Facebook Like Box


..Οδηγός Πλοήγησης..



Παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων

  • «Σύγχρονες   διδακτικές   προσεγγίσεις για την  ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης» διάρκειας 64 ωρών του οργανισμού επιμόρφωσης εκπαιδευτικών που υλοποιήθηκε από 02/10/2007 έως και 12/12/2007.
  • 14/04/2008: Σεμινάρια εκπαίδευσης χρηστών από τη βιβλιοθήκη του Χαροκοπείου πανεπιστημίου
  • 08/10/2008: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Στόχοι κατά τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στο γυμνάσιο και στρατηγικές επιτυχίας τους»
  • 3/12/2008: Παιδαγωγική  συνάντηση με τον σχολικό σύμβουλο κοινωνιολογίας.
  • 19-03-2009: Παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος στο Μουσείο Κοσμήματος Ηλία Λαλαούνη.
  • 21-03-2009: Πιστοποίηση στην ενότητα «Κατασκευή Κοσμήματος» διάρκειας 4 ωρών στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Εκπαίδευση και Πολιτισμός».
  • 12-10-2009 έως 7-11-2009: Παρακολούθηση στο ελεύθερο πανεπιστήμιο της στοάς του βιβλίου τη σειρά «5 μαθήματα ελληνικής γλώσσας η διδασκαλία της γλώσσας στο σχολείο. Θεωρία, μέθοδος, βιβλία, προβλήματα, παραδείγματα» του καθηγητή Γεωργίου Μπαμπινιώτη.
  • 14-10-2009 έως 18-11-2009: Παρακολούθηση στο ελεύθερο πανεπιστήμιο της στοάς του βιβλίου τη σειρά «5 μαθήματα για την φύση, την αξιολόγηση και την καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης στο σχολείο και στην οικογένεια: πρακτικές εφαρμογές» με συντονιστή τον Ιωάννη Παρασκευόπουλο.
  • 13-10-2009 έως 15-12-2009: Παρακολούθηση στο ελεύθερο πανεπιστήμιο της στοάς του βιβλίου τη σειρά «10 μαθήματα νεοελληνικής ποίησης Οδυσσέας Ελύτης: Η ποίηση, η γλώσσα, η τέχνη του» με συντονιστή τον  καθηγητή Γεώργιο Μπαμπινιώτη.
  • 14-10-2009 έως 16-12-2009: Παρακολούθηση στο ελεύθερο πανεπιστήμιο της στοάς του βιβλίου τη σειρά «10 μαθήματα για τη διαχείριση των μνημείων. Πώς ζουν τα μνημεία στα χέρια του σημερινού ανθρώπου;» με συντονιστές τους καθηγητές Βασίλη Λαμπρινουδάκη και Μανόλη Κορρέ.
  • 4-07-2010 έως 8-07-2010: Παρακολούθηση της θεματικής ενότητας «Τα ιστολόγια/Blogsστην εκπαίδευση», διάρκειας 30 ωρών, από το κέντρο Δια Βίου Μάθησης και Αειφόρου Ανάπτυξης σε συνεργασία με το ΚogeBusinessCollege-Denmarkστο Βαθύ Ιθάκης.
  • 30-10-2010 έως 05-12-2010: Παρακολούθηση του προγράμματος της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών Δ.Ε.
  • 15-02-2011: Σεμινάριο Διδακτικής Φιλολογικών μαθημάτων τρίωρης διάρκειας στο Γυμνάσιο Βαγίων από τη Σχολική Σύμβουλο κ. Μπαλτά.
  • 10-01-2011 έως 06-03-2011: Συμμετοχή σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα διάρκειας 80 ωρών με αντικείμενο: «Τα ιστολόγια / blogs στην εκπαίδευση». Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού διαμόρφωσα εκπαιδευτικό σενάριο με θέμα: «Μια εξερεύνηση…στον πολιτισμό της Αναγέννησης: μία διδακτική εφαρμογή με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στο μάθημα της Ιστορίας Β΄ Λυκείου».
  • 26-02-2011: Παρακολούθηση σεμιναρίου «Η διδακτική μεθοδολογία του μαθήματος της ιστορίας» στη διημερίδα επιμόρφωσης καθηγητών με τίτλο «Ευημερία και κατάρτιση του σύγχρονου εκπαιδευτικού».
  • 26-02-2011: Παρακολούθηση σεμιναρίου «Δεξιότητες επικοινωνίας» στη διημερίδα επιμόρφωσης καθηγητών με τίτλο «Ευημερία και κατάρτιση του σύγχρονου εκπαιδευτικού».
  • 26-02-2011: Παρακολούθηση σεμιναρίου «Διαχείριση άγχους εξετάσεων» στη διημερίδα επιμόρφωσης καθηγητών με τίτλο «Ευημερία και κατάρτιση του σύγχρονου εκπαιδευτικού».
  • 27-02-2011: Παρακολούθηση σεμιναρίου «Διαχείριση κρίσεων και συναισθημάτων σε εκπαιδευτικά και σχολικά πλαίσια: βιωματικό σεμινάριο» στη διημερίδα επιμόρφωσης καθηγητών με τίτλο «Ευημερία και κατάρτιση του σύγχρονου εκπαιδευτικού»
  • 27-02-2011: Παρακολούθηση σεμιναρίου «Σχεδιασμός και ανάπτυξη υποστηρικτικών εργαλείων ανάλυσης της αλληλεπίδρασης σε σύγχρονα δικτυακά περιβάλλοντα συνεργατικής μάθησης» στη διημερίδα επιμόρφωσης καθηγητών με τίτλο «Ευημερία και κατάρτιση του σύγχρονου εκπαιδευτικού».
  • Ιανουάριος 2011- Ιούνιος 2011:Επιμόρφωση εκπαιδευτικών β επιπέδου για την αξιοποίηση κι εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική των φιλολογικών μαθημάτων (διάρκειας 96 ωρών) και Πιστοποίηση β΄ επιπέδου ύστερα από επιτυχή τετράωρη εξέταση στο ΤΕΙ Πειραιά.

