Εγκρίθηκε από το ΙΚΥ ,για την περίοδο 2011 ? 2013 ,η χρηματοδότηση Ευρωπαϊκού διμερούς προγράμματος Comeniusανάμεσα στο Γυμνάσιο Αρμενίου (ως συντονιστής ανέλαβε η κ. Καρδουλάκη Κυριακή φιλόλογος) και το Πρότυπο / Πειραματικό Λύκειο : Suat Terimer Anadolu Lisesi, της Κωνσταντινούπολης με θέμα: "Crossroads over the Aegean, human soul remains the same, through time and borders" ("Σταυροδρόμια πάνω από το Αιγαίο, η ανθρώπινη ψυχή παραμένει η ίδια χωρίς χωροχρονικά σύνορα").

Οι μαθητές συγκεντρώνουν υλικό από Ομηρικά Έπη , αρχαία τραγωδία ,

Δημοτικό τραγούδι (Ελληνικό, Τουρκικό, Αλβανικό), ώστε να φανεί ότι η ανθρώπινη ψυχή είναι η ίδια παρά τα χωροχρονικά εμπόδια.

 

Οι τεθέντες στόχοι είναι οι κάτωθι :

 

1. Επικοινωνία των μαθητών στη μητρική τους γλώσσα  :

    μέσω της συνεργασίας για την συγκέντρωση και  καταγραφή του υλικού

    παρουσίασης  ( ομηρικά έπη ,αρχαίες τραγωδίες ,δημοτικό τραγούδι )

 

2. Επικοινωνία σε ξένες γλώσσες :

      οι μαθητές μας εξασκούνται στα Αγγλικά συνομιλώντας και επικοινωνώντας με

      τους Τούρκους συμμαθητές /εταίρους τους ( SuatTerimerAnadoluLisesi ),

      μέσω Facebookκαι Skype και με φυσική παρουσία κατά την διάρκεια των 

      αμοιβαίων επισκέψεων .

     Μέχρι και βασικές επικοινωνιακές φράσεις στα Τουρκικά και Ελληνικά ,

     Αποτέλεσαν αντικείμενο αποστήθισης ώστε να υπάρχει θερμότερη επικοινωνία.

 

3. Ψηφιακή ικανότητα :

     η συγκέντρωση του υλικού έγινε από το διαδίκτυο ,κατά βάση , η δε καταγραφή

     έγινε σε PC.

 

4. Κοινωνικές ικανότητες και ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη:

       Οι μαθητές κατά τη διάρκεια των αμοιβαίων επισκέψεων ανεξαρτητοποιήθηκαν 

       από την οικογένεια και αναγκάστηκαν να διαχειριστούν τον χρόνο και τα

       χρήματα τους μόνοι τους .

     Αναγκάστηκαν να σταθούν ως υπεύθυνοι  πρεσβευτές της πατρίδας τους στο 

         εξωτερικό, φερόμενοι με ευγένεια και ωριμότητα .

 

5. Πολιτισμική συνείδηση και έκφραση:

  Οι μαθητές διδάχθηκαν και απέδωσαν παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια .

 

6.Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και της ισότητας των φύλων στην

εκπαίδευση και κατάρτιση, συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης των

μεταναστών :

      Το 30% των μαθητών , που συμμετείχαν στην Ελληνική ομάδα εργασίας είναι

      παιδιά Αλβανικής καταγωγής .

      Το 70% της ομάδας είναι κορίτσια ( και μάλιστα το πιο δραστήριο κομμάτι της

       ομάδας ) .

 

 

Saturday the 20th. Joomla 2.5 Templates. 17ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
Copyright 2012

©