Βιογραφικό

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 Επαγγελματική κατάσταση:

     Από το έτος 1994 εργάζομαι ως δάσκαλος στη δημόσια Εκπαίδευση, αρχικά ως αναπληρωτής και από το 1996 ως μόνιμος, με πρώτο διορισμό στο Ν. Αχαΐας. Στη συνέχεια εργάστηκα για δέκα συναπτά έτη σε σχολεία του Ν. Καβάλας. Κατόπιν μετατέθηκα στο Ν. Θεσσαλονίκης. Από το Σεπτέμβριο του 2013 έως τον Αύγουστο του 2017 υπηρέτησα ως Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε. Εκπαίδευσης στην 3η Εκπ/κή Περιφέρεια Ν. Ημαθίας, με έδρα την Αλεξάνδρεια. Από τον Σεπτέμβριο του 2017 υπηρετώ ως Διευθυντής σε σχολείο της Θεσσαλονίκης.

 Τίτλοι σπουδών:

  1.         Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης
  2.         Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (εξομοίωση).
  3.         Δίπλωμα διετούς μετεκπαίδευσης στη Γενική Αγωγή, από το Διδασκαλείο «Δημήτρης Γληνός», στη Θεσσαλονίκη.
  4.         Πτυχίο Τμήματος Θεολογίας, από τη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ.
  5.         Δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών στην «Παιδαγωγική», από τον Τομέα Παιδαγωγικής της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ.
  6.         Διδακτορικό δίπλωμα στην «Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης», Τομέα Παιδαγωγικής της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ.
  7.         Πιστοποιημένη βασική γνώση της αγγλικής γλώσσας (Lower)
  8.         Πιστοποιημένη γνώση στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, επιπέδου Β1 και Β2
  9.         Φοιτητής, επί πτυχίο, στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ.

Συγγραφικό και ερευνητικό έργο:

      α. Βιβλία    

1. Τα Σχολεία στο Κάστρο της Θάσου (1870 -1930). Συμβολή στην Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης. Εκδόσεις Αδελφών Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη 2010.

2.  Η Εκπαιδευτική δραστηριότητα στη Θάσο κατά την ύστερη περίοδο της τουρκοκρατίας (1813-1912).

3. Λειτουργική δομή και οργάνωση των Σχολείων της Θάσου (1870-1912). Ιστορική και παιδαγωγική θεώρηση.

    β. Βιβλίο υπό έκδοση 

1. Διδασκαλία και Διδακτική Πράξη στο Δημοτικό Σχολείο. Εποικοδομηστική – Διαπολιτισμική Παιδαγωγική Προσέγγιση.

    γ. Εισηγήσεις ? Δημοσιεύσεις

Παιδαγωγικά

1.«Η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση μέσα από το μάθημα των Θρησκευτικών», Πρακτικά 7ου διεθνούς συνεδρίου του Κέντρου  Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Πατρών, (Πάτρα 12-20 Ιουνίου 2004).
2. «Η ηθική κατά τον Fromm: μια παιδαγωγική προσέγγιση», περιοδικό «Ρόπτρο», Τεύχος 18ο, (Θεσσαλονίκη Μάρτιος 2007).

3.«Η συμβολή των προσωπικών σχέσεων εκπαιδευτικού – μαθητών στη διαπολιτισμική αγωγή. Πρακτικά 10ου διεθνούς συνεδρίου του Κέντρου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Πατρών, (Πάτρα 6-7 Ιουλίου 2007

4«Βασικές θεματικές ενότητες της ψυχοπαιδαγωγικής θεωρίας του Vygotsky και η εφαρμογή τους στη σύγχρονη εκπαιδευτική πράξη», Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου τις Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των Τ. Π. Ε. στην εκπαίδευση, (Πειραιάς 6-7 Οκτωβρίου 2007).

5.«Ο ρόλος της αξιολόγησης στη διδασκαλία και η εφαρμογή της στο Δημοτικό Σχολείο», Πρακτικά 2ου διεθνούς συνεδρίου για το νέο εκπαιδευτικό υλικό του ΥΠΕΠΘ και την Αξιολόγηση και Διοίκηση Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης, (Άρτα 14-15 Μαρτίου 2008).