  • 8/10/2012-16/12/2012: Παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης διάρκειας 100 ωρών με θέμα: «Το project στην εκπαίδευση». Στο πλαίσιο του προγράμματος μελέτησα εκπαιδευτικό υλικό διαμορφωμένο για προγράμματα εξ αποστάσεως  εκπαίδευσης και εκπόνησα τις προτεινόμενες ασκήσεις αυτοαξιολόγησης καθώς και τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Επίσης, παράλληλα με τη μελέτη, εκπόνησα εργασία που αφορούσε το σχεδιασμό Project για μαθητές Γενικού Λυκείου με θέμα: "Μια εξερεύνηση στο μαγικό κόσμο των Μουσείων του ιστορικού κέντρου Αθηνών". Το πρόγραμμα οργάνωσε το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης & Αειφόρου Ανάπτυξης.

  • 29/10/2012 – 18/02/2013: Λήψη πιστοποιητικού επιμόρφωσης ύστερα από επιτυχής παρακολούθηση στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Οργάνωση διδασκαλίας – Κίνητρα για μάθηση» που διατέθηκε στο Ακαδημαϊκό Έτος 2012-2013 και οργανώθηκε στο Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του Προγράμματος Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τη χρήση Καινοτόμων Μεθόδων εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Παρακολούθησα τα παρακάτω μαθήματα: Α) «Παιδί και Μάθηση» με τις ακόλουθες  3 διδακτικές ενότητες: 1)Θεωρίες μάθησης, 2)Ποινές και αμοιβές και 3)Κίνητρα και μάθηση Β) «Οργάνωση Διδασκαλίας» με τις ακόλουθες 7 διδακτικές ενότητες: 1)Το Αποτελεσματικό Μάθημα, 2)Μαθητοκεντρικές και Νοοκατασκευστικές Προσεγγίσεις της Διδασκαλίας, 3)Προσαρμόζοντας τη Διδασκαλία στις Ατομικές Ανάγκες, 4)Δίνοντας στους Μαθητές Κίνητρα για Μάθηση, 5)Αποτελεσματικό Μαθησιακό Περιβάλλον, 6)Αξιολόγηση της Μάθησης, 7)Σταθμισμένες Δοκιμασίες και Γ) «Προτάσεις σύγχρονης διδακτικής» με τις ακόλουθες 4 διδακτικές ενότητες: 1)Το ολοήμερο σχολείο, 2)Το διαπολιτισμικό σχολείο: Η οργάνωση ενός προγράμματος διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, 3)Μέθοδος project και 4)Περιβαλλοντική εκπαίδευση.

  • 19/11/2012 – 05/05/2013: Λήψη πιστοποιητικού επιμόρφωσης ύστερα από επιτυχής παρακολούθηση στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Εκπαιδευτική Ψυχολογία» που διατέθηκε στο Ακαδημαϊκό Έτος 2012-2013 και οργανώθηκε στο Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του Προγράμματος Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τη χρήση Καινοτόμων Μεθόδων εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Παρακολούθησα τα παρακάτω μαθήματα: Α) «Θεωρίες ανάπτυξης» με τις ακόλουθες  4 διδακτικές ενότητες: 1)Θεωρία Piaget, 2)Οι ιδέες των μαθητών – Η Θεωρία Μάθησης του Κονστρουκτιβισμού, 3)Νέα Περιβάλλοντα Μάθησης και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού και 4) Οι Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Β) «Διδακτική Μεθοδολογία και Πράξη» με τις ακόλουθες 4 διδακτικές ενότητες: 1)Γλωσσάρι Παιδαγωγικής και Διδακτικής, 2)Θεωρίες Αγωγής και Μάθησης, 3)Ταξινομίες Σκοπών και Στόχων Διδασκαλίας και 4)Ειδική Διδακτική – Οργάνωση Ωριαίας Διδασκαλίας  Γ) «Διαφορές Μαθητών» με τις ακόλουθες 4 διδακτικές ενότητες: 1)Ρατσισμός, Ξενοφοβία και Σχολείο, 2)Θέματα προσαρμογής και εκπαιδευτικής ένταξης των Μαθητών - Μεταναστών, 3) Θέματα προσαρμογής και εκπαιδευτικής ένταξης των Τσιγγανοπαίδων και 4) Θέματα προσαρμογής και εκπαιδευτικής ένταξης των Μουσουλμανοπαίδων Δ) «Πολιτισμικό Υπόβαθρο και Εκπαίδευση» με τις ακόλουθες 3 διδακτικές ενότητες: 1)Η Διαμόρφωση του Πολιτισμικού Υποβάθρου, 2)Πολιτισμικές Αξίες και Στερεότυπα και 3)Πολιτισμικό Υπόβαθρο και Εκπαιδευτικές Πρακτικές Ε) «Μαθητοκεντρικές Προσεγγίσεις της Διδασκαλίας» με τις ακόλουθες 8 διδακτικές ενότητες: 1)Η Έννοια της Μάθησης και η Χρήση Εκπαιδευτικών Τεχνικών στην Εκπαιδευτική Διαδικασία, 2)Η τεχνική της Εισήγησης, 3)Παίξιμο Ρόλων και Προσομοιώσεις, 4)Η Μέθοδος Project – H Πρακτική Άσκηση και οι Μελέτες Περίπτωσης, 5)Οι Τεχνικές της «Συζήτησης», των «Ερωτήσεων – Απαντήσεων» και του «Καταιγισμού Ιδεών» (Brainstorming) και της «Επίδειξης», 6)Ομάδες Εργασίας, 7)Επισκέψεις Μαθητών σε Επιχειρήσεις και 8)Η Οργάνωση ενός Μαθήματος με τη Χρήση Εκπαιδευτικών Τεχνικών ΣΤ) «Αξιολόγηση της απόδοσης επενδύσεων σε εκπαιδευτικά προγράμματα» με τις ακόλουθες 6 διδακτικές ενότητες: 1)Η Μεθοδολογία RQI, 2)Η Συλλογή των Δεδομένων, 3)Υπολογισμός της Προόδου που οφείλεται στην Εκπαίδευση, 4)Μετατροπή των Δεδομένων σε Αξία και τα Κόστη ενός Προγράμματος RQI, 5)Ο Υπολογισμός της Απόδοσης και 6)Προβλέψεις, Δημοσιοποίηση και Εφαρμογή του Μοντέλου RQI.
  • 28/01/2013-29/01/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Δημιουργία ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού». Το σεμινάριο έγινε με webinar και το λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε ήταν το powerpoint. To σεμινάριο πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • 4/02/2013-5/02/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Σχεδιασμός ιστοσελίδας». Το σεμινάριο έγινε με webinar και διδαχθήκαμε τις βασικές αρχές δημιουργίας Ιστοτόπων (Websites) με τη χρήση της πλατφόρμας Weebly. To σεμινάριο πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • 6/02/2013-7/02/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Δημιουργία Διαδραστικού Υλικού – Hot Potatoes». Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • 18/02/2013-17/06/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού «Διά βίου» προγράμματος ειδίκευσης με τίτλο: «Κριτικός Γραμματισμός με έμφαση στη Σύγχρονη Διδακτική Πράξη», διάρκειας 96 ωρών. Το πρόγραμμα οργανώθηκε από το Εργαστήριο Μελέτης της Γλώσσας και των Προγραμμάτων Γλωσσικής Διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Το Πρόγραμμα απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς και στελέχη της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα σε: εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας (νηπιαγωγούς και δασκάλους) και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (όσους εμπλέκονται με τη διδασκαλία της γλώσσας), Διευθυντές Σχολικών Μονάδων και Σχολικούς Συμβούλους. Οι διδακτικές ενότητες του προγράμματος ήταν οι εξής: 1)Πρώτο Μέρος: Θεωρητικό.α) Ο κριτικός γραμματισμός: διαστάσεις και όρια, η παιδαγωγική του γραμματισμού,σχολές κριτικού γραμματισμού, β) Η κριτική ανάλυση λόγου και κριτικός γραμματισμός, μοντέλα και παραδείγματα (κριτικής) ανάλυσης λόγου. 2)Δεύτερο Μέρος: Εργαστηριακό:Ο κριτικός γραμματισμός στην Εκπαίδευση,γ)Θέματα διδακτικής μεθοδολογίας (προσέγγιση κειμένων, τεχνική επαναδιατύπωσης κειμένων, παραδείγματα), δ)Προγράμματα Σπουδών που στηρίζονται στον κριτικό γραμματισμό (εξωτερικού, Κύπρου, Ελλάδας), ε) Η λειτουργική γραμματική με παραδείγματα εφαρμογής σε κείμενα της νέας ελληνικής και στ)Διδασκαλία με υποστήριξη ΤΠΕ (παραδοσιακοί και νέοι γραμματισμοί, σενάρια διδασκαλίας).Στο πρόγραμμα δίδαξαν οι εξής καθηγητές: Έλενα Γρίβα, Δημήτρης Κουτσογιάννης, Κωνσταντίνος Ντίνας, Αναστασία Στάμου, Σωφρόνης Χατζησαββίδης. Με το τέλος του θεωρητικού μέρους παρέδωσα μια θεωρητικού χαρακτήρα εργασία 800-1000 λέξεων και στο τέλος του σεμιναρίου παρέδωσα μια δεύτερη μεγαλύτερη σε έκταση (3000-3200 λέξεων) εργασία με θέμα που σχετιζόταν με τη διδακτική πράξη.

     

  • 20/02/2013-21/02/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Χρήση Διαδραστικού Πίνακα στη Τάξη». Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.
  • 25/02/2013-26/02/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Διαδραστικές Παρουσιάσεις». Το σεμινάριο έγινε με webinar και το λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε ήταν το powerpoint. Πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • 27/02/2013-28/02/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Δημιουργία Διαδραστικού Υλικού – Εφαρμογή: Quiz Maker». Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.
  • 6/03/2013: Επιμορφωτικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς στο Μουσείο Ακρόπολης 2ωρης διάρκειας.

  • 9/03/2013: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Δικαιώματα και Υποχρεώσεις: Πώς βάζουμε Όρια στα Παιδιά» συνολικής διάρκειας 5 ωρών, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από το Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης με Επιμορφωτή τον κ. Γιάννη Κοσμόπουλο.

  • 30/03/2013: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Εκπαιδεύοντας τα μικρά παιδιά στη Συνεργασία» συνολικής διάρκειας 5 ωρών, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από το Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης με Επιμορφώτρια την κ. Κατερίνα Καζέλα, Διδ. Παιδαγωγικών Επιστημών, Σχ. Σύμβουλο 56ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής Αττικής.

  • 01/03/2013-31/03/2013: Πιστοποιητικό εξειδίκευσης και κατάρτισης ύστερα από ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο «Μεθοδολογία συγγραφής επιστημονικών εγγράφων» διάρκειας 40 ωρών από το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Το πρόγραμμα δομείται σε δύο βασικές ενότητες: Ενότητα 1η: Εισαγωγικές παρατηρήσεις: Μάθημα 1ο: Τεχνικές περίληψης, Μάθημα 2ο: Ακαδημαϊκή δεοντολογία & Λογοκλοπή, Μάθημα 3ο: Συγγραφή επιστημονικής εργασίας & σύνταξη βιβλιογραφικών παραπομπών και Ενότητα 2η: Συγγραφή εργασίας. Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού εξειδίκευσης συνέγραψα εργασία, η οποία αφορούσε στην περιληπτική απόδοση επιστημονικού κειμένου, το οποίο επέλεξα από κατάλογο θεμάτων.

