«

»

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ

ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

?

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

 

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

 

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

«ΕΛΕΓΧΟΣ, ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ  ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ   Ν. ΣΕΡΡΩΝ»

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΛΙΟΥΣΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

17.07

2

ΝΑΙ

ΝΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

ΤΕΝΕΚΕΤΖΗΣ ΣΥΜΕΩΝ      17 . 03

ΝΑΙ

ΝΑΙ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

 Α. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

 

  1. Επικοινωνία με τα σχολεία της Δ. Δ. Ε. Σερρών.
  2. Καταγραφή, κατηγοριοποίηση των εισερχόμενων συσκευών.
  3. Μελέτη σχετικά με τον τρόπο χρήσης και εξαγωγή συμπερασμάτων για τους λόγους τους οποίους προκλήθηκε η βλάβη.
  4. Οικονομοτεχνική Μελέτη, εξαγωγή συμπερασμάτων, απαιτούμενες ενέργειες για κάθε εισερχόμενη συσκευή.
  5. Συμπεράσματα για την Επαγγελματική διέξοδο  και αποκατάσταση των μαθητών.
  6. Επαγγελματικοί  κίνδυνοι από την απασχόληση του ηλεκτρολόγου στον παραπάνω τομέα εργασίας.

 

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

 

1.  Ενίσχυση της  αυτοεκτίμησης και  αυτοπεποίθησης των μαθητών σε σχέση με το επάγγελμα που

διάλεξαν   να εξασκήσουν στη ζωή τους.

2.  Να δοθεί ευκαιρία στους μαθητές να δουν την επαγγελματική τους αποκατάσταση μέσα από μια άλλη

οπτική γωνία.

3.  Κοινωνικοποίηση και συνεργασία μεταξύ των μαθητών.

4.   Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και επαφή των μαθητών με κοινωνικούς και επαγγελματικούς

φορείς .

5.   Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου τους.

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

 

  1. Επικοινωνία και ενημέρωση των σχολείων και της Δ.Δ.Ε Σερρών για την υλοποίηση της παραπάνω δράσης μέσω τηλεφώνου και  ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

  1. Έρευνα με ερωτηματολόγια σχετικά με τον τρόπο χρήσης του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού και των συσκευών.

 

  1. Έρευνα και μελέτη  της αγοράς για τον εντοπισμό , τον  τρόπο προμήθειας και τον τρόπο πληρωμής των διαφόρων υλικών που θα χρειαστούμε.

 

  1. Συνεργασία και ενημέρωση από επαγγελματίες του χώρου για την αντιμετώπιση παρόμοιων προβλημάτων .

 

  1. Έρευνα σε βιβλιογραφία, διαδίκτυο, ιατρικό κόσμο και σε επαγγελματίες του χώρου, σχετικά με τους επαγγελματικούς κινδύνους και του τρόπους προστασίας από αυτούς.

 

 

 

 

 

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Επαγγελματικό περιβάλλων του ηλεκτρολόγου.

 

Εξοικείωση των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες.