ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ |
ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ |
? |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
|
|
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
|
|
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
|
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
ΛΙΟΥΣΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
17.07 |
2 |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ |
||||
ΤΕΝΕΚΕΤΖΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 17 . 03 |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ |
|
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Α. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
|
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
1. Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης των μαθητών σε σχέση με το επάγγελμα που |
διάλεξαν να εξασκήσουν στη ζωή τους.
2. Να δοθεί ευκαιρία στους μαθητές να δουν την επαγγελματική τους αποκατάσταση μέσα από μια άλλη
οπτική γωνία.
3. Κοινωνικοποίηση και συνεργασία μεταξύ των μαθητών.
4. Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και επαφή των μαθητών με κοινωνικούς και επαγγελματικούς
φορείς .
5. Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου τους.
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
|
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Επαγγελματικό περιβάλλων του ηλεκτρολόγου. |
Εξοικείωση των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες.