Skip navigation.

Σελίδα του Δασκάλου

Αυτή η Ιστοεξερεύνηση σχεδιάστηκε με διαθεματική προσέγγιση προκειμένου ο μαθητής να αναπτύξει δημιουργική σκέψη και να μάθει να δουλεύει με διερευνητικό τρόπο. Αυτός είναι και ο δρόμος που θα τον βοηθήσει να δημιουργήσει δεσμούς μεταξύ των διαφόρων επιστημονικών τομέων γνώσης, όπως στο συγκεκριμένο έργο μεταξύ της γεωγραφίας, της ιστορίας, της πληροφορικής και να είναι σε θέση να αναγνωρίσει και να εφαρμόσει αυτές τις γνώσεις στην καθημερινή του ζωή.

Επιπλέον στόχος της δράσης είναι η προώθηση της συνεργατικής μάθησης όπου η ομάδα συνεισφέρει στην γνώση, ενισχύει τον αδύναμο σε γνώσεις μαθητή, επιβραβεύει τη φαντασία, αξιοποιεί τις δεξιότητες του κάθε ατόμου ξεχωριστά και δημιουργεί κίνητρα μάθησης και συναισθηματικούς δεσμούς στο σχολείο. Η συνεργατική διαδικασία είναι ο προθάλαμος για τον μαθητή να μάθει να συνεργάζεται εποικοδομητικά στα επόμενα στάδια των σπουδών του αλλά και των επαγγελματικών του αναζητήσεων αργότερα ως ενήλικας.