6.«Αξιακός προσανατολισμός και ηθικό υπόβαθρο των αναλυτικών προγραμμάτων: ο ρόλος τους στη διαμόρφωση διαπολιτισμικής συνείδησης», Πρακτικά 13ου διεθνούς συνεδρίου του Κέντρου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Πατρών, (Αλεξανδρούπολη 7-9 Μαΐου 2010).

7.«Η νοηματοδότηση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και της αντιρατσιστικής αγωγής στο μάθημα των Θρησκευτικών». Ημερίδα Σχολικών Συμβούλων 1ης και 4ης Περιφέρειας Ν. Ημαθίας με θέμα: Η διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών ( Βέροια 11 Νοεμβρίου 2013).

8. Εμπνευσμένη Ηγεσία στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα: Ενδεικτική Πρόταση Παρέμβασης Σχολικού Συμβούλου. Πρακτικά 18ου διεθνούς συνεδρίου του Κέντρου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Πατρών, (Πάτρα 27-29 Ιουνίου 2014).

9. Σχεδιασμός διαφοροποιημένης διδασκαλίας: η αξιοποίησή της στη διδακτική πράξη του Δημοτικού σχολείου. Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Εταιρείας Επιστημών Αγωγής Δράμας ( Δράμα 28-29 Noεμβρίου 2014).

10.«Η αναγκαιότητα υλοποίησης επιμορφωτικών προγραμμάτων από τους Σχολικούς Συμβούλους: παράδειγμα διδακτικής πρακτικής για το μάθημα της Ιστορίας, στην Π/θμια Εκπ/ση, με χρήση Τ.Π.Ε. Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, (Φλώρινα 28-30 Νοεμβρίου 2014).

Νεοελληνική Εκπ/κή Ιστορία ? Ιστορικά

1. «Τα σχολεία της Θάσου κατά την περίοδο τα Τουρκοκρατίας, μέσα από αρχειακές και δημοσιευμένες πηγές», Πρακτικά συνεδρίου Τοπικής Εκπαιδευτικής Ιστορίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπ/σης Α.Π.Θ., (Θες/νίκη 11-12/11/ 2006).

2. «Η κοινωνική, οικονομική και δημογραφική κατάσταση της κοινότητας Κάστρου στα τέλη του 19ου έως τα αρχές του 20ου αιώνα», Πρακτικά 5ου Συμποσίου Θασιακών Μελετών, Θασιακά 14 (Θάσος 22-25 Σεπτεμβρίου 2007).

3. «Η κοινωνική προσφορά των μοναστηριών του Αγίου Όρους στο νησί της Θάσου, κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας», Πρακτικά Λ΄ Πανελλήνιου ιστορικού συνεδρίου τα Ελληνικής Ιστορικής Εταιρείας, (Θεσσαλονίκη 2009).

4.«Η λειτουργία των Κοινών σχολείων του υπόδουλου ελληνισμού, κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας», Πρακτικά ΛΑ΄ Πανελλήνιου ιστορικού συνεδρίου της Ελληνικής Ιστορικής Εταιρείας, (Θεσσαλονίκη 2010).

5.«Αγιαζωνίτες μοναχοί στο νησί της Θάσου, κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας», Πρακτικά Γ΄ Διεθνούς συνεδρίου Βαλκανικών Ιστορικών Σπουδών, (Καβάλα 17-18 Σεπτεμβρίου 2010).

6.«6.«Φιλεκπαιδευτικοί Σύλλογοι Θάσου: Το παράδειγμα του «Φοίνιξ» Παναγίας», Πρακτικά 6ουΣυμποσίου Θασιακών Μελετών, Θασιακά 16,(Θάσος 21-25/09/2012).»

7Η διδασκαλία του μαθήματος της Ελληνικής Γλώσσας στην Τουρκοκρατούμενη Μακεδονία, στις αρχές του 20ου αιώνα: Το παράδειγμα της Αστικής Σχολής Κάστρου της Θάσου. Ιστορική και παιδαγωγική θεώρηση». Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, (Γιάννενα 02-04/11/2012).