Αξιολόγηση
Δείτε τον τρόπο με τον οποίο θα αξιολογηθεί η προσπάθειά σας.
Βασικό |
Αναπτυσσόμενο |
Ικανοποιητικό |
Υποδειγματικό |
Score | |
---|---|---|---|---|---|
Συνεργασία στην ομάδα |
Ο μαθητής δεν συνεργάστηκε καθόλου με την ομάδα του |
Τελικά ο μαθητής συνεργάστηκε αλλά χρειάστηκε προτροπή από τους συμμαθητές του και το δάσκαλο για να παραμείνει συγκεντρωμένος |
Ο μαθητής συνεργάστηκε με την ομάδα του αλλά υπήρχαν κάποιες δυσκολίες στην επικοινωνία του |
Ο μαθητής συνεργάστηκε πολύ καλά μέσα στην ομάδα |
|
Αξιοποίηση των πηγών της Ιστοεξερεύνησης |
Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση (ιστοσελίδες, κείμενο, βίντεο) δεν αξιοποιήθηκαν από τον μαθητή για να κατανοήσει την εργασία που έπρεπε να κάνει |
Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση (ιστοσελίδες, κείμενο, βίντεο) αξιοποιήθηκαν λίγο από τον μαθητή για να κατανοήσει την εργασία που έπρεπε να κάνει |
Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση (ιστοσελίδες, κείμενο, βίντεο) αξιοποιήθηκαν αρκετά από τον μαθητή για να κατανοήσει την εργασία που έπρεπε να κάνει |
Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση (ιστοσελίδες, κείμενο, βίντεο) αξιοποιήθηκαν πλήρως από τον μαθητή για να κατανοήσει την εργασία που έπρεπε να κάνει |
|
Ανταπόκριση στους ρόλους μέσα στην ομάδα |
Ο μαθητής δεν ανταποκρίθηκε στο ρόλο που του ανατέθηκε |
Ο μαθητής ανταποκρίθηκε μερικά στο ρόλο που του ανατέθηκε |
Ο μαθητής ανταποκρίθηκε αρκετά στο ρόλο που του ανατέθηκε |
Ο μαθητής ανταποκρίθηκε πλήρως στο ρόλο που του ανατέθηκε |
|
Επίλυση σταυρολέξου |
Ο μαθητής δεν μπόρεσε να συμμετέχει στη λύση του σταυρόλεξου |
Βρήκε λίγες μόνο λέξεις από το σταυρόλεξο |
Βρήκε τις περισσότερες λέξεις από το σταυρόλεξο |
Έλυσε όλο το σταυρόλεξο |
|
Παρουσίαση και καταγραφή των πληροφοριών που συγκέντρωσε ο μαθητής στην ομάδα του |
Η παρουσίαση των πληροφοριών από τον μαθητή ήταν πολύ πρόχειρη |
Μέτρια παρουσίαση με αρκετές ελλείψεις |
Αρκετά καλή παρουσίαση αλλά με κάποιες ελλείψεις |
Η παρουσίαση ήταν πολύ καλά οργανωμένη |
|
Δημιουργία διαφήμισης |
Ο μαθητής δεν βοήθησε καθόλου στη δημιουργία της διαφήμησης |
Ο μαθητής βοήθησε αρκετά αλλά δεν έδωσε σωστές πληροφορίες |
Βοήθησε αρκετά αλλά υπήρχαν λάθη |
Ο μαθητής βοήθησε στη δημιουργία της διαφήμισης |
|
Κίνητρα / Ενδιαφέρον/ Διασκέδαση |
Ο μαθητής δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου για το εκπαιδευτικό σενάριο |
Ο μαθητής έδειξε αρχικά κάποιο ενδιαφέρον για το εκπαιδευτικό σενάριο αλλά έδειξε να βαριέται κατά τη διάρκεια της δράσης |
Ο μαθητής έδειξε σημαντικό ενδιαφέρον για το εκπαιδευτικό σενάριο αλλά έδειξε να κουράζεται κατά τη διάρκεια της δράσης |
Ο μαθητής έδειξε αμείωτο ενδιαφέρον για το εκπαιδευτικό σενάριο σε όλη τη διάρκεια της δράσης |
|