ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών): ΟΜΑΔΑ A ΤΕΣΤ 1

1ο ONLINE TEST ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΕΠΠ

Μάθημα: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

 

ΕΡΩΤΗΣΗ 1    (2000)

  Χαρακτηρίστε τις παρακάτω προτάσεις ανάλογα με το περιεχόμενο τους ως 'Σωστές' ή 'Λάθος'.

  

1. Επιλύσιμο είναι ένα πρόβλημα για το οποίο ξέρουμε ότι έχει λύση, αλλά αυτή δεν έχει βρεθεί ακόμη.    

Σωστό Λάθος

 

2. Η περατότητα ενός αλγορίθμου αναφέρεται στο γεγονός ότι καταλήγει στη λύση του προβλήματος μετά από πεπερασμένο αριθμό βημάτων (εντολών).         

Σωστό Λάθος

 

3. Για να αναπαραστήσουμε τα δεδομένα και τα αποτελέσματα σε έναν αλγόριθμο, χρησιμοποιούμε μόνο σταθερές.

Σωστό Λάθος

 

4. Στο διάγραμμα ροής το σχήμα του ρόμβου δηλώνει το τέλος ενός αλγορίθμου.

Σωστό Λάθος

 

5. Η εντολή εκχώρησης τιμής αποδίδει το αποτέλεσμα μιας έκφρασης (παράστασης) σε μια μεταβλητή.

Σωστό Λάθος

 

6. Η συνθήκη που ελέγχεται σε μια δομή επιλογής μπορεί να πάρει περισσότερες από δύο διαφορετικές τιμές.

Σωστό Λάθος

 

7. Σε μια εντολή εκχώρησης είναι δυνατόν μια παράσταση στο δεξιό μέλος να περιέχει τη μεταβλητή που βρίσκεται στο αριστερό μέλος. 

Σωστό Λάθος

        

8. Όλα τα προβλήματα μπορούν να λυθούν με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή.    

Σωστό Λάθος

 

9. Ο υπολογισμός του εμβαδού τετραγώνου είναι πρόβλημα άλυτο.          

Σωστό Λάθος

 

10. Το διάγραμμα ροής (flow chart) είναι ένας τρόπος περιγραφής αλγορίθμου.        

Σωστό Λάθος

 

11. Η ομάδα εντολών που περιέχεται σε μια δομή επιλογής μπορεί να μην εκτελεστεί.   

Σωστό Λάθος

 

12. Τα στοιχεία ενός πίνακα μπορεί να είναι διαφορετικού τύπου.

Σωστό Λάθος

 

 

ΕΡΩΤΗΣΗ 2    (2003)

  Χαρακτηρίστε τις παρακάτω προτάσεις ανάλογα με το περιεχόμενο τους ως 'Σωστές' ή 'Λάθος'.  

 

1. Ένας αλγόριθμος είναι μία πεπερασμένη σειρά ενεργειών.

Σωστό Λάθος

 

2. Οι ενέργειες που ορίζει ένας αλγόριθμος είναι αυστηρά καθορισμένες.

Σωστό Λάθος

 

3. Η έννοια του αλγόριθμου συνδέεται αποκλειστικά με την Πληροφορική.

Σωστό Λάθος

 

4. Ο αλγόριθμος τελειώνει μετά από πεπερασμένα βήματα εκτέλεσης εντολών.

Σωστό Λάθος

 

5. Ο πιο δομημένος τρόπος παρουσίασης αλγορίθμων είναι με ελεύθερο κείμενο.

Σωστό Λάθος

 

6. Ένας αλγόριθμος στοχεύει στην επίλυση ενός προβλήματος.

Σωστό Λάθος

 

 

ΕΡΩΤΗΣΗ 3    (2004)

  Χαρακτηρίστε τις παρακάτω προτάσεις ανάλογα με το περιεχόμενο τους ως 'Σωστές' ή 'Λάθος'.  

 

1. Ένα πρόγραμμα σε γλώσσα μηχανής είναι μια ακολουθία δυαδικών ψηφίων.

Σωστό Λάθος

 

2. Ο μεταγλωττιστής δέχεται στην είσοδό του ένα πρόγραμμα γραμμένο σε μια γλώσσα υψηλού επιπέδου και παράγει ένα ισοδύναμο πρόγραμμα σε γλώσσα μηχανής.

Σωστό Λάθος

 

3. Το πηγαίο πρόγραμμα εκτελείται από τον υπολογιστή χωρίς μεταγλώττιση.

Σωστό Λάθος

 

4. Ο διερμηνευτής διαβάζει μία προς μία τις εντολές του πηγαίου προγράμματος και για κάθε μια εκτελεί αμέσως μια ισοδύναμη ακολουθία εντολών μηχανής.

Σωστό Λάθος

 

5. Ένα πρόγραμμα σε γλώσσα μηχανής χρειάζεται μεταγλώττιση.

Σωστό Λάθος

 

6. Η ουρά και η στοίβα μπορούν να υλοποιηθούν με δομή πίνακα.

Σωστό Λάθος

 

7. Η εξαγωγή (dequeue) στοιχείου γίνεται από το εμπρός άκρο της ουράς.

Σωστό Λάθος

 

8. Οι μεταβλητές που χρησιμοποιούνται σε ένα πρόγραμμα αντιστοιχίζονται από το μεταγλωττιστή σε

συγκεκριμένες θέσεις της μνήμης του υπολογιστή.

Σωστό Λάθος

 

9.Ο τύπος της μεταβλητής αλλάζει κατά την εκτέλεση του προγράμματος.

Σωστό Λάθος

  

 

ΕΡΩΤΗΣΗ 4    (2004)

  Χαρακτηρίστε τις παρακάτω προτάσεις ανάλογα με το περιεχόμενο τους ως 'Σωστές' ή 'Λάθος'.  

 

1. Η λογική πράξη "ή" μεταξύ δύο προτάσεων είναι ψευδής, όταν οποιαδήποτε από τις δύο προτάσεις είναι ψευδής.

Σωστό Λάθος

 

2. Η FORTRAN αναπτύχθηκε ως γλώσσα κατάλληλη για την επίλυση μαθηματικών και επιστημονικών

προβλημάτων.

Σωστό Λάθος

 

3. Η εντολή GOTO που αλλάζει τη ροή εκτέλεσης ενός προγράμματος είναι απαραίτητη στο δομημένο προγραμματισμό.

Σωστό Λάθος

 

4. Τα συντακτικά λάθη στον πηγαίο κώδικα εμφανίζονται κατά το στάδιο της μεταγλώττισής του.

Σωστό Λάθος

 

5. Η Java χρησιμοποιείται ιδιαίτερα για προγραμματισμό στο Διαδίκτυο (Internet).

Σωστό Λάθος

 

6. Η απώθηση (pop) στοιχείου γίνεται από το πίσω

άκρο της στοίβας.

Σωστό Λάθος

 

7. Κατά τη διαδικασία της ώθησης πρέπει να ελέγχεται αν η στοίβα είναι γεμάτη.

Σωστό Λάθος

 

8. Η ώθηση (push) στοιχείου είναι μία από τις λειτουργίες της ουράς.

Σωστό Λάθος

 

9. Η τιμή της μεταβλητής είναι το περιεχόμενο της αντίστοιχης θέσης μνήμης και δεν μεταβάλλεται στη διάρκεια εκτέλεσης του προγράμματος.

Σωστό Λάθος