Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Υπό ανάπτυξη

 

 

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Ζ

1.Ποιο είναι το πλεονέκτημα των ταλαντωτών με κρύσταλλο και σε ποιους κυρίως πομπούς χρησιμοποιούνται;

2.Αναγνωρίστετα κυκλώματα (α)και (β)του παρακάτω σχήματος.

3.Ποιος είναι ο προορισμός του περιοριστή που συνδέεται πριν από το διευκρινιστή στα ραδιόφωνα FM;

4.Αναφέρετετα ποιοτικά χαρακτηριστικά των δεκτών.

5.Ποιες είναι οι παραμορφώσεις που καθορίζουν την πιστότητα αναπαραγωγής ενός δέκτη; Ποια παραμόρφωση δεν αφορά στα ραδιόφωνα και για ποιο λόγο;

6.Να αναγνωρίσετε τακυκλώματατουπαρακάτωσχήματοςκαινα αναφέρετε τορόλοτωνμεταβλητώντουςστοιχείων.

7.Ποιοι παρασιτικοίθόρυβοιεμφανίζονταικατά τη λειτουργίατων δεκτών;

8.Ποιεςείναι οι αιτίεςεμφάνισηςεξωτερικώνθορύβωνστουςδέκτες;

9.Σχεδιάστεένααπλόκύκλωμαχειροκίνητηςρύθμισηςτηςσυχνότηταςτουετεροδύνου  ενός δέκτη με πυκνωτήμεταβλητήςχωρητικότητας(Varicap).

10.Σχεδιάστεέναδιάγραμμααυτόματηςρύθμισηςτηςσυχνότηταςτουτοπικούταλαντωτή(ετεροδύνου) τουραδιοφωνικούδέκτη.

11.Ποιοείναιτοβασικόπλεονέκτηματηςχρησιμοποίησηςβαθμίδωνπολλαπλασιασμού  της συχνότητας στη σύνθεση κάποιων πομπών και πούοφείλεταιαυτό;

12.Αναγνωρίστετοκύκλωματουπαρακάτωσχήματος.Προσδιορίστετοντύποτου χρησιμοποιούμενουtransistorκαιποιοςμπορείναείναιορόλοςτουtrimmer(TRIM)25 pF.

13.Αναγνωρίστετακυκλώματατουπαρακάτωσχήματοςκαιαναφέρετε τορόλοτωνμεταβλητώντουςστοιχείων.

14.Περιγράψτεσύντομα με ποιο τρόποπραγματοποιείταιο πολλαπλασιασμός της συχνότηταςστουςπομπούς.

15.Αναγνωρίστετηνπαρακάτωσυνδεσμολογίααναφέρονταςτακυριότεραστοιχεία αναγνώρισης.

16.Αναγνωρίστετηνπαρακάτωσυνδεσμολογίακαιπροσδιορίστετηνπεριοχή χρησιμοποίησήςτης.

17.Σχεδιάστεένα ισοσταθμισμένο διαμορφωτήμε δύο διόδους.

18. Σχεδιάστε διάγραμμα στερεοφωνικής λήψηςμε δύο δέκτες ΑΜ ή FM.

19.Σχεδιάστε διάγραμμα στερεοφωνικής λήψης με ένα δέκτη FM και αποκωδικοποιητή.

20.Ποιεςβασικέςανωμαλίεςεμφανίζονταιστουςυπερετερόδυνουςδέκτεςκαιαπόποιες αιτίες;

21.Σχεδιάστετοδιάγραμμαβαθμίδωνπομπούσυντηρούμενωνκυμάτωνμεταλαντωτή κρυστάλλουκαι περιγράψτεσύντομα τη λειτουργίατου.

22.Τιμπορείναείναιηβαθμίδατουπαρακάτωσχήματοςκαιμεποιαλογικήκαταλήγετε στο συμπέρασμά σας;

23.Σχεδιάστετοδιάγραμμαενόςραδιοφωνικούδέκτη(ραδιοφώνου)γιατηλήψησημάτωνμε διαμόρφωσηπλάτους.

24.Αναγνωρίστε τις συνδεσμολογίες του παρακάτω σχήματος μεαναφορά στα κυριότερα στοιχεία τους.

25.Αναγνωρίστετησυνδεσμολογίατουπαρακάτωσχήματοςμεαναφοράστηδράσητου διακόπτηS.

26.Σχεδιάστετοδιάγραμμαβαθμίδωνενόςδέκτησημάτωνδιαμορφωμένωνκατά συχνότητα.Ποιεςοιδιαφορέςτουαπότο δέκτησημάτωνδιαμορφωμένωνκατά πλάτος;

27.Γιατί ένα ραδιόφωνοΑΜ δενμπορείνα λειτουργήσεισαν ραδιόφωνοFM;

28.Αναγνωρίστετη συνδεσμολογία του παρακάτω σχήματος με τη σχετική δικαιολόγηση.

29.Αναγνωρίστετη συνδεσμολογία του παρακάτωσχήματος με τη σχετικήδικαιολόγηση.

30.Νααναγνωριστείησυνδεσμολογίατουπαρακάτωσχήματοςκαιναδικαιολογηθείτο συμπέρασμά σας με τη σχετικήσύντομη περιγραφήτων βαθμίδων