ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Μάθημα: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

 

1. Να γραφεί αλγόριθμος που να διαβάζει το βαθμό των γραπτών και των προφορικών για κάποιους μαθητές. Η εισαγωγή των δεδομένων σταματά όταν δοθεί ως βαθμός για τα γραπτά το -1.  Ο αλγόριθμος θα πρέπει να ελέγχει ότι τόσο οι βαθμοί των γραπτών όσο και των προφορικών είναι στην κλίμακα 0 έως 20. Ο αλγόριθμος να βρίσκει το μέσο όρο των βαθμών όλων των μαθητών στα γραπτά  και επίσης και το μέσο όρο στα προφορικά. Να ελέγχει ποιος από τους δύο είναι ο μεγαλύτερος και να εμφανίζει σχετικό μήνυμα. 

Διαβάστε περισσότερα: ΑΕΠΠ ασκήσεις δομή επανάληψης

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ

 Μάθημα: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

1. Σε ένα διαγωνισμό συμμετέχουν 500 υποψήφιοι. Να γραφεί αλγόριθμος που

 α) να διαβάζει τα ονοματεπώνυμά τους και να τα καταχωρεί σε έναν πίνακα. Επίσης να καταχωρεί τις βαθμολογίες τους σε έναν άλλο πίνακα. Οι βαθμολογίες είναι ακέραιοι αριθμοί στην κλίμακα 0 έως 100.

 β) να υπολογίζει το πλήθος των διαφορετικών βαθμολογιών που έχουν πετύχει οι υποψήφιοι.

 γ) να διαβάζει έναν αριθμό Ν. Κατόπιν να εκτυπώνει τα ονόματα όλων όσων έχουν πετύχει την Ν-ιοστή καλύτερη βαθμολογία. (π.χ. αν Ν=3 να εκτυπώνει τα ονόματα αυτών που έχουν την 3η καλύτερη βαθμολογία). Εάν το Ν έχει τέτοια τιμή που δε θα αντιστοιχεί σε αυτήν καμία βαθμολογία να εμφανίζει σχετικό μήνυμα.

 

Διαβάστε περισσότερα: ΑΕΠΠ ασκήσεις πίνακες

         ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 Μάθημα: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

 

1. α. Να γραφεί υποπρόγραμμα το οποίο να υλοποιεί την αντιμετάθεση δύο τιμών έτσι ώστε να μπορεί να κληθεί από το πρόγραμμα της φυσαλίδας (σελ. 68 βιβλίο μαθητή)

 β. Να γραφεί πρόγραμμα που:

 i) Να διαβάζει τους αριθμούς μητρώου 1000 διαγωνιζόμενων και να τα τοποθετεί σε πίνακα ΑΜ.

 ii) Μετά να διαβάζει τη βαθμολογία καθενός από τους υποψήφιους και να την τοποθετεί σε πίνακα Β.

 iii)Να εμφανίζει τους αριθμούς μητρώου των διαγωνιζόμενων κατά φθίνουσα σειρά με βάση τη βαθμολογία τους κάνοντας χρήση της διαδικασίας που φτιάξατε στο ζήτημα α.

 

Διαβάστε περισσότερα: ΑΕΠΠ ασκήσεις υποπρογράμματα