  • 30/03/2013-19/05/2013: Παρακολούθηση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - Διοικητική Κρίσεων και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», το οποίο εντάσσεται στο αυτοχρηματοδοτούμενο έργο με τίτλο «Προγράμματα Κατάρτισης σε θέματα Διοίκησης και Οικονομικών» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και απευθύνεται σε πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, που επιθυμούν να αποκτήσουν ή/και να εμπλουτίσουν τη γνώση τους τόσο σε θέματα επί των βασικών αρχών διοίκησης ενός οργανισμού όσο και σε εξειδικευμένα θέματα που αφορούν στη λειτουργία των ομάδων, την έννοια και τη διαχείριση του κινδύνου, την έννοια και τη διαχείριση των κρίσεων, με ιδιαίτερη έμφαση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.  Το Πρόγραμμα εφάρμοσε αποκλειστικά τεχνικές της εκπαίδευσης από απόσταση (σύγχρονης και ασύγχρονης) και ήταν έτσι σχεδιασμένο, ώστε η μαθησιακή διαδικασία να βασίζεται στις αρχές της μάθησης με εξατομικευμένο ρυθμό, της συμβουλευτικής επικοινωνίας καθώς και της συνεργατικότητας και αλληλεπίδρασης μεταξύ εκπαιδευόμενων και εισηγητών. Οι διδακτικές ενότητες ήταν οι ακόλουθες: 1)Βασικές Αρχές Μάνατζμεντ, 2)Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, 3)Η Έννοια του Κινδύνου – Διοικητική Κινδύνων, 4)Η Έννοια της Κρίσης – Διοικητική Κρίσεων και 5)Μελέτη Περίπτωσης.
  • Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου διάρκειας 16 ωρών με θέμα: «Παρουσιάσεις – Προχωρημένο Επίπεδο». Το λογισμικό που βασίστηκε το σεμινάριο ήταν το powerpoint office. Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου διάρκειας 8 ωρών με θέμα: «Google: Δυνατότητες και εργαλεία». To περιεχόμενο του σεμιναρίου ήταν το εξής: 1) Η Google στην καθημερινότητά μας 2) Google Plus, Google Drive, Google Docs 3) Picasa, Youtube, Google Sites 4) Η Google στην εκπαίδευση. Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • 01/04/2013-16/06/2013: Παρακολούθηση εξ αποστάσεως διαδικτυακού σεμιναρίου με τίτλο: «Επάγγελμα:Επιμελητής/Επιμελήτρια Εκδόσεων», το οποίο οργανώθηκε από την e-Σχόλη των Εκδόσεων Πατάκη (on line Εργαστήρια Δημιουργικής  Γραφής) με διδάσκουσα την κ. Ελένη Κεχαγιόγλου. Το εργαστήριο ήταν μια εισαγωγή στη διόρθωση, γλωσσική και τυπογραφική επιμέλεια. Οι θεματικές ενότητες του σεμιναρίου είναι οι ακόλουθες:

    1)Εισαγωγή: Σαν παιχνίδι. Ορισμός: Το ήμισυ του παντός. Η παραγωγή του βιβλίου στην Ελλάδα χθες και σήμερα. Διάκριση/διευκρίνιση των όρων «επιμελητής σειράς», «υπεύθυνος εκδόσεων», «γλωσσικός επιμελητής», «φιλολογικός επιμελητής», «γλωσσική επιμέλεια», «φιλολογική επιμέλεια», «τυπογραφική επιμέλεια», «διόρθωση». Τα διορθωτικά σύμβολα.

    2)Ο επιμελητής ως «κριτικός αναγνώστης» ενός κειμένου.

    3)Περί ελληνικής γλώσσας και άλλων δαιμονίων. Το Γλωσσικό Ζήτημα στην Ελλάδα. Το μονοτονικό. Τα λεξικά.

    4)Ο επιμελητής υπέρ της «απόλαυσης» του κειμένου εκ μέρους του αναγνώστη. Τα όρια της επιμέλειας. Πότε και γιατί εγκαλείται ο επιμελητής ως «κρυπτοσυγγραφέας»;

    5)Η αρχιτεκτονική του βιβλίου. Ζητήματα τυπογραφικής επιμέλειας.

    6)Μέθοδος εργασίας. Τα εργαλεία του επιμελητή.

    7)Προβλήματα επιμέλειας σε συνδυασμό με το ύφος και το είδος του κειμένου. Η στίξη, ως ο ρυθμός του κειμένου.

    8) «Ανάμεσα σε δύο γλώσσες»: Ο επιμελητής ως διαμεσολαβητής μεταξύ συγγραφέα, μεταφραστή και αναγνώστη.

    9)Επιμέλεια επιστημονικού κειμένου.

    10)Διαχείριση σχέσεων. Επιμελητής και εκδότης. Επιμελητής και συγγραφέας. Επιμελητής και μεταφραστής.

    Η παρακολούθηση του προγράμματος ήταν επιτυχής μετά την υποβολή ασκήσεων και εργασιών.

  • Μάρτιος – Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ανάγνωση». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 45 ώρες, οργανώθηκε στα πλαίσια της Διά Βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.

  • Μάρτιος – Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 45 ώρες, οργανώθηκε στα πλαίσια της Διά Βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.

  • Μάρτιος – Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και ο ρόλος της στην ανίχνευση και αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 45 ώρες, οργανώθηκε στα πλαίσια της Διά Βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.
  •  Μάρτιος – Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Παραβατικότητα στην παιδική και εφηβική ηλικία». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 45 ώρες, οργανώθηκε στα πλαίσια της Διά Βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.

  • Μάρτιος – Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Το παιχνίδι και ο ρόλος του στην ανάπτυξη του παιδιού». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 45 ώρες, οργανώθηκε στα πλαίσια της Διά Βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.
  • 28/04/2013: Παρακολούθηση σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από την επιστημονική ομάδα της ikid με θέμα «Πώς να διαχειριστώ αποτελεσματικότερα τους καβγάδες μεταξύ των παιδιών μου.». Αναπτύχθηκαν επαρκώς μια σειρά από ενότητες που αφορούσαν τη μεθοδολογία αντιμετώπισης και τους τρόπους παρέμβασης.

