..Οδηγός Πλοήγησης..
............Ρολόι.............
........Μετάφραση.........
.......Επισκέπτες.......
Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 13 επισκέπτες και κανένα μέλος
........Επισκέψεις........
...........................................................................
Ας ταξιδέψουμε στον κόσμο της Εκπαίδευσης και του Πολιτισμού
Η ιστοσελίδα μου με τίτλο "Εκπαίδευση και Πολιτισμός" απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς και γενικά σε όποιον ενδιαφέρεται για θέματα εκπαίδευσης και πολιτισμού. Η εκπαιδευτική πράξη πρέπει να συνδέεται με την πολιτισμική παιδεία, δύο επιστημονικά πεδία, τα οποία λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά θα ήταν ωφέλιμο να συνεργάζονται και να αλληλοτροφοδοτούνται. Στόχος της ιστοσελίδας είναι η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση πάνω σε θέματα εκπαίδευσης και πολιτισμού, η επιμόρφωση, η παρουσίαση εκπαιδευτικού και επιμορφωτικού υλικού σε σχέση με τα φιλολογικά μαθήματα, τη διδακτική, τις ΤΠΕ και τον πολιτισμό,η εξάσκηση των μαθητών με κατάλληλες ασκήσεις, η παρουσίαση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και η ανάδειξη του ρόλου των ΤΠΕ στη διδακτική διαδικασία. Επίσης, παρουσιάζεται αρχειακό υλικό, πολύ σημαντικό για τη διδασκαλία της ιστορίας και της λογοτεχνίας από πρωτογενείς πηγές καθώς τα αρχεία αποτελούν μέρος του εκπαιδευτικού πολιτισμού μας.
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!
Όλγα Παΐζη
Φιλόλογος - Ιστορικός, ΜEd "Εκπαίδευση και Πολιτισμός"
ΜEd "Θεωρία, Πρακτική και Αξιολόγηση της διδασκαλίας"
Υποψήφια Διδάκτωρ Ιστορίας Ιονίου Πανεπιστημίου
Ιθάκη (1911)
|
“Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του κι όταν πια του έχει διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει δικές του γέφυρες”
Νίκος Καζαντζάκης, 1883-1957
"Κατάλαβέ το καλά, και κλείσε αυτή την αλήθεια
μέσα στην ψυχή σου, ότι η διδασκαλία ανήκει στην κατηγορία
των πνευματικών έργων όπου το καλό αποτέλεσμα
είναι προϊόν έμπνευσης και δημιουργικού οίστρου.
Με μια λέξη: είναι δημιουργία. Και ο άξιος δάσκαλος: δημιουργός.
Αυτό πρέπει να σκέπτεσαι όταν αρχίζεις
όχι μόνο μια σειρά μαθημάτων, αλλά και το κάθε μάθημα,
κάθε ώρα διδασκαλίας. Δεν θα εργαστείς απάνω σε γνωστές
και πολυμεταχειρισμένες, στερεότυπες φόρμες και φόρμουλες
(όπως: ο τεχνίτης στα "βάναυσα" έργα), αλλά θα δημιουργήσεις
πάντοτε κάτι νέο και πρωτότυπο, κάτι που δεν είχε,
δεν μπορούσε να έχει γίνει ως τώρα
(όπως ο αληθινός ποιητής στα "ευγενή" έργα του πνεύματος)."
Ευάγγελος Παπανούτσος (1976),
"Η παιδεία το μεγάλο μας πρόβλημα"
Αθήνα: Δωδώνη
......Τελευταία Νέα.....
- Πρόσκληση για αποσπάσεις/προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών σε ΠΣ και ΠΕΙΣ
- 15 χρήσιμες ερωτήσεις και απαντήσεις για τη δια ζώσης επαναλειτουργία των Λυκείων και το self-testing
- 142 εκ. ευρώ αύξηση των δαπανών για την Παιδεία το 2021, παρά τις αντιξοότητες της πανδημίας: «Επενδύουμε στην εκπαίδευση, επενδύουμε στο μέλλον των παιδιών μας!»
- Εγκύκλιος για την εξ αποστάσεως υλοποίηση της (ισχύουσας) αξιολόγησης των μαθητών/τριών Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020-2021
- Από τις 15 Δεκεμβρίου έως τις 23 Δεκεμβρίου οι αιτήσεις κατ' εξαίρεση μετεγγραφών/μετακινήσεων
- Biography - The Divine Michelangelo
- Τhe Secrets of Mona Lisa (Full HD BBC Documentary)
- Διεθνές Συνέδριο ΦΛΣ για τα 200 χρόνια από την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης του 1821
- Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2021 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου
- Τοποθέτηση εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης με μονοετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2020-2021