Υπό ανάπτυξη
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΣΤ
1.Από ποια φωτεινά μεγέθη χαρακτηρίζεται το χρώμα και από πού εξαρτώνται τα μεγέθη αυτά;
Τα χαρακτηριστικά του χρώματος είναι τρία: η χροιά ή απόχρωση, ο κορεσμός και η φωτεινότητα ή λαμπρότητα
η χροιά, προσδιορίζει το είδος του χρώματος, για παράδειγμα εάν είναι κόκκινο, πράσινο κ.λπ. Με άλλα λόγια η χροιά ενός χρώματος καθορίζει το μήκος κύματος το οποίο κυριαρχεί από τα υπόλοιπα του φάσματος
ο κορεσμός, αναφέρεται στο ποσόν της χροιάς ενός χρώματος ή στο βαθμό της απουσίας του λευκού φωτός από αυτό το χρώμα. Ο κορεσμός μπορούμε επίσης να πούμε ότι μας δίνει το βαθμό καθαρότητας ενός χρώματος
Η φωτεινότητα μας δείχνει τη λαμπρότητα ενός χρώματος ή την ποσότητα της φωτεινής ανακλάσεως από ένα χρωματιστό αντικείμενο. Θα μπορούσαμε επίσης να πούμε ότι η φωτεινότητα ενός χρώματος είναι το ποσό της ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας που ακτινοβολεί το χρώμα αυτό.
2.Τι είναι η χρωμικότητα (chrominance) και πώς καθορίζεται;
Είναι ένα από τα χαρακτηριστικά μιας έγχρωμης εικόνας και καθορίζεται από τον κορεσμό και την χροια ή την απόχρωση. Η εικόνα εξαρτάται και από την φωτεινότητα (luminance).
3.∆ώστε τη σχέση του λευκού φωτός Υ που παράγεται από τη μίξη των τριών βασικών χρωμάτων R, G και B.
Λευκό = ερυθρό + πράσινο + μπλε
Για να λάβουμε 1Lm λευκού φωτός θα πρέπει να προσθέσουμε διαφορετικές ποσότητες φωτεινής ενέργειας των βασικών χρωμάτων λόγω της άνισης ευαισθησίας του οφθαλμού σ’αυτά. Σήμερα στην έγχρωμη τηλεόραση οι αναλογίες των βασικών χρωμάτων που χρησιμοποιούνται είναι:
1Lm (λευκό)=0.30 Lm (ερυθρό)+0.59 Lm (πράσινο)+0.11 Lm (μπλε)
4.Από ποια βασικά τμήματα αποτελείται ο εικονογράφος και ποιος είναι ο προορισμός του κάθε τμήματος;
1. Το ηλεκτρονικό πυροβόλο με το σύστημα εστίασης της δέσμης.
2. Τη φθορίζουσα οθόνη και
3. Το σύστημα απόκλισης της δέσμης.
Το ηλεκτρονικό πυροβόλο είναι αυτό που δημιουργεί τη δέσμη των ηλεκτρονίων. Αποτελείται από την κάθοδο, το οδηγό πλέγμα, το πλέγμα επιταχύνσεως και δύο ανόδους.
5.Ποια είναι η συχνότητα και η διάρκεια των παλμών: συγχρονισμού γραμμών και πλαισίων, αμαύρωσης γραμμών και πλαισίων, εξισωτικών;
Οριζόντιοι αμαυρωτικοί και συγχρονιστικοί παλμοί φαίνονται στο σχήμα 1.21. Οι περιοδικοί παλμοί μεταδίδονται κάθε 64 μsec, δηλαδή 15625 φορές το δευτερόλεπτο. Η διάρκεια των αμαυρωτικών παλμών είναι 12μsec περίπου και η διάρκεια των συγχρονιστικών παλμών είναι 5μsec περίπου.
Οι αμαυρωτικοί παλμοί αρχίζουν 1,5 μsec πριν τους συγχρονιστικούς και διαρκούν 5,5μsec περίπου ακόμη, μετά το τέλος των συγχρονιστικών παλμών.
Έτσι για κάθε εικόνα υπάρχουν δύο παλμοί κατακόρυφης αμαύρωσης-συγχρονισμού που καθένας τους έχει διάρκεια ισοδύναμη με 22.5 οριζόντιες γραμμές ή 1440 μsec.
