2.1 Σύγχρονες θεωρήσεις για τη μάθηση.

2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική.



Ενότητα 2.1 Σύγχρονες θεωρήσεις για τη μάθηση.
Ενότητα 2.2
Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
Σύγχρονες θεωρήσεις για τη μάθηση:
• Συμπεριφορισμός
• Γνωστικός κονστρουκτιβισμός
• Οι κοινωνικοπολιτισμικές θεωρήσεις μάθησης. Επιπτώσεις των θεωρήσεων αυτών στην οργάνωση διδακτικών καταστάσεων. Ο ρόλος των ΤΠΕ.

Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική και δημιουργία πλαισίου εκπαιδευτικών σεναρίων-δραστηριοτήτων-διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ όπως: ομαδοσυνεργατική μάθηση, μέθοδος σχεδίου δράσης (project) και επίλυση προβλημάτων (problem solving). Ανάπτυξη μαθησιακών περιβαλλόντων με τη συμβολή των ΤΠΕ. Χαρακτηριστικά των ρόλων διδασκόντων και μαθητών στα νέα μαθησιακά περιβάλλοντα.


ΒΑΣΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Ενότητα 2.1: Σύγχρονες θεωρήσεις για τη μάθηση (Δαγδιλέλης Β. & άλ., 2013).
Ενότητα 2.2: Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία (Δαγδιλέλης Β. & άλ., 2013
).


ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Σύγχρονες θεωρήσεις για τη μάθηση (Μπαλκίζας Ν., 2008).
 


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ
Εποικοδομισμός (Μπαλκίζας Ν., 2005).
Η συμβολή των παιδαγωγικών προσεγγίσεων για την κατανόηση του φαινομένου της μάθησης (Ελληνιάδου Ε., Κλεφτάκη Ζ., Μπαλκίζας Ν., 2007).
Η μέθοδος Project (Βροντίση Μ., 2008 - επιμορφούμενη ΚΣΕ 5ο Δ.Σ. Γλυφάδας).

Καταιγισμός Ιδεών

Σχέδιο Εργασίας (Μέθοδος Project) (Μ. Φραγκάκη)

Επίλυση Προβλήματος

Ιστοεξερεύνηση

Μαθητική Έρευνα


ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

Σχέδιο Εργασίας (Μέθοδος Project) (Μ. Φραγκάκη)

Επίλυση Προβλήματος | β.α.

Ιστοεξερεύνηση (Ε. Σπυράτου, Γ. Γουμενάκης)

Μαθητική έρευνα (Κοσμίδου Ι., Γεωργίτη Μ., Ευσταθίου Ε., Καλένη Ε.) | β.α.


ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Φύλλο Εργασίας 2

Φύλλο Εργασίας 3

Τελευταία
Ενημέρωση

 

Στο Διαδίκτυο


View nikbalki's profile on slideshare


View nikbalki on issuu


 

Copyright©2007-2015 Νικόλαος Μπαλκίζας

Best resolution: 1280x1024

nikbalki@sch.gr