  • 09/05/2013–13/06/2013: Παρακολούθηση σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από την iQstudies με θέμα «Σχεδιασμός ιστοσελίδων με τα προγράμματα CMS Joomla και Wordpress». Το πρόγραμμα είχε διάρκεια 24 ωρών.
  • 29/05/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Δημιουργία Διαδραστικών Βιβλίων». Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • 13/06/2013-14/06/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Δημιουργία Comics». Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.
  • 29/09/2013: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Η Διδακτική των Φιλολογικών Μαθημάτων στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο» συνολικής διάρκειας 5 ωρών, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από το Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης με Επιμορφωτή τον κ. Συμεών Νικολιδάκη.
  • 20/11/2013: Σεμινάριο διάρκειας 4 ωρών με θέματα: 1)Ο θάνατος των γλωσσών. Η περίπτωση των κατωιταλικών ιδιωμάτων, 2)Η διδασκαλία των Αρχαίων μέσω του lexigram και 3)Το ΤLG  ως εργαλείο για το φιλόλογο και τον ερευνητή. Το σεμινάριο διοργάνωσαν οι σχολικές σύμβουλοι κ. Μαρία Κέκκου-Δεμερτζή και κ.Χριστίνα Πετροπούλου της ΔΔΕ Α΄ Αθήνας.
  • 21/11/2013: Παρακολούθηση σεμιναρίου με θέμα: «Εμψύχωση Μουσειακών Προγραμμάτων για Παιδιά» συνολικής διάρκειας 3 ωρών, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα με Εμψυχώτρια την κ. Ξανθή Ταβουλαρέα από το Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης.
  • Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με τίτλο: «Η πλατφόρμα ΜΟΟDLE: Εγκατάσταση, παραμετροποίηση και εισαγωγή ή δημιουργία πηγών και δραστηριοτήτων» στο πλαίσιο των εξ αποστάσεως σεμιναρίων της Interactive education. H βεβαίωση απονεμήθηκε μετά την αποστολή εργασίας στην οποία βαθμολογήθηκα με βαθμό Άριστα 100/100.
  • 7/12/2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με τίτλο: «Δημιουργία ηλεκτρονικής εφημερίδας ή περιοδικού» στο πλαίσιο των εξ αποστάσεως σεμιναρίων της Interactive education. H βεβαίωση απονεμήθηκε μετά την αποστολή εργασίας στην οποία βαθμολογήθηκα με βαθμό Άριστα 100/100.
  • 17/09/2013-25/11/2013: Παρακολούθηση εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος διάρκειας 100 ωρών με αντικείμενο: «Συμμετοχικές διδακτικές τεχνικές στη σύγχρονη εκπαίδευση». Στο πλαίσιο του προγράμματος μελέτησα εκπαιδευτικό υλικό διαμορφωμένο για προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και εκπόνησα τις προτεινόμενες ασκήσεις αυτοαξιολόγησης καθώς και τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Επίσης, εκπόνησα εργασία που αφορούσε το σχεδιασμό διδασκαλίας με χρήση συμμετοχικών διδακτικών τεχνικών για μαθητές Γ΄ Γυμνασίου στο μάθημα της Ιστορίας με θέμα: «Πνευματική ζωή, Γράμματα και Τέχνες στην Ελλάδα τον 19ο αιώνα». Φορέας διοργάνωσης και υλοποίησης του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος ήταν το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης και Αειφόρου Ανάπτυξης.

  • 27,29-30/03/2014: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου ευαισθητοποίησης σε θέματα πρόληψης και έγκαιρης παρέμβασης της χρήσης ουσιών καθώς και διαχείρισης περιστατικών παραβατικότητας, συνολικής διάρκειας 18 ωρών. Το σεμινάριο απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς Λυκείων της ΔΔΕ Β΄ Αθήνας και υλοποιήθηκε από το Δίκτυο Υπηρεσιών Πρόληψης και Έγκαιρης Παρέμβασης του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ), σε συνεργασία με το Τμήμα Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας.

  • 18 και 31/03/2014: Παρακολούθηση διήμερου βιωματικού επιμορφωτικού σεμιναρίου διάρκειας 8 διδακτικών ωρών, με τίτλο: «Διδακτικές Τεχνικές για την εκπαίδευση του Ενεργού πολίτη». Το σεμινάριο διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας δια της Υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο 5ο Γενικό Λύκειο Αμαρουσίου.

  • Ετήσιο Διαπανεπιστημιακό Διαδικτυακό Σεμινάριο ειδίκευσης 2013-2014 με τίτλο «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Έρευνα, με έμφαση στη Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας σε μαθητές και ενήλικες» διάρκειας 400 διδακτικών ωρών από το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Πατρών και το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πολιτών με επιστημονικό υπεύθυνο του Σεμιναρίου τον κ. Παντελή Γεωργογιάννη. Η διδασκαλία ήταν σύγχρονη και ασύγχρονη. Περιελάμβανε τηλεδιασκέψεις, πρωτόκολλα διδασκαλίας, 2 υποχρεωτικές εργασίες εξάσκησης (1 ποσοτικής και 1 ποιοτικής έρευνας), 1 υποχρεωτική ερευνητική-εμπειρική εργασία, 3 πρακτικές ασκήσεις υπό μορφή Αρχετύπων Διοικητικής Οργάνωσης και τεστ πολλαπλών επιλογών.
  • Ετήσιο Διαπανεπιστημιακό Διαδικτυακό Σεμινάριο ειδίκευσης 2013-2014 με τίτλο «Διδακτική και Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας» διάρκειας 400 διδακτικών ωρών από το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Πατρών και το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πολιτών με επιστημονικό υπεύθυνο του Σεμιναρίου τον κ. Παντελή Γεωργογιάννη. Η διδασκαλία ήταν σύγχρονη και ασύγχρονη. Περιελάμβανε τηλεδιασκέψεις, πρωτόκολλα διδασκαλίας, 2 υποχρεωτικές εργασίες εξάσκησης (1 ποσοτικής και 1 ποιοτικής έρευνας), 1 υποχρεωτική ερευνητική-εμπειρική εργασία, 3 πρακτικές ασκήσεις υπό μορφήν Αρχετύπων Διοικητικής Οργάνωσης και τεστ πολλαπλών επιλογών.
  • Ετήσιο εκπαιδευτικό σεμινάριο «Διδακτική Φιλολογικών Μαθημάτων» συνολικής διάρκειας 150 ωρών (90 δια ζώσης και 60 e-learning) που οργανώθηκε στο πλαίσιο της Δια βίου εκπαίδευσης από το Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε από το Σεπτέμβριο του 2013 έως και τον Ιούνιο του 2014.
  • 26/06/2014: Παρακολούθηση βιωματικού επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: "Εκπαίδευση εκπαιδευτών: μεθοδολογική προσέγγιση νέων εργαλείων για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των νέων σχετικά με το φαινόμενο της εμπορίας ανθρώπων» (διάρκειας 3 ωρών), το οποίο διοργανώθηκε από το Τμήμα Αγωγής Υγείας της ΔΔΕ Β΄ Αθήνας σε συνεργασία με το Κέντρο Προάσπισης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΚΕΠΑΔ) και το Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού (ΚΜΟΠ) και πραγματοποιήθηκε στο 6ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας.
  • Μάιος – Σεπτέμβριος 2014: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Διατροφικές διαταραχές στην παιδική και εφηβική ηλικία». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 75 ώρες, οργανώθηκε στο πλαίσιο της Δια βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα του ΑΙΕ.
  • Μάιος – Σεπτέμβριος 2014: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Συναισθηματική Νοημοσύνη». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 75 ώρες, οργανώθηκε στο πλαίσιο της Δια βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα του ΑΙΕ.
  • Μάιος – Σεπτέμβριος 2014: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Εκπαίδευση Ενηλίκων και Επαγγελματική Ανάπτυξη». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 75 ώρες, οργανώθηκε στο πλαίσιο της Δια βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα του ΑΙΕ.