Μετά από το τέλος της τελευταίας γραμμής των πεδίων, στην αρχή του παλμού αμαύρωσης πεδίων τοποθετούνται 5 προεξισωτικοί παλμοί με διάρκεια 2.5μsec και περίοδο μισής γραμμής έκαστος (32μs). Μετά τους προεξισωτικούς παλμούς έρχεται ο παλμός συγχρονισμού πεδίων που διαρκεί και αυτός 2.5 οριζόντιες γραμμές. Ο παλμός συγχρονισμού πεδίων αποτελείται απο μία σειρά πέντε παλμών, με περίοδο 32μsec και διάρκεια 27μsec.
Μετά τον παλμό συγχρονισμού πεδίων τοποθετούνται 5 μετεξισωτικοί παλμοί που έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά με τους προεξισωτικούς.
6.Πότε η διαμόρφωση του τηλεοπτικού σήματος ονομάζεται αρνητική και πότε θετική;
Αυτή η μορφή του σήματος του οποίου οι παλμοί συγχρονισμού είναι σε υψηλότερη στάθμη από τις πληροφορίες εικόνας καλείται σήμα αρνητικής πολικότητας. ‘Αν το σήμα αντιστραφεί ώστε να πάρει τη μορφή του σχήματος 1.25α, αυτό καλείται σήμα θετικής πολικότητας
Αν η υψηλή συχνότητα διαμορφωθεί κατά πλάτος με σήμα θετικής πολικότητας προκύπτει ένα σήμα όπως φαίνεται στο σχ.1.25β που εκπέμπεται με θετική διαμόρφωση. Ένα εκπεμπόμενο σήμα με αρνητική διαμόρφωση, όπως φαίνεται στο σχ.1.25γ, προκύπτει με διαμόρφωση της υψηλής συχνότητας με ένα σήμα εικόνας αρνητικής πολικότητας.
7.Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αρνητικής διαμόρφωσης του τηλεοπτικού σήματος;
Με την χρήση της αρνητικής διαμόρφωσης, κάθε είδους θόρυβος διαμορφώνει και μεταβάλει το πλάτος του σήματος με αποτέλεσμα να επηρεάζει το τμήμα που φέρει την πληροφορία του μαύρου. Έτσι ο θόρυβος εμφανίζεται σαν μαύρες κηλίδες οι οποίες δεν είναι αντιληπτές από τον θεατή.
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι ότι με την χρήση αρνητικής διαμόρφωσης επιτυγχάνεται μεγαλύτερη απόδοση των τελικών σταδίων ενίσχυσης των πομπών. Αυτό οφείλεται στο μεγαλύτερο πλάτος των παλμών συγχρονισμού σε σχέση με το πλάτος των πληροφοριών της εικόνας. Όταν η βαθμίδα εξόδου υπεροδηγηθεί, οι παλμοί συγχρονισμού είναι αυτοί που οδηγούν την βαθμίδα εξόδου στην περιοχή μη γραμμικής λειτουργίας, αλλά η προκύπτουσα παραμόρφωση δεν επηρεάζει την εικόνα.
8.Τι είναι το σήμα burst, σε ποια τηλεοπτικά συστήματα χρησιμοποιείται, πώς μεταφέρεται από τον πομπό στο δέκτη και σε τι χρησιμεύει;
9.Ποιος είναι ο προορισμός του ενισχυτή υψηλής συχνότητας στο δέκτη τηλεόρασης;
10.Τι πρέπει να εξασφαλίζει το κύκλωμα εισόδου του ενισχυτή υψηλής συχνότητας του δέκτη τηλεόρασης;
11.Ποιες είναι οι χαρακτηριστικές αντιδράσεις: α)αναδιπλωμένου διπόλου β)γραμμής δύο αγωγών γ)ομοαξονικού καλωδίου;
12.Ποιες συνιστώσες περιέχει το σήμα εικόνας και ποιες πληροφορίες μεταφέρει η καθεμία;
13.Σε ποια θέση του δέκτη τηλεόρασης και πώς πραγματοποιείται ο διαχωρισμός του ήχου από το σήμα εικόνας;
14.Από πού εξαρτάται και πώς ρυθμίζεται η φωτεινότητα της οθόνης του εικονογράφου στο δέκτη τηλεόρασης;
15.Από πού εξαρτάται και πώς ρυθμίζεται η αντίθεση (κοντράστ) της εικόνας στην οθόνη του εικονογράφου;
16.Ποιες διεργασίες γίνονται στο τμήμα χρωμικότηταςτου τηλεοπτικού δέκτη SEKAM;
17.Από πού εξαρτάται και πώς ρυθμίζεται η κατακόρυφη και οριζόντια γραμμικότητα της εικόνας;
18.Ποιο σύστημα απόκλισης της δέσμης χρησιμοποιείται στους εικονογράφους και γιατί;
19.Ποιος είναι ο πραγματικός αριθμός των γραμμών με τις οποίες σχηματίζεται η εικόνα στην οθόνη του εικονογράφου στο σύστημα CCIR και πώς υπολογίζεται;
20.Να αναφέρετετα βασικά χαρακτηριστικά των εικονογράφων.
