Facebook Like Box


..Οδηγός Πλοήγησης..



«Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

ΔΕΛΤΙΟ   ΤΥΠΟΥ

στο πλαίσιο υλοποίησης του Υποέργου 4 με τίτλο «ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ» της Πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του Επιχειρησιακού Προγράμματος: «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007-2013), η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο

Προσκαλεί

τους ενδιαφερόμενους Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δημόσιας ή Ιδιωτικής Εκπαίδευσης να υποβάλλουν ένα (1) ψηφιακό διδακτικό σενάριο πάνω στο γνωστικό αντικείμενο της επιλογής τους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρούσα Πρόσκληση και τις ανάγκες του Υποέργου 4 της Πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».

Η εκπόνηση, υποβολή, αξιολόγηση και ανάδειξη των βέλτιστων σεναρίων θα πραγματοποιηθεί μέσω του Ψηφιακού Συστήματος - Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Ανάπτυξης, Σχεδίασης, Υποβολής και Αξιολόγησης «ΑΙΣΩΠΟΣ» που θα έχει αναπτυχθεί από το Ι.Ε.Π. Στην Πλατφόρμα θα βρίσκεται αναρτημένο μεγάλο πλήθος δειγματικών σεναρίων, στη διάθεση όλων των εκπαιδευτικών – δημιουργών.

Η Πλατφόρμα θα είναι προσβάσιμη στην ακόλουθη διεύθυνση : http://aesop.iep.edu.gr/. Η πρόσβαση για εγγραφή και χρήση θα είναι δυνατή από τις 8 Ιουλίου 2015 στις 12:00.

Η διάρκεια εκπόνησης - υποβολής ορίζεται από 8 Ιουλίου έως 10 Σεπτεμβρίου 2015.

Το πλήρες κείμενο της Πρόσκλησηςμε αρ. πρωτ. 4527/17-06-2015 βρίσκεται αναρτημένο στην περιοχή Προσκλήσεις, στην ιστοσελίδα www.eye.minedu.gov.gr.

Για την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος πατήστε εδώ.

Πηγή: Υ.ΠΟ.ΠΑΙΘ.


Όλγα Παΐζη © 2012 - 2022

Σχεδιασμός - Ανάπτυξη: Όλγα Παΐζη

Η ιστοσελίδα φιλοξενείται από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Τελευταία Ενημέρωση: 30 Mαΐου 2022