Σταυρόλεξο για τη νεοελληνική γλώσσα στην 1η εν. της Β' γυμνασίου

Πατήστε πάνω στον αριθμό, για να δείτε την ερώτηση.
Συμπληρώστε την απάντηση με ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ή μικρά χωρίς τόνους και πατήστε καταχώρηση.
Αν δεν ξέρετε την απάντηση, πατήστε στο «Βοήθεια», για να σας δοθεί γράμμα ή γράμματα.
Αφού λύσετε το σταυρόλεξο, πατήστε στο ΕΛΕΓΧΟΣ, για να δείτε τις απαντήσεις σας.
  1                
                
  2         3               
                 
                 4   
5                      
                  
   6             7       
                   
                   
8                        
                   
                  
          9            
10                       

ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΣ

2. Τέτοιο μέρος του λόγου είναι συνήθως το υποκείμενο του ρήματος.
5. Τα ρήματα αυτά έχουν ως υποκείμενο μια ολόκληρη πρόταση.
8. Επειδή το υποκείμενο εννοείται εύκολα, γι' αυτό ...
9. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον τρόπο ανάπτυξης μιας παραγράφου, στην ουσία παρουσιάζουμε το περιεχόμενο μιας έννοιας. (ονομαστική)
10. Όταν διαιρούμε μια έννοια σε μικρότερα μέρη, τότε αναπτύσσουμε την παράγραφο με...

ΚΑΘΕΤΩΣ

1. Το ρήμα συμφωνεί με το υποκείμενο σε αριθμό και σε ...
3. Χρησιμοποιούνται κι αυτές ως υποκείμενα.
4. Όταν αναλύουμε τις αιτίες, τότε η παράγραφος αναπτύσσεται με αυτόν τον τρόπο.
6. Έτσι λέγονται κάποια μόρια που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή λέξεων.
7. Μ' αυτόν τον τρόπο ανάπτυξης μιας παραγράφου παρουσιάζονται δύο αντίθετες απόψεις.
  


© Γιάννης Παπαθανασίου - Ελληνικός Πολιτισμός