21.Στην τηλεοπτική τεχνική συναντούμε τα φωτεινά μεγέθη: λαμπρότητα, φωτεινότητα και αντίθεση(κοντράστ). ∆ώστε τουςορισμούς και τις μονάδες μέτρησης των μεγεθών αυτών.
22.Σε ποιους τύπους διακρίνονται οι έγχρωμοι εικονογράφοι ανάλογα με τον τρόπο αναπαραγωγής των χρωμάτων R, G και B, ανάλογα με τον αριθμό των ηλεκτρονικών πυροβόλων και ανάλογα με την κατασκευή της οθόνης;
23.Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των τηλεοπτικών προτύπων και ποιες οι τιμές τους για το πρότυπο CCIR;
24.Πόσα είδη σαρώσεων της εικόνας γνωρίζετε; Περιγράψτε σύντομα τη σάρωση που χρησιμοποιείται σήμερα στην τηλεόραση.
25.Ποιοι παλμοί περιέχονται στο τηλεοπτικό σήμα και ποια είναι η χρησιμότητα του καθενός;
26.Για ποιους λόγους εκλέγεται υψηλή(άνω των 40MHz) ησυχνότητα του φέροντος κύματος στις τηλεοπτικέςσυνδέσεις;
27.Τι γνωρίζετε για το «σήμα φωτεινότητας» και από ποια εξίσωση παρέχεται;
28.Ποια σήματα εκπέμπονται κατά τη μετάδοση έγχρωμων προγραμμάτων και γιατί;
29.Τι είναι οι χρωμοδιαφορές(ή σήματα χρωμικότητας), πώς παράγονται και γιατί εκπέμπονται αυτές αντί των σημάτων ER και EB;
30.Τι μπορεί να δημιουργήσει η έλλειψη προσαρμογής μεταξύ του καλωδίου της κεραίας και της εισόδου του δέκτη τηλεόρασης; Να δικαιολογηθεί σύντομα το φαινόμενο.
31.Ποιος είναι ο προορισμός των κυματοπαγίδων που χρησιμοποιούνται στους ενισχυτές ενδιάμεσης συχνότητας των τηλεοπτικών δεκτών και ποια σήματα παγιδεύουν;
32.Γιατί δε χρησιμοποιείται η συνεχής συνιστώσα του σήματος εικόνας για τη δημιουργία της τάσης AGC ή AVC στο δέκτη τηλεόρασης; Ποια τάση χρησιμοποιείται γι’αυτό το σκοπό;
33.Ποιες ακριβώς λειτουργίες εκτελεί ο φωρατής εικόνας στο δέκτη τηλεόρασης;
34.Ποια είναι η χρησιμότητα της γραμμής καθυστέρησης ή επιβραδυντικής γραμμής, που περιέχεται στο τμήμα φωτεινότητας του έγχρωμου τηλεοπτικού δέκτη;
35.Ποιες βαθμίδες περιλαμβάνει το τμήμα ήχου τηλεοπτικού δέκτη και ποιος ο προορισμός της καθεμιάς;
36.Από πού εξαρτώνται και πώς ρυθμίζονται οι διαστάσεις της εικόνας, τόσο κατά την κατακόρυφη, όσο και κατά την οριζόντια κατεύθυνση της οθόνης;
37.Ποιες διατάξεις και εξαρτήματα χρειάζονται για την πραγματοποίηση μιας κεντρικής εγκατάστασης κεραιών τηλεόρασης και ραδιοφωνίας;
38.Πώς επιτυγχάνεται η αμαύρωση της οθόνης του εικονογράφου κατά την οριζόντια και κατακόρυφη επιστροφή της δέσμης, όταν δεν υπάρχει τηλεοπτικό σήμα;
39.Πώς επιτυγχάνεται η σχετικά πλατειά ζώνη διέλευσης (5 MHz) του ενισχυτή ενδιάμεσης συχνότητας δέκτη τηλεόρασης με ταυτόχρονη μεγάλη ενίσχυση;
40.Πώς επιτυγχάνεται η διήθηση (εξομάλυνση, φιλτράρισμα) της υπερυψηλής τάσης που τροφοδοτείτον εικονογράφο του δέκτη τηλεόρασης;
41.Να εξηγηθούν οι λόγοι για τους οποίους χρησιμοποιείται η ενδιάμεση σάρωση της εικόνας στην τηλεόραση.