  • 19/11/2014: Επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο με τίτλο: «Μεθοδολογία της Προαγωγής της Υγείας», συνολικής διάρκειας τεσσάρων (4) διδακτικών ωρών, που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, μέσω της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού και υλοποιήθηκε στο 1ο Γυμνάσιο Ν. Ψυχικού.

  • 28/11/2014: Επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο με τίτλο: «Εκπαιδευτικό σεμινάριο στη χρήση βίντεο και στην ανάδειξη και προβολή του παραγόμενου ψηφιακού υλικού στα προγράμματα Αγωγής Υγείας», συνολικής διάρκειας επτά (7) διδακτικών ωρών, που διοργανώθηκε από το Τμήμα Αγωγής Υγείας της ΔΔΕ Β΄ Αθήνας και υλοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του 6ου ΓΕΛ και 3ου Γυμνασίου Ν. Ιωνίας.
  • 20-30/11/2014: Σεμινάριο με τίτλο «Μικρός περίπατος στις παρυφές του αρχαίου δράματος» συνολικής διάρκειας 12 ωρών που οργανώθηκε από το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης στο πλαίσιο της πράξης: «Σχεδιασμός και παραγωγή παιδαγωγικών εργαλείων για την ανάδειξη της σημασίας του Θεάτρου στην αρχαιότητα και σήμερα», κωδικός ΟΠΣ 339817, Υποέργο 2: «Το Αρχαίο Δράμα στο Σχολείο του 21ου αιώνα».

  • 11/12/2014: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Ψηφιακές Πλατφόρμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση» διάρκειας 5 διδακτικών ωρών. Το σεμινάριο διοργάνωσε η ΔΔΕ Β΄ Αθήνας διά της Υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας στο 1ο ΕΠΑΛ Χαλανδρίου.
  • 17/12/2014-14/01/2015: Διαδικτυακό μάθημα «Τα πνευματικά δικαιώματα και η σημασία αναφοράς των πηγών που χρησιμοποιούμε στο Διαδίκτυο» που διοργανώθηκε από την ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης (ΕΥΥ) της δράσης eTwinning στο πλαίσιο της διάδοσης και υποστήριξης της δράσης στην Ελλάδα. Το μάθημα υλοποιήθηκε κάνοντας χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας http://www.etwinning.gr/moodle της ΕΥΥ και ήταν διάρκειας 20 ωρών. Τα θεματικά πεδία του μαθήματος ήταν: εξοικείωση με το περιβάλλον του moodle, κριτική αναζήτηση και διασταύρωση των πληροφοριών μέσα από πολλαπλές πηγές, τα πνευματικά δικαιώματα και η σημασία αναφοράς των πηγών που χρησιμοποιούμε, άδειες «Creative Commons», κατέβασμα και ανταλλαγή αρχείων από το Διαδίκτυο.
  • 2/02/2015: Διασχολικό επιμορφωτικό σεμινάριο για φιλολόγους με θέμα «Διδακτικές προτάσεις στη Λογοτεχνία και στην Ιστορία» που πραγματοποιήθηκε στο 1ο ΓΕΛ Αμαρουσίου.

  • 26-27/02/2015: 14ο Σεμινάριο του Εβραϊκού Μουσείου της Ελλάδος για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μουσειοπαιδαγωγούς με θέμα: «Διδάσκοντας για το ολοκαύτωμα στην Ελλάδα» που πραγματοποιήθηκε στο Ινστιτούτο Θερβάντες και στο Εβραϊκό Μουσείο της Ελλάδος.

  • 28/02/2015: Πιλοτικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα πρόληψης χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών σε εφήβους «BOYS & GIRLS PLUS», διάρκειας 7 διδακτικών ωρών. Το σεμινάριο διοργανώθηκε από το Τμήμα Αγωγής Υγείας της Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Κηφισιάς – ΟΚΑΝΑ «ΠΡΟΝΟΗ». Συντονίστριες της επιμόρφωσης ήταν η κ. Σωτηρία Μακαρώνη, Ψυχολόγος Υγείας MSc. Ψυχοθεραπεύτρια, επιστημονικά Υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης «ΠΡΟΝΟΗ» & η κ. Βασιλική Αλεξάκη Κοινωνική Λειτουργός – Επιστημονικό Στέλεχος Πρόληψης Εξαρτήσεων.
  • 5/03/2015: Επιμορφωτική συνάντηση με θέμα «Ψηφιακά εργαλεία της MICROSOFT για τη μάθηση και την επικοινωνία» την οποία οργάνωσε το Συμβούλιο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού σε συνεργασία με την MICROSOFT στην Αθήνα.

