Καλημέρα,
Λέγομαι Δέσποινα Σωφρονίδου και είμαι δασκάλα του Στ΄1 στο 22ο ΔΣ Θεσσαλονίκης. Στα πλαίσια μιας διαθεματικής εργασίας των Φυσικών-Γεωγραφίας ζήτησα από τα παιδιά να κάνουν εργασίες πάνω στο κύτταρο, στις ταξινομίες των ζώων και σε περιβαλλοντικά προβλήματα (φαινόμενο θερμοκηπίου, τρύπα του όζοντος ). Οι εργασίες που ήρθαν φέτος και ήδη παρουσιάστηκαν στην τάξη είναι σε power point. Θα μπορούσαν οι εργασίες αυτές να παρουσιαστούν στο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής;
Μειονεκτήματα
? Δεν υπάρχουν εισηγήσεις. Είναι λιγόλεπτες 3΄- 5΄παρουσιάσεις.
? Είναι πολλές. Ήδη παρουσιάστηκαν 2 για τα ζώα, 2 για το κύτταρο και μία για το φαινόμενο θερμοκηπίου. Ακολουθεί μία για την τρύπα του όζοντος και υπάρχουν 2 ακόμη ανολοκλήρωτες.
? 2 μόνο «τρέχουν» μόνες τους, πράγμα που ομολογώ ότι δεν το ζήτησα, γιατί δε μας βοηθά καθόλου στην παρουσίασή τους στην τάξη.
Διευκρινίζω ότι η δική μου συνεισφορά έγκειται στο να διορθώνω παραλείψεις, ανακρίβειες και ορθογραφικά. Οι εργασίες είτε ομαδικές είτε ατομικές είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας των παιδιών και των συγγενών τους. Έτυχε η πρώτη να παρουσιαστεί σε p.p. πράγμα που τους ενθουσίασε, έδειξα ελάχιστα πράγματα και ακολούθησαν οι επόμενες στην ίδια μορφή – με διαρκή εξέλιξη. Η τελευταία είχε και κίνηση και ήχο.
Καλημέρα,
Λέγομαι Δέσποινα Σωφρονίδου και είμαι δασκάλα του Στ΄1 στο 22ο ΔΣ Θεσσαλονίκης. Στα πλαίσια μιας διαθεματικής εργασίας των Φυσικών-Γεωγραφίας ζήτησα από τα παιδιά να κάνουν εργασίες πάνω στο κύτταρο, στις ταξινομίες των ζώων και σε περιβαλλοντικά προβλήματα (φαινόμενο θερμοκηπίου, τρύπα του όζοντος ). Οι εργασίες που ήρθαν φέτος και ήδη παρουσιάστηκαν στην τάξη είναι σε power point. Θα μπορούσαν οι εργασίες αυτές να παρουσιαστούν στο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής;
Μειονεκτήματα
? Δεν υπάρχουν εισηγήσεις. Είναι λιγόλεπτες 3΄- 5΄παρουσιάσεις.
? Είναι πολλές. Ήδη παρουσιάστηκαν 2 για τα ζώα, 2 για το κύτταρο και μία για το φαινόμενο θερμοκηπίου. Ακολουθεί μία για την τρύπα του όζοντος και υπάρχουν 2 ακόμη ανολοκλήρωτες.
? 2 μόνο «τρέχουν» μόνες τους, πράγμα που ομολογώ ότι δεν το ζήτησα, γιατί δε μας βοηθά καθόλου στην παρουσίασή τους στην τάξη.
Διευκρινίζω ότι η δική μου συνεισφορά έγκειται στο να διορθώνω παραλείψεις, ανακρίβειες και ορθογραφικά. Οι εργασίες είτε ομαδικές είτε ατομικές είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας των παιδιών και των συγγενών τους. Έτυχε η πρώτη να παρουσιαστεί σε p.p. πράγμα που τους ενθουσίασε, έδειξα ελάχιστα πράγματα και ακολούθησαν οι επόμενες στην ίδια μορφή – με διαρκή εξέλιξη. Η τελευταία είχε και κίνηση και ήχο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Δέσποινα Σωφρονίδου