Πληροφοριες για την ομαδικη γραπτη εργασια της Β ταξης

  • Απαντά σε όλες τις επιστολές που θα του στείλουν οι άλλοι διευθυντές.
  • Διατηρεί αρχεία με τα ονόματα όλων των εργαζομένων , καθώς και στοιχεία για την απόδοσή τους.
  • Ενημερώνει το διάγραμμα οργάνωσης προσωπικού απεικονίζοντας τη θέση κάθε εργαζόμενου στην ιεραρχία της επιχείρησης.
  • Σχεδιάζει και καταχωρεί τις απουσίες , τις άδειες και τις υπηρεσιακές μεταβολές.
  • Ζητάει με έγγραφο από το Γενικό διευθυντή την προαγωγή κάποιων εργαζομένων.
  • Καθορίζει τους στόχους , και σχεδιάζει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή σεμινάριο.
  • Ζητάει με έγγραφο από το Γενικό διευθυντή την έγκριση του προγράμματός του.
    • περιεχόμενο των προγραμμάτων
    • στόχοι εταιρείας
    • προϊόντα
    • νέες τεχνολογίες
    • διοίκηση
    • σχέση εργαζομένων και διοίκησης
    • περιβάλλον κ.λ.π.
  • Οργανώνει την παραγωγική διαδικασία προσδιορίζοντας τις πρώτες ύλες , το προσωπικό , τον εξοπλισμό , την ενέργεια , την ποσότητα , το κόστος παραγωγής κ.λ.π.
  • Σχεδιάζει το διάγραμμα ροής , που απεικονίζει τα διάφορα στάδια στην παραγωγική διαδικασία.
  • Σχεδιάζει τα νέα προϊόντα από αισθητική αλλά κυρίως από λειτουργική άποψη λαμβάνοντας υπόψη του τις απαιτήσεις της αγοράς.
  • Ζητάει με έγγραφο από το Γενικό διευθυντή το σχεδιασμού του προϊόντος , που προτείνει.
  • Καθορίζει τις προδιαγραφές των προϊόντων.
  • Είναι υπεύθυνος για την επιστημονική οργάνωση και τη διεξαγωγή ερευνών και πειραμάτων με σκοπό να βελτιώσει τόσο τα προϊόντα που παράγει η βιομηχανία , όσο και τις διαδικασίες παραγωγής.
  • Υπολογίζει την τιμή πώλησης των προϊόντων (θα είναι η επιστολή προς το Γενικό διευθυντή).
  • Είναι υπεύθυνος για τις αμοιβές του προσωπικού.
  • Προγραμματίζει , οργανώνει και πραγματοποιεί την προμήθεια όλων των εφοδίων που απαιτούνται για τη λειτουργία της εταιρείας.
  • Σχεδιάζει και χρησιμοποιεί κατάλληλα κωδικοποιημένα έντυπα για την αγορά εφοδίων. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η διαφάνεια των προμηθειών.
  • Αναπτύσσει ένα πρόγραμμα ασφάλειας για τους εργαζόμενους μέσα στην επιχείρηση.
  • Σχεδιάζει και προγραμματίζει διαφημιστικά φυλλάδια , που περιγράφουν τις δραστηριότητες και την προσφορά της επιχείρησης στο κοινωνικό σύνολο.
  • Μπορεί επίσης να προτείνει με επιστολή προς το Γενικό διευθυντή την ονομασία της επιχείρησης και το σχεδιασμό του σήματος (λογότυπος).
  • Πραγματοποιεί έρευνες αγοράς με σκοπό να προσδιορίσει τον τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών , καθώς και τον ανταγωνισμό που θα αντιμετωπίσει από άλλες επιχειρήσεις.
  • Επιλέγει τον τρόπο διαφήμισης των προϊόντων της επιχείρησης.