  • 10/03/2015 – 12/05/2015: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Scratch 4 Teachers: Εισαγωγή στο Προγραμματιστικό Περιβάλλον Scratch για εκπαιδευτικούς», διάρκειας 30 ωρών. Το έργο υλοποιήθηκε με τη χρηματοδότηση της Google στο πλαίσιο του προγράμματος Computer Science 4 High School και πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης από τη Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου.
  • 27/04/2015 – 28/04/2015 και 11/05/2015 – 12/05/2015: Κύκλος επιμορφωτικών βιωματικών σεμιναρίων συνολικής διάρκειας 30 ωρών με τίτλο «Φύλο και Δημιουργική Γραφή: Ανάδειξη και πρόληψη του σεξισμού μέσω της γλώσσας» στις 27 και 28 Απριλίου, στο 2ο ΕΠΑΛ Χαλανδρίου και «Προσέγγιση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων μέσα από τη Λογοτεχνία και τη Δημιουργική Γραφή» στις 11 και 12 Μαΐου, στο 4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής. Τα σεμινάρια διοργανώθηκαν από την Δ.Δ.Ε Β΄ Αθήνας, μέσω της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας, σε συνεργασία με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημιουργικής Γραφής του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, και υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius Regio 2013-2015 «Εκφοβισμός των εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης στο σχολικό περιβάλλον Ελλάδας και Κύπρου της Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας.
  • Έτος 2015: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Βασικά Θέματα Διατροφής» διάρκειας 55 ωρών, που πραγματοποιήθηκε το έτος 2015 από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο με τη χρήση καινοτόμων μεθόδων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
  • Έτος 2015: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Διατροφή και Σωματική Δραστηριότητα στην Παιδική Ηλικία» διάρκειας 60 ωρών που πραγματοποιήθηκε το έτος 2015 από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο με τη χρήση καινοτόμων μεθόδων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
  • 13/10/2015: Επιμορφωτικό Βιωματικό Σεμινάριο με τίτλο: «Έκτακτες ανάγκες στη σχολική μονάδα. Πρόληψη και Διαχείριση», συνολικής διάρκειας έξι (6) διδακτικών ωρών, που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, μέσω της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας και του Υπεύθυνου του Σ.Σ.Ν. και το οποίο υλοποιήθηκε στο 2ο ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής.
  • 12/11/2015: Επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο συνολικής διάρκειας 5 ωρών με θέμα: «Δημιουργική Γραφή και Ενδυνάμωση Ταυτότητας». Το σεμινάριο διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, δια της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας και υλοποιήθηκε στο 5ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας.
  • 20/11/2015: Επιμορφωτικό σεμινάριο, συνολικής διάρκειας 5 διδακτικών ωρών, με τίτλο: «Μεθοδολογία για το σχεδιασμό δράσεων στην Αγωγή Υγείας», που διοργάνωσε η Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας μέσω της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού (ΙΥΠ), στο 1ο Γυμνάσιο Ν. Ψυχικού.
  • Δεκέμβριος  2015 – Ιανουάριος 2016: Παρακολούθηση του σεμιναριακού μαθήματος «ΙΣΤ 1.1: Ένα τέλος μια αρχή: Ιστορία του Νέου Ελληνισμού, 11ος – 18ος αιώνας» το οποίο προσφέρθηκε από το Κέντρο Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), με διδάσκουσα την κ. Μαρία Ευθυμίου, αναπληρώτρια καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • 25/01/2016 – 28/02/2016: Παρακολούθηση του σεμιναριακού μαθήματος «ΙΣΤ 2.1: Η μακρά ελληνιστική εποχή: Ο ελληνικός κόσμος από τον Αλέξανδρο στον Αδριανό» το οποίο προσφέρθηκε από το Κέντρο Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), με διδάσκοντα τον κ. Άγγελο Χανιώτη, Καθηγητή Αρχαίας Ιστορίας στο Institute for Advanced Study, Princeton.
  • 26-27/02/2016: Επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο συνολικής διάρκειας 16 ωρών, με θέμα: «Αυτοπροσδιορισμός και αυτοπραγμάτωση στην εφηβεία μέσω Δραματοθεραπευτικής Προσέγγισης». Το σεμινάριο διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, δια της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας και υλοποιήθηκε στο Ειδικό Δημόσιο Γυμνάσιο – ΓΕΛ & ΤΕΕ Κωφών και Βαρηκόων Αγίας Παρασκευής.
  • 29/03/2016: Διασχολικό βιωματικό σεμινάριο – εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης με θέμα «Από την πράξη στη θεωρία ή από την αισθητική αντίληψη στην κατανόηση των εννοιών», διάρκειας τριών ωρών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Β΄ Αθήνας Μαρία Κωττούλα και πραγματοποιήθηκε στο 4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου, στο πλαίσιο της υποστήριξης των γλωσσικών μαθημάτων στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο.
  • 21/04/2016: Βιωματικά εργαστήρια διάρκειας 5 ωρών με θέμα «Ανθρώπινα Δικαιώματα-Συναισθηματική Νοημοσύνη-Ψυχοκοινωνικές Δεξιότητες», που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, στο πλαίσιο των δράσεων του Δικτύου Σχολείων της Διεύθυνσης «ΣΗ.ΜΑ.-Α.Ε.Π.» στο 5ο Γενικό Λύκειο Αμαρουσίου.
