- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 112

Εγκρίθηκε από το ΙΚΥ ,για την περίοδο 2011 ? 2013 ,η χρηματοδότηση Ευρωπαϊκού διμερούς προγράμματος Comeniusανάμεσα στο Γυμνάσιο Αρμενίου (ως συντονιστής ανέλαβε η κ. Καρδουλάκη Κυριακή φιλόλογος) και το Πρότυπο / Πειραματικό Λύκειο : Suat Terimer Anadolu Lisesi, της Κωνσταντινούπολης με θέμα: "Crossroads over the Aegean, human soul remains the same, through time and borders" ("Σταυροδρόμια πάνω από το Αιγαίο, η ανθρώπινη ψυχή παραμένει η ίδια χωρίς χωροχρονικά σύνορα").
Οι μαθητές συγκεντρώνουν υλικό από Ομηρικά Έπη , αρχαία τραγωδία ,
Δημοτικό τραγούδι (Ελληνικό, Τουρκικό, Αλβανικό), ώστε να φανεί ότι η ανθρώπινη ψυχή είναι η ίδια παρά τα χωροχρονικά εμπόδια.
Οι τεθέντες στόχοι είναι οι κάτωθι :
1. Επικοινωνία των μαθητών στη μητρική τους γλώσσα :
μέσω της συνεργασίας για την συγκέντρωση και καταγραφή του υλικού
παρουσίασης ( ομηρικά έπη ,αρχαίες τραγωδίες ,δημοτικό τραγούδι )
2. Επικοινωνία σε ξένες γλώσσες :
οι μαθητές μας εξασκούνται στα Αγγλικά συνομιλώντας και επικοινωνώντας με
τους Τούρκους συμμαθητές /εταίρους τους ( SuatTerimerAnadoluLisesi ),
μέσω Facebookκαι Skype και με φυσική παρουσία κατά την διάρκεια των
αμοιβαίων επισκέψεων .
Μέχρι και βασικές επικοινωνιακές φράσεις στα Τουρκικά και Ελληνικά ,
Αποτέλεσαν αντικείμενο αποστήθισης ώστε να υπάρχει θερμότερη επικοινωνία.
3. Ψηφιακή ικανότητα :
η συγκέντρωση του υλικού έγινε από το διαδίκτυο ,κατά βάση , η δε καταγραφή
έγινε σε PC.
4. Κοινωνικές ικανότητες και ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη:
Οι μαθητές κατά τη διάρκεια των αμοιβαίων επισκέψεων ανεξαρτητοποιήθηκαν
από την οικογένεια και αναγκάστηκαν να διαχειριστούν τον χρόνο και τα
χρήματα τους μόνοι τους .
Αναγκάστηκαν να σταθούν ως υπεύθυνοι πρεσβευτές της πατρίδας τους στο
εξωτερικό, φερόμενοι με ευγένεια και ωριμότητα .
5. Πολιτισμική συνείδηση και έκφραση:
Οι μαθητές διδάχθηκαν και απέδωσαν παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια .
6.Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και της ισότητας των φύλων στην
εκπαίδευση και κατάρτιση, συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης των
μεταναστών :
Το 30% των μαθητών , που συμμετείχαν στην Ελληνική ομάδα εργασίας είναι
παιδιά Αλβανικής καταγωγής .
Το 70% της ομάδας είναι κορίτσια ( και μάλιστα το πιο δραστήριο κομμάτι της
ομάδας ) .













