Υπό ανάπτυξη
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Ζ
1.Ποιο είναι το πλεονέκτημα των ταλαντωτών με κρύσταλλο και σε ποιους κυρίως πομπούς χρησιμοποιούνται;
2.Αναγνωρίστετα κυκλώματα (α)και (β)του παρακάτω σχήματος.
3.Ποιος είναι ο προορισμός του περιοριστή που συνδέεται πριν από το διευκρινιστή στα ραδιόφωνα FM;
4.Αναφέρετετα ποιοτικά χαρακτηριστικά των δεκτών.
5.Ποιες είναι οι παραμορφώσεις που καθορίζουν την πιστότητα αναπαραγωγής ενός δέκτη; Ποια παραμόρφωση δεν αφορά στα ραδιόφωνα και για ποιο λόγο;
6.Να αναγνωρίσετε τακυκλώματατουπαρακάτωσχήματοςκαινα αναφέρετε τορόλοτωνμεταβλητώντουςστοιχείων.
7.Ποιοι παρασιτικοίθόρυβοιεμφανίζονταικατά τη λειτουργίατων δεκτών;
8.Ποιεςείναι οι αιτίεςεμφάνισηςεξωτερικώνθορύβωνστουςδέκτες;
9.Σχεδιάστεένααπλόκύκλωμαχειροκίνητηςρύθμισηςτηςσυχνότηταςτουετεροδύνου ενός δέκτη με πυκνωτήμεταβλητήςχωρητικότητας(Varicap).
10.Σχεδιάστεέναδιάγραμμααυτόματηςρύθμισηςτηςσυχνότηταςτουτοπικούταλαντωτή(ετεροδύνου) τουραδιοφωνικούδέκτη.
11.Ποιοείναιτοβασικόπλεονέκτηματηςχρησιμοποίησηςβαθμίδωνπολλαπλασιασμού της συχνότητας στη σύνθεση κάποιων πομπών και πούοφείλεταιαυτό;
12.Αναγνωρίστετοκύκλωματουπαρακάτωσχήματος.Προσδιορίστετοντύποτου χρησιμοποιούμενουtransistorκαιποιοςμπορείναείναιορόλοςτουtrimmer(TRIM)25 pF.
13.Αναγνωρίστετακυκλώματατουπαρακάτωσχήματοςκαιαναφέρετε τορόλοτωνμεταβλητώντουςστοιχείων.
14.Περιγράψτεσύντομα με ποιο τρόποπραγματοποιείταιο πολλαπλασιασμός της συχνότηταςστουςπομπούς.
15.Αναγνωρίστετηνπαρακάτωσυνδεσμολογίααναφέρονταςτακυριότεραστοιχεία αναγνώρισης.
16.Αναγνωρίστετηνπαρακάτωσυνδεσμολογίακαιπροσδιορίστετηνπεριοχή χρησιμοποίησήςτης.
17.Σχεδιάστεένα ισοσταθμισμένο διαμορφωτήμε δύο διόδους.
18. Σχεδιάστε διάγραμμα στερεοφωνικής λήψηςμε δύο δέκτες ΑΜ ή FM.
19.Σχεδιάστε διάγραμμα στερεοφωνικής λήψης με ένα δέκτη FM και αποκωδικοποιητή.
20.Ποιεςβασικέςανωμαλίεςεμφανίζονταιστουςυπερετερόδυνουςδέκτεςκαιαπόποιες αιτίες;
21.Σχεδιάστετοδιάγραμμαβαθμίδωνπομπούσυντηρούμενωνκυμάτωνμεταλαντωτή κρυστάλλουκαι περιγράψτεσύντομα τη λειτουργίατου.
22.Τιμπορείναείναιηβαθμίδατουπαρακάτωσχήματοςκαιμεποιαλογικήκαταλήγετε στο συμπέρασμά σας;
23.Σχεδιάστετοδιάγραμμαενόςραδιοφωνικούδέκτη(ραδιοφώνου)γιατηλήψησημάτωνμε διαμόρφωσηπλάτους.
24.Αναγνωρίστε τις συνδεσμολογίες του παρακάτω σχήματος μεαναφορά στα κυριότερα στοιχεία τους.
25.Αναγνωρίστετησυνδεσμολογίατουπαρακάτωσχήματοςμεαναφοράστηδράσητου διακόπτηS.
26.Σχεδιάστετοδιάγραμμαβαθμίδωνενόςδέκτησημάτωνδιαμορφωμένωνκατά συχνότητα.Ποιεςοιδιαφορέςτουαπότο δέκτησημάτωνδιαμορφωμένωνκατά πλάτος;
27.Γιατί ένα ραδιόφωνοΑΜ δενμπορείνα λειτουργήσεισαν ραδιόφωνοFM;
28.Αναγνωρίστετη συνδεσμολογία του παρακάτω σχήματος με τη σχετική δικαιολόγηση.
29.Αναγνωρίστετη συνδεσμολογία του παρακάτωσχήματος με τη σχετικήδικαιολόγηση.
30.Νααναγνωριστείησυνδεσμολογίατουπαρακάτωσχήματοςκαιναδικαιολογηθείτο συμπέρασμά σας με τη σχετικήσύντομη περιγραφήτων βαθμίδων