  • 28/03/2016 – 01/05/2016: Παρακολούθηση του σεμιναριακού μαθήματος «ΙΣΤ 1.2: Η Επανάσταση του 1821. Ένα δύσκολο εγχείρημα μιας περίπλοκης κοινωνίας» το οποίο προσφέρθηκε από το Κέντρο Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), με διδάσκουσα την κ. Μαρία Ευθυμίου, αναπληρώτρια καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • 18/11/2015 – 06/06/2016: Παρακολούθηση του σεμιναρίου με θέμα "Αξιοποίηση Τεχνικών Ασύγχρονης και εξ αποστάσεως Διδασκαλίας μέσα από το Περιβάλλον Ηλεκτρονικής Μάθησης Moodle" διάρκειας 26 εβδομάδων που οργανώθηκε από το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Αχαίας και το Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών της Α΄ Αθηνών Ελευθέριο Μαστορίδη. Κατά τη διάρκειά του διεξήχθησαν πέντε ομαδικές συμβουλευτικές συναντήσεις στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών, συνολικής διάρκειας τριάντα (30) ωρών. Ο χρόνος που εκτιμάται ότι απαιτείται για μελέτη και εμπέδωση από το σπίτι είναι 120 ώρες. Υπέβαλα μέσα από το διαδίκτυο τις απαιτούμενες πρακτικές ασκήσεις που αφορούσαν στο σχεδιασμό, στην οργάνωση, στην παρουσίαση και στην αξιολόγηση μιας διδακτικής ενότητας με μεθόδους ασύγχρονης και ηλεκτρονικής μάθησης, στη χρήση απλών εκπαιδευτικών παιχνιδιών, ελεύθερου λογισμικού καθώς και στην εγκατάσταση και χρήση εφαρμογών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
  • 21/03/2016-15/05/2016: Παρακολούθηση ανοικτού ηλεκτρονικού μαθήματος με θέμα «Διαδικτυακά εκπαιδευτικά εργαλεία στη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων» συνολικής διάρκειας επτά διδακτικών εβδομάδων, που υλοποιήθηκε από την Ερευνητική Ομάδα Ηλεκτρονικής Μάθησης του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
  • 10/10/2016: Επιμορφωτική συνάντηση, διάρκειας 3 ωρών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Β΄ Αθήνας Κωττούλα Μαρία και πραγματοποιήθηκε στο 5ο ΓΕΛ Αμαρουσίου, στο πλαίσιο των οδηγιών για την διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στο Λύκειο για το σχολικό έτος 2016-2017 με θέμα «Οδηγίες για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στο Λύκειο για το σχολικό έτος 2016-17».
  • 7/11/2016-28/11/2016: Παρακολούθηση προγράμματος επιμόρφωσης και πολιτισμικής επικοινωνίας «Η ιστορία συνομιλεί με τον κινηματογράφο στο σύγχρονο σχολείο», με υπεύθυνο τον κ. Κώστα Αγγελάκο, Αναπληρωτή Καθηγητή στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο & Διευθυντή του περιοδικού ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ το οποίο διοργανώθηκε από το «Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη» σε συνεργασία με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ιστορική Έρευνα-Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες» του τμήματος Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Το σεμινάριο διαρθρώθηκε σε τέσσερις επιμορφωτικές συναντήσεις ως εξής: 7/11/2016 - Ο λόγος των Ιστορικών για τη σχέση κινηματογράφου και Ιστορίας και την αξιοποίηση των κινηματογραφικών έργων στη διδασκαλία, 14/11/2016- Ο λόγος των δημιουργών για τη σχέση Ιστορίας και Κινηματογράφου, 21/11/2016 – Ο λόγος και οι διδακτικές προτάσεις των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση της τέχνης του κινηματογράφου στη διδασκαλία της ιστορίας στο σημερινό σχολείο και 28/11/2016 – Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές ως κριτικοί «αναγνώστες» αλλά και ως δημιουργοί κινηματογραφικών προτάσεων με ιστορικό περιεχόμενο.
  • 15-16 & 22/10/2016: Παρακολούθηση ψυχο-εκπαιδευτικού σεμιναρίου για εκπαιδευτικούς Β΄/θμιας Εκπαίδευσης, με θέμα την «Διαχείριση τάξης», συνολικής διάρκειας δεκαπέντε ωρών. Το σεμινάριο διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, μέσω της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας «ΑΡΓΩ».
  • 14/11/2016-11/12/2016: Παρακολούθηση του σεμιναριακού μαθήματος «ΙΣΤ 3.1: Παγκόσμια Ιστορία 1: Ο άνθρωπος απέναντι στη φύση» το οποίο προσφέρθηκε από το Κέντρο Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας, με διδάσκουσα την κ. Μαρία Ευθυμίου, αναπληρώτρια καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • Δεκέμβριος 2016 – Φεβρουάριος 2017: Συμμετοχή στο Ερευνητικό-Επιμορφωτικό Πρόγραμμα διάρκειας 32 ωρών με θέμα «Κινηματογράφος και Ιστορία: Διδάσκοντας με τη δύναμη του οπτικοακουστικού μηνύματος» το οποίο συνδιοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο ΔΕ Β΄ Αθήνας, Μαρία Κωττούλα ΠΕ02, τη Σχολική Σύμβουλο 25ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Έλενα Μανιάτη και τη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Οι θεματικές ενότητες ήταν οι εξής: 1. Ο Κινηµατογράφος ως αντικείµενο και ως υποκείµενο της Ιστορίας.  2. Ο Κινηµατογράφος ως ιστοριογραφικό τεκµήριο.  3. Από τη Φωτογραφία στον Κινηµατογράφο: συγκλίσεις και αποκλίσεις.  4. Σχέση Ιστορίας και Κινηµατογράφου µέσα από ενδεικτικά παραδείγµατα της ελληνικής και διεθνούς φιλµογραφίας.  5. Διάκριση µύθου και ιστορικής πραγµατικότητας στις ιστορικές ταινίες (ταινίες εποχής).  6. Ανθρωπολογικές παρατηρήσεις σε ταινίες του σύγχρονου ελληνικού κινηµατογράφου.  7. Διδακτική αξιοποίηση ταινιών τεκµηρίωσης (ντοκιµαντέρ). Είδη και προϋποθέσεις.  8.  Ταινίες µικρού µήκους: Ένα πολυδύναµο µέσο αµφίδροµης χρήