Πληροφοριες για την ομαδικη γραπτη εργασια της Β ταξης
Απαντά σε όλες τις επιστολές που θα του στείλουν οι άλλοι διευθυντές.
Διατηρεί αρχεία με τα ονόματα όλων των εργαζομένων , καθώς και στοιχεία για την απόδοσή τους.
Ενημερώνει το διάγραμμα οργάνωσης προσωπικού απεικονίζοντας τη θέση κάθε εργαζόμενου στην ιεραρχία της επιχείρησης.
Σχεδιάζει και καταχωρεί τις απουσίες , τις άδειες και τις υπηρεσιακές μεταβολές.
Ζητάει με έγγραφο από το Γενικό διευθυντή την προαγωγή κάποιων εργαζομένων.
Καθορίζει τους στόχους , και σχεδιάζει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή σεμινάριο.
Ζητάει με έγγραφο από το Γενικό διευθυντή την έγκριση του προγράμματός του.
περιεχόμενο των προγραμμάτων
στόχοι εταιρείας
προϊόντα
νέες τεχνολογίες
διοίκηση
σχέση εργαζομένων και διοίκησης
περιβάλλον κ.λ.π.
Οργανώνει την παραγωγική διαδικασία προσδιορίζοντας τις πρώτες ύλες , το προσωπικό , τον εξοπλισμό , την ενέργεια , την ποσότητα , το κόστος παραγωγής κ.λ.π.
Σχεδιάζει το διάγραμμα ροής , που απεικονίζει τα διάφορα στάδια στην παραγωγική διαδικασία.
Σχεδιάζει τα νέα προϊόντα από αισθητική αλλά κυρίως από λειτουργική άποψη λαμβάνοντας υπόψη του τις απαιτήσεις της αγοράς.
Ζητάει με έγγραφο από το Γενικό διευθυντή το σχεδιασμού του προϊόντος , που προτείνει.
Καθορίζει τις προδιαγραφές των προϊόντων.
Είναι υπεύθυνος για την επιστημονική οργάνωση και τη διεξαγωγή ερευνών και πειραμάτων με σκοπό να βελτιώσει τόσο τα προϊόντα που παράγει η βιομηχανία , όσο και τις διαδικασίες παραγωγής.
Υπολογίζει την τιμή πώλησης των προϊόντων (θα είναι η επιστολή προς το Γενικό διευθυντή).
Είναι υπεύθυνος για τις αμοιβές του προσωπικού.
Προγραμματίζει , οργανώνει και πραγματοποιεί την προμήθεια όλων των εφοδίων που απαιτούνται για τη λειτουργία της εταιρείας.
Σχεδιάζει και χρησιμοποιεί κατάλληλα κωδικοποιημένα έντυπα για την αγορά εφοδίων. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η διαφάνεια των προμηθειών.
Αναπτύσσει ένα πρόγραμμα ασφάλειας για τους εργαζόμενους μέσα στην επιχείρηση.
Σχεδιάζει και προγραμματίζει διαφημιστικά φυλλάδια , που περιγράφουν τις δραστηριότητες και την προσφορά της επιχείρησης στο κοινωνικό σύνολο.
Μπορεί επίσης να προτείνει με επιστολή προς το Γενικό διευθυντή την ονομασία της επιχείρησης και το σχεδιασμό του σήματος (λογότυπος).
Πραγματοποιεί έρευνες αγοράς με σκοπό να προσδιορίσει τον τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών , καθώς και τον ανταγωνισμό που θα αντιμετωπίσει από άλλες επιχειρήσεις.
Επιλέγει τον τρόπο διαφήμισης των προϊόντων της επιχείρησης.