"Καλώς ήρθατε" στην  ιστοσελίδα  μας  "Welcome"  

Ελεύθερη Δημοσίευση - Διδασκαλία Mαθημάτων περί των Αρχαίων Γραφών και της Δυναμικής του Ορθού Λόγου [με ©]

Free Publication - Teaching Lessons about Ancient Scriptures and the Dynamic of True Speech [with ©]                                             

ΣΤ.      ΔΧ        Σχετικά Blogs - Correlated Blogs http://bouzanis.blogspot.gr/p/blog-page_7.html

                      https://greekglossiccode.blogspot.gr/                                                                                                               ΜΠOYΖΑΝΗΣ Κ. Ι. - BOUZANIS K. -
► ΕΙΣΑΓΩΓΗ - INTRODUCTION
► ΜΑΘΗΜΑ - LESSON 1
► Κάνε το ΛΗΨΗ σε PDF ή ΑΝΑΓΝΩΣΗ
◙ Λεξικός Οδηγός - Dictionary-Guide
◙ Ενα Πρώον Ελλ. Αλφ/το - An Early Greek ABC
◙ Οδηγός Αναγνώσεως - Reading Guide
◙ ΠΑΛΑΙΟΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - Paleogrammiki Scrip
◙ Δ. τ. Φαιστού - PHAISTOS Disc
◙ περί του, εν Δελφοίς, E - οf Delphi Ε
◙ Μυκηνών Επιγραφή - Mycenaes inscription
◙ MS Symbols - ΜΣ Σύμβολα
►ΜΑΘΗΜΑ - LESSON 2
◙ Θεώρημα Κρατύλου - Theorem of Cratylus
◙ Τα Ταξίδια μας στους μύθους - Our Trips
◙ Η Ωραία Ελένη - Fair Helen
►ΜΑΘΗΜΑ - LESSON 3
 

του Κ. Ι. ΜΠΟΥΖΑΝΗ - by BOUZANIS K. -

  έΝα ΒιΒΛίο (αποκλειστικά) σε διαδικτυακή έκδοση 

- a Book (exclusively) in the Web -

ΤΡία αιΡεΤιΚά ΜαΘήΜαΤα  - ThRee heReTiCal LeSSoNS    

ΤΡία αΝαΤΡεΠΤιΚά ΜαΘήΜαΤα - ThRee SuBVeRSiVe LeSSoNS


 

 ΕΙΣΑΓΩΓΗ

"ιστορικά, μία ελληνική άποψη ήταν, πάντα, μία ενδιαφέρουσα άποψη!" 


    "απλά της αληθείας τα έπη" και γιά την διαλεύκανση των μυστηρίων του Αρχαίου Λόγου και του Κόσμου ολόκληρου χρειάζονται λίγα και απλά λόγια.

  Η Ελληνική αποτελεί την Γλώσσα Αναφοράς του Αρχαίου Ανθρώπινου Λόγου. Χωρίς την στοιχειώδη γνώση τής Ελληνικής κανένα επίτευγμα, σχετικό με τα αρχαία γλωσσικά ζητήματα, δεν θα μπορούσε να καταφέρει κανείς... αλλόφωνος!  

  Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο γύρω από τις αρχαίες γραφές! Κανένα Εικονογραφικό, Ιδεογραφικό είτε Συλλαβικό Σύστημα Επιγραφής και Αναγνώσεως δεν επινοήθηκε ποτέ γιά εμπορική ή καθημερινή χρήση! Τα πάντα, όλα αυτά, τελούν υπό αίρεσιν. Τον… ξεχασμένο Κώδικα Γλωσσοπλαστίας, Επιγραφής - Αναγνώσεως, Ερμηνείας και Ετυμολογίας του Λόγου ερχόμαστε να... ξυπνήσουμε και να τον διδάξουμε. 

   Από εδώ, από αυτό το βήμα1, με ανύπαρκτη την βιβλιογραφία και αδιαμόρφωτη, ακόμη, την τάξη των μαθητών της, θα ξεκινήση και, σταδιακά, θα αναπτυχθή η δική μας, μία ελεύθερη δημοσίευση - διδασκαλία ενός κύκλου τριών μαθημάτων2 σχετικών με τις Αρχαίες Γραφές και την Δυναμική του Ορθού Λόγου.

   Εμείς, εδώ, δεν ήρθαμε να επαναλάβουμε, να συμπληρώσουμε ή να συνεχίσουμε. Ήρθαμε να γκρεμίσουμε! Να ανοίξουμε μια κλεισμένη, ήδη, υπόθεση και με την διδαχή μας και τον δόλο - δάσκαλοι εμείς! - να ενθουσιάσουμε μιά νέα γενιά Αποστόλων του Ελληνισμού. Ερχόμαστε να σημάνουμε μία παγκόσμια επιστροφή. Να αναδείξουμε την πρωτόγονη γλώσσα των νοημόνων όντων και να επανεγκαταστήσουμε την δυναμική της πρωτογένειας του Λόγου συμβάλλοντας στην ανάπτυξη και την δημιουργικότητα του ανθρώπινου πνεύματος. 