42.Ποιες περιοχές συχνοτήτων έχουν παραχωρηθεί για τις τηλεοπτικές συνδέσεις και πώς κατανέμονται τα τηλεοπτικά κανάλια στις περιοχές αυτές;
43.Να σχεδιαστεί ένα απλό κύκλωμα μήτρας για την παραγωγή του σήματος φωτεινότητας Ey=0,30ER + 0.59 EG + 0,11EB και να προσδιοριστούν από τη μήτρα αυτή οι τριχρωμικοί συντελεστές.
44.Ποιες είναι οι βασικές διαφορές του συστήματος SECAM από τα συστήματα NTSC και PAL; Ποια τα βασικά πλεονεκτήματα του συστήματος SECAM;
45.Με τη βοήθεια ενός διαγράμματος περιγράψτε σύντομα τη λειτουργία του ηλεκτρονικού μεταγωγέα του αποκωδικοποιητή SECAM. Πώς εξασφαλίζεται η ορθή λειτουργία του μεταγωγέα αυτού;
46.Να σχεδιαστούν οι συνηθέστερες μορφές κυματοπαγίδων που χρησιμοποιούνται στον ενισχυτή ενδιάμεσης συχνότητας δέκτη τηλεόρασης και να περιγραφεί σύντομα η λειτουργία τους.
47.Σχεδιάστε την καμπύλη απόκρισης του ενισχυτή ενδιάμεσης συχνότητας του δέκτη τηλεόρασης και σημειώστε τις θέσεις και τις στάθμες των σημάτων ενδιάμεσης συχνότητας εικόνας και ήχου καθώς και των παρενοχλητικών σημάτων που παγιδεύονται.
48.Με τη βοήθεια απλών κυκλωμάτων και κυματομορφών να εξηγηθεί γιατί η πολικότητα σύνδεσης του φωρατή εικόνας του δέκτη τηλεόρασης δεν μπορεί να είναι τυχαία.
49.Σχεδιάστε, με μια σύντομη περιγραφή του, το διάγραμμα των βαθμίδων του τμήματος φωτεινότητας έγχρωμου τηλεοπτικού δέκτη.
50.Τι μπορεί να δημιουργήσει η απώλεια της συνεχούς συνιστώσας από το σήμα εικόνας και ποια μέτρα λαμβάνονται για τη διατήρησή της;
51.Ποιος είναι ο προορισμός της αποκωδικοποιητικής μήτρας στους έγχρωμους δέκτες τηλεόρασης και από πού εξαρτάται η σύνθεσή της; Σχεδιάστε μια απλή μήτρα παραγωγήςτου σήματος EG-Y.
52.Πώς γίνεται ο διαχωρισμός των παλμών συγχρονισμού από το σήμα εικόνας; Σχεδιάστε μια βαθμίδα διαχωρισμού και περιγράψτε γραφικά τη λειτουργία της.
53.Πού στηρίζεται ο διαχωρισμός των παλμών συγχρονισμού γραμμών από τους παλμούς συγχρονισμού πλαισίων και με ποια κυκλώματα γίνεται; Ποιες είναι οι σταθερές χρόνου των κυκλωμάτων αυτών;
54.Σχεδιάστε το διάγραμμα μιας διάταξης αυτόματης ρύθμισης της συχνότητας του ταλαντωτή γραμμών δέκτη τηλεόρασης και περιγράψτε τη λειτουργία της.
55.Από ποιους παράγοντες εξαρτάται η εκλογή μιας κεραίας τηλεόρασης και ποιο είναι το είδος της κεραίας που χρησιμοποιείται σε κάθε περίπτωση;
56.Ποιοι παράγοντες εξετάζονται, πριν ασχοληθούμε με την πραγματοποίηση μιας κεντρικής εγκατάστασης κεραίας τηλεόρασης;
57.Με τη βοήθεια απλοποιημένης βαθμίδας εξόδου οριζόντιας σάρωσης, περιγράψτε τον τρόπο παραγωγής της υπερυψηλής τάσης σε ασπρόμαυρο δέκτη τηλεόρασης.
