- Krommidas C., GorozidisG., Tzioumakis Y., Papaioannou A. (2019, July). Validation evidence of Basic Needs Frustration Scale for Teachers – Greek version. Poster presented at the15th FEPSAC European Congress of Sport & Exercise Psychology 2019, “Building the future of sport & exercise psychology” (p. 144), University of Münster, Münster, Germany.
- Γοροζίδης, Γ. (2018, Μάιος). Μαθαίνοντας ασκήσεις ενδυνάμωσης (Διδακτικό σενάριο). Παρουσιάστηκε στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής Αγωγής με τίτλο: «Στρατηγικές ενίσχυσης του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής για την υγεία και την κοινωνική ένταξη στο σχολείο για όλους», ΙΕΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας-ΣΕΦΑΑ, Δήμος Βόλου, Βόλος.
- Γοροζίδης, Γ., Παπαϊωάννου, Α. & Διγγελίδης, Ν. (2012, Μάρτιος). Αυτο-αποτελεσματικοτητα εκπαιδευτικων φυσικης αγωγης στην εφαρμογη του νεου προγραμματος σπουδων για το «Νεο Σχολειο – Σχολειο 21ου αιωνα». Πρακτικά 5ου Φόρουμ για τη Φυσική Αγωγή, Ελληνική Ακαδημία Φυσικής Αγωγής, Θεσσαλονικη.
- Gorozidis, G., Tzioumakis, Y., & Papaioannou, A. (2011, July). Utilizing the theories of planned behavior and self-efficacy, to explain physical education teachers’ behaviors and their intentions to implement a new curriculum. Poster presented at the 13th European Congress of Sport Psychology “Human Performance, Well being and Health” (Proceedings, pp. 279-280), Madeira, Portugal.
- Gorozidis, G., & Papaioannou, A. (2010, November). Physical educators’ achievement goals and self-efficacy in the implementation of the new greek national curriculum. Poster presented at the 11th International Conference of Sport Psychology «Promoting physical activity and psychological well being» & 6th ENYSSP Workshop 2010 (Proceedings, pp. 33-34), Trikala-Greece.