  Δεν είμαστε αναιτιολόγητα υποψιασμένοι! Κρατάμε πάντα ετούτην την υπόνοια! Κάποια εδάφια των κειμένων που, ως αντίγραφα εξ αντιγράφων, μας έχει κληροδοτήσει η αρχαιότητα είναι, ηθελημένα ή μη, “πειραγμένα”! Δεν έχουμε αγαθήν την πίστη! Αντιλαμβανόμαστε και την απορία! Θα ισχυριστούμε, λοιπόν, ότι οι τρέχουσες, οι επίσημες απόψεις, ως σταθερές, έχουν σηματοδοτήσει το πεδίον της έρευνας του ανθρώπινου λόγου εκτρέποντας τους ακαδημαϊκούς ερευνητές, ώστε οι παραγόμενες εργασίες να έχουν την επικύρωση γνώσεων, ενίοτε, αντιδιαμετρικών της αλήθειας! Χάριν παραδείγματος, οι αναγνώσεις των αυθεντικών αρχαίων κειμένων, αδιάβαστων μέχρις προ ολίγου, από αμέλεια και ενθουσιασμό, στην αρχή, και από σκοπιμότητα ή από αβελτηρία, στην συνέχεια, μακράν οδηγήθηκαν από αυτά όσα οι επιγράφοντες έχουν αποτυπώσει. Κείμενα επιγεγραμμένα με το Παλαιογραμμικό & Εικονογράμματο Σύστημα Επιγραφής - Αναγνώσεως, οικεία στους Αρχαίους Έλληνες, δεν προκαλούσαν ώστε, σοφοί τινές, να ασχοληθούν με αυτά τα… μυστήρια.

     Έχουμε λόγους, λοιπόν, και μπορούμε να ξεπερνάμε την σχολαστικότητα μαζί με την αγενή “γενναιοδωρία” αυτών που η εποχή μας θεωρεί ειδήμονες, εφ’ όσον, βεβαίως, η δική μας έρευνα, γόνιμη και πειστική, μπορεί να δίνει απλές και αδιαμφισβήτητες τις απαντήσεις της

  Προς αποφυγήν οποιασδήποτε παρεξηγήσεως, τρέχουμε να υπογραμμίσουμε ότι ο Ελληνισμός και ό,τι δή ποτέ το Ελληνικό, δεν αποτελεί και δεν αναγνωρίζεται, μόνο3, ως μία φυλετική υπόθεση των νοτιοτέρων της Αρχαίας Ευρώπης, των Βαλκανίων ή της Ιταλίας, των λαών των νήσων του Αιγαίου, της Μικράς Ασίας, των αγριτών του Κλεινού Άστεως, των λαών της κοιλάδος του Ευρώτα ή του Ακσιού, διάσημων Ελληνικών φύλων των ιστορικών χρόνων με δυναμική, πολιτισμό, πλούσια την ιστορία και, ενίοτε, αυτοκρατορικές τις βλέψεις. Ο Ελληνισμός, ιστορικά, αποτελεί μιάν ανοιχτή ιδεολογία των Λαών της Σαλός της Aνατολικής Μεσογείου, με πυρήνα τον Αιγαιακό και τον Περιαιγαιακό χώρο, που με την δυναμική του εμπορίου, των επιστημών και της τέχνης εξαπλώνεται, δάσκαλος και κατακτητής, μέχρι τις άκρες, ενός, τόσον μικρού, χωρίς τελειώματα, κλειστού σφαιρικού κόσμου. Ο «'ελληνισμός», με το εύρος της αρχαίας του έννοιας, δόγμα γαρ, και την ρωμαλέα ιστορική του παρουσία και διαδρομή, υπογραμμίζει και επισημαίνει και κρατά ακέραιες τις διαστάσεις μιάς παγκόσμιας, απόλυτα οικουμενικής και, ταυτόχρονα, ανθρωποκεντρικής, πολιτισμού και ανθρωπισμού, γόνιμης, των αρίστων, δημοκρατικής ιδεολογίας. 
                                                                           

                                                             Μπουζάνης Κ. Ι. - Bouzanis Κ. -


1.   http://users.sch.gr/kim1954 

2.  ΜΑΘΗΜΑ 1o: Το ΚοιΝό (ΠαΓΚόΣΜιο) ΣύΣΤηΜα εΠιΓΡαΦής - αΝαΓΝώΣεως Του αΡΧαίου ΚόΣΜου.

