιολογικά ευρήματα δίπλα από την αγγλική μετάφραση των ποιημάτων του καβάφη, ακούγοντας παράλληλα την απαγγελία:

 

·          «Του μαγαζιού» “For the shop Απαγγελία Σαββίδης

·          Δείτε το ποίημα «τα Βήματα», «the footsteps» ακούγοντας την απαγγελία από την καθηγήτρια. Διαβάστε το και μόνοι σας από την ιστοσελίδα του Σπουδαστηρίου Νέου Ελληνισμού

·          Δείτε το ποίημα «έτσι πολύ ατένισα» «Ive looked so much», ακούγοντας την απαγγελία από την καθηγήτρια. Διαβάστε το και μόνοι σας από την ιστοσελίδα του Σπουδαστηρίου Νέου Ελληνισμού.

 

  1. Η αισθητοποίηση των  ποιημάτων, με αναπαραστατικές μορφές από μνημεία της αρχαίας Ελλάδας και Αιγύπτου, πιστεύετε ότι βοηθά στην προσέγγισή του;

Επιβεβαιώνεται η επικοινωνία της ποίησης του Καβάφη, με τα αρχαιολογικά ευρήματα; Επιχειρηματολογήστε