58.Τι γνωρίζετε για τα συστήματα τηλεχειρισμού των δεκτών τηλεόρασης; Ποια συστήματα τηλεχειρισμού χρησιμοποιούνται σήμερα;
59.Σχεδιάστε τα διαγράμματα πομπού και δέκτη τηλεχειρισμού με υπέρυθρες ακτίνες και περιγράψτε σύντομα τη λειτουργία τους.
60.Για ποιο λόγο η ενδιάμεση συχνότητα εικόνας σε δέκτη τηλεόρασης τοποθετείται στα 0,5 του ολικού ύψους της καμπύλης απόκρισης του ενισχυτή ενδιάμεσης συχνότητας;
61.Τι εννοούμε με τον όρο “απόσβεση σύζευξης” σ’ένα τερματικό σηματοδότη(πρίζα) TV;
62.Μια κεραία τύπου Yagi έχει ενίσχυση 10 db. Εξηγήστε τι εννοούμε.
63.Πώς μπορείτε να συνδέσετε δυο κεραίες wideband Yagi και UHF, διαφορετικών κατευθύνσεων, σε κοινό καλώδιο;
64.Σε ένα ιστό πρέπει να τοποθετηθούν μια κεραία VHF και μια UHF, για τη λήψη σταθμών TV από την ίδια κατεύθυνση. Ποια η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των κεραιών;
65.Μπορεί ένας μείκτης UHF-VHF να συνδεθεί ως διακλαδωτής 1/2 σε εγκατάσταση με σήματα UHF και γιατί;
66.Τι εννοούμε με τον όρο “μέγιστη ενίσχυσηενισχυτήTV110 db”;
67.Ποια είναι τα χαρακτηριστικάτου καλωδίουσήματος TVκαι ποια η χρήσητους;
68.Υπολογίστε τις απώλειες σε db για καθοδικήγραμμήμε3σηματοδότες(2διέλευσης,1 τερματικός) και μήκος καθοδικής γραμμής 20m.∆ίνονται: απώλειασύζευξηςσηματοδότη: 1.2 dbαπώλεια σύζευξης τερμ. σηματοδότη: 10dbαπώλειακαλωδίου: 17db/ 100m
69.Υπολογίστε το διαθέσιμο σήμα για τους δέκτες TV στο σημείο Α (στο σχήμα σημειώνονται οι απώλειες ανά είδος).
70.Ποιος είναι ο ρόλος του ενισχυτή καθοδικής γραμμής TV και ποια τα χαρακτηριστικά του;
71.Σε κτίριο με εγκατάσταση κεντρικής κεραίας πρέπει να τοποθετηθούν δύο κεραίες UHF που θασχηματίζουν γωνία 60ο.Το σήμα πουλαμβάνει η μια κεραία είναι 60dB ενώ η άλλη κεραία λαμβάνει σήμα 90dB. Ο ενισχυτής έχει μία μόνο είσοδο UHF. Αναφέρετε τις ενέργειες που θα κάνετε δικαιολογώντας την απάντησή σας.
72.Ποιος είναι ο ρόλος του μετατροπέα δορυφορικού σήματος;
73.Εξηγήστε γιατί πρέπει να γειώνεται ο ιστός στήριξης κεραιών.
74.Σε ποια περίπτωση θα χρησιμοποιήσετε μετασχηματιστή προσαρμογής 300Ω/75Ω και πότε 75 Ω/ 300 Ω;
75.∆ιευκρινίστε τους όρους:1.διακλαδωτής: 1/3, -6dB2.κατανεμητής1/2, -20dB, -1dB
76.∆ίνεται η επόμενη εγκατάσταση καθοδικών γραμμών TV σε κτίριο.
Ζητούνται:
1. Να χαρακτηρισθούν τα αριθμημένα σημεία της εγκατάστασης.
2.Να προσδιορίσετε την καθοδική γραμμή για την οποία θα υπολογισθούν οι μέγιστες απώλειες
3.Να προσδιορίσετε την καθοδική γραμμή με τις μικρότερες απώλειες. Πώς θα αντιμετωπίσετε την περίπτωση υπερβολικά μεγάλου σήματος;
77.Ποιος είναι ο ρόλος του αναμεταδότη σταθμού TV; Εξηγήστε συνοπτικά τα χαρακτηριστικά ενός τυπικού αναμεταδότη TV.
78.Πώς μπορείτε να αυξήσετε σε πλάτος το λοβό λήψης μιαςκεραίαςYagi; Έχει επίδραση αυτή η ενέργεια στην απόδοση της κεραίας;
79.Μια κεραία UHF μεταξύ των άλλων σημάτων λαμβάνει από ανάκλαση και ένα ανεπιθύμητο σήμα. Με ποιο τρόπο θα το εξαλείψετε; (Υποδείξτε τη μέθοδο).
80.Σεκεντρικήεγκατάσταση,το σήμαμιαςκεραίαςείναι72dB.∆ίνεταιηκαθοδική γραμμήμεταπερισσότεραφορτίακαισημειώνονταιταχαρακτηριστικάτηςγραμμής. Να υπολογισθείη ενίσχυσητου απαιτούμενουκεντρικούενισχυτή.
81.Σχεδιάστετο γενικό λειτουργικόμπλοκδιάγραμμα μιας συσκευήςVIDEO.
82.Απόποιαμηχανικάστοιχείαεξαρτάταιτο μήκος κύματος πουγράφεταισε μια ταινία;
83.Αναφέρετετα είδητων μοτέρπουχρησιμοποιούνταιστις συσκευέςVIDEO.
84.Ποια μοτέρστο VIDEOοικιακήςχρήσηςχρησιμοποιούνκυκλώματα servoκαι γιατί;
85.Πόσων ειδών φρένα έχουμε στην οικιακή συσκευή VIDEO και ποια η χρησιμότητα καθενός;
86.Ποια πλεονεκτήματα προσφέρουντα παλμοτροφοδοτικά;
87.α)Στο σύστημα VHS πώς είναι διαμορφωμένο το σήμα φωτεινότητας και ποιο είναι το εύρος συχνοτήτων του σήματος φέροντος; β)σε ποια συχνότητα μεταφέρεται η συχνότητα 4,433 MHz;
88.Εξηγήστε τη βασική αρχή της μαγνητικής εγγραφής και αναπαραγωγής σήματος.
89.Τι είναι το servo(σέρβο) και γιατί χρειάζεται το σέρβο στο VIDEO;
90.Στο κύκλωμα προέμφασης του σήματος φωτεινότητας έχουμε δύο ρυθμίσεις WHITECLIP, DARKCLIP. Τι ρυθμίζουν;
91.Πόσους ισοσταθμισμένους διαμορφωτές έχουν τα κυκλώματα χρώματος;
92.Ποιος είναι ο ρόλος των παλμών εναλλαγής κεφαλής στο σύστημα περιστροφής φάσεως;
93.Ποια εξαρτήματα του VIDEO περιλαμβάνονται στα μηχανικά μέρη του;
94.Στο σύστημα VHS όπου για εγγραφή του σήματος VIDEO χρησιμοποιείται τύμπανο με δύο κεφαλές, ποια είναι η ταχύτητα περιστροφής του τυμπάνου, η ταχύτητα της ταινίαςκαι η γωνία αζιμουθίου;
95.Για ποιο λόγο επεβλήθη η κίνηση της κεφαλής κατά την εγγραφή και αναπαραγωγή του σήματος;
96.Για ποιο λόγο στο VIDEO χρησιμοποιούμε εγγραφή ελικοειδούς σάρωσης και τι είναι αυτή;
97.Τι είναι το ψαλίδισμα σημάτων;
98.Τι είναι η μετατόπιση αζιμουθίου;
99.Ποια πλεονεκτήματα έχουμε κατά την εγγραφή σημάτων φωτεινότητας με τη χρήση διαμόρφωσης κατά συχνότητα (FM);
100.Τι είναι η αλληλεπίδραση(crosstalk);
101.Ποια κυκλώματα περιέχειένα RFconverter;
102.Τι είναι το σήμα BURST;
103.Τι είναι η φωτοαγωγιμότητα και τι η φωτοεκπομπή;
104.Ποια δυναμικά δημιουργούντην εστίασητης δέσμης;
105.Να εξηγηθείπώςγίνεται η αποτύπωσητης εικόναςστο εικονοσκόπιο.
106.Τι είναι εστίασητης δέσμης στην κάμερακαι πόσωνειδώνεστιάσειςέχουμε;
107.Ποιεςεκτροπέςδέσμηςέχουμεστηλυχνίατηςκάμεραςκαιποιακυκλώματα δημιουργούναυτές;
108.Τι καλούμε μαγνητική υστέρησηκαι ποια είναι η καμπύλητης;
109.Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του εικονολήπτηVIDICONέναντι των άλλων εικονοληπτών.