Τα «Γλωσσοπαίγνια» στον ύστερο Wittgenstein

Τα «Γλωσσοπαίγνια» στον ύστερο Wittgenstein

(Έρκυνα, Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών? Επιστημονικών Θεμάτων, Τεύχος Νο, Χ-Υ, 2014)
Ευθυμία Σακαρέλλου?
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
1 Εκπαιδευτικός Φιλόλογος στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Διδάκτορας Φιλοσοφίας, Διευθύντρια Σχολικής Μονάδας
 

Περίληψη. Ο βασικότερος σκοπός αυτού του άρθρου είναι να παρουσιαστούν τα γλωσσικά παιχνίδια στην ύστερη σκέψη του φιλοσόφου Wittgenstein, να εξετασθεί η έννοια του «γλωσσικού παιχνιδιού» η οποία οφείλεται στον φιλόσοφο αλλά και να γίνει αντιληπτό από που δημιουργείται η ανάγκη για την αναζήτηση τους. Είναι γνωστό στους χώρους της φιλοσοφίας, πως ο Ludwig Wittgenstein επεσήμανε ότι κάθε έκφραση ανήκει σε κάποιο γλωσσικό πλαίσιο, το οποίο είναι αυτό που δίνει στην κάθε έκφραση το συγκεκριμένο νόη?ά της. Το πλαίσιο αυτό το ονομάζει «γλωσσικό παιχνίδι» Γλωσσικό παιχνίδι δηλαδή ονομάζεται μια συγκεκριμένη χρήση της γλώσσας από κάποιους ανθρώπους για κάποιο σκοπό. [...]

Δείτε όλο το άρθρο