   ΜΑΘΗΜΑ 2o: η ΓΛωΣΣιΚή ΠαΡαΓωΓή και ο εΜΠΛουΤιΣΜός του αΝΘΡώΠιΝου ΛόΓου (ΓΡαΜΜαΤιΚή, ΠοιηΤιΚή - ΔοΜιΚή αΝάΛυΣη του εΛΛηΝιΚού ΛόΓου). η ΓΛωΣΣιΚή ΠαΡαΓωΓή και ο εΜΠΛουΤιΣΜός των εΘΝΙΚών ιΔιωΜάΤων εΚ του εΛΛηΝιΚού ΛόΓου.

    ΜΑΘΗΜΑ 3o:  Βίοι Παράλληλοι.

3.  Bill Clinton, τ. Πρόεδρος των USA. Εν Αθήναις, Νοέμβριος 1999. Σε επίσημο γεύμα προς τιμήν του, στο Προεδρικό μέγαρο, ομολογία-δήλωση και μάλιστα στα ελληνικά: «Είμαι, και εγώ Έλληνας!».

                                                     


                                                                  

 INTRODUCTION

"Historically, a Greek view was always an interesting viewpoint!"

 "Simple the speech truth" and for the unraveling of the Ancient speaking mysteries needs a few simple words.  The Greek is the reference language of the Ancient Human speaking. Without the basic knowledge of Greek no breakthrough on the ancient language issues, could not manage no one ... allophonos! 

   There is no mystery surrounding the ancient scriptures! There was not pictorial system or ideographic system or Syllabic system of inscription - reading, those not ever devised for commercial or everyday use! Everything, all of these are under heresy! The forgotten code of making words, of Scripture - Reading, of interpretation and etymology of words, we come to wake up him and to teach it.   

   From here, from this step1 with existent bibliography and the class of pupils indistinct, will start and gradually be developed as ours, a Free, three Lessons's2, Publication - Teaching about the Ancient Scriptures and Dynamic of True Speech.

    Here, we have not come to repeat or to complete or to continue. We came to tear down! We came to we open a done plot and with our teaching and with our deceit - we are teachers! - we come to excite a new generation of apostles of Hellenism. We come to mean a global comeback. We come to highlight the primitive language of intelligent beings and reinstall the dynamics of speech primogeniture contributing to the development and creativity of the human spirit.  

   We are no unjustifiably suspicious! We always keep this like suspicion! Some verses from texts, as copies on copies, we have inherited from the ancient times, intentionally or not, they have distorted! we are not credulous! We understand the queries! We would argue, therefore, that the official opinions, as constants, have signalled the scope of research of human reason diverting the researchers, so that it have produced work, with validating knowledge, sometimes diametrically opposite of the truth! As an example, the readings of the original from ancient texts, the unread until just now, recklessly and excitement in the beginning, and feasibility or the aveltiria, then, far were led from that the writers they had written. Texts written with the Palaiogrammiko & Eikonogrammato System Writing - Readout, familiar to the ancient Greeks, did not cause the Greek wisdom to deal with these ... mysteries. 

 We have reasons, therefore, and we can overcome the meticulousness and the rude "generosity" of those that, our era, considers pundits, as long as, of course, the our own research, fruitful and convincing, can give simple and unambiguous responses.

   To avoid any misunderstanding, we are hurrying to emphasize that Hellenism and what is the Hellenic, is not and is not recognized, only3, as a tribal affair of southest peoples of Ancient Europe, of the Balkans or Italy, of the peoples of Aegean islands , Asia Minor, of clιnon asty the planters, of the peoples of the Eurotas valley or the Aksios, of famous Hellenic genders, of historical times, with dynamic civilization, rich history, and sometimes , imperial aspirations. The Hellenism, historically, comprises a open ideology of the marine Peoples of Eastern Mediterranean, with cored the Aegean and the Periaigaiako space, which, with the dynamics of trade, science and art, spread, teacher and conqueror, until the edges of one, so small, without trim, closed spherical world. The "Hellenism" with the extent of the ancient concept, is doctrine!, and with robust the historical presence and the route, highlights and underlines and keeps intact the dimensions of a global, absolute and universal at the same time, anthropocentric, culture and humanism, plenteous, of the civil rights, democratic ideology.


                                                                                                                                                                                                                                                        

                                                                Μπουζάνης Κ. Ι. - Bouzanis Κ. -


                                                                                                                     

                                                                                           

  


1.   http://users.sch.gr/kim1954 

2. LESSON 1st:  The (World) Community of Ancient Written Speech

    LESSON 2nd:  Language Production and Enrichment of  Human Speech (Grammar, Poetic - Structural Analysis of the Greek Logos).  The Linguistic Production and Enrichment of National Particular by the Greek Logos.

    LESSON 3th:  Parallel Lives

3.  Bill Clinton, fmr President of USA. In Athens, November 1999. In a official dinner, in his honor, at the Presidential palace. Homology statement, in Greek: "I'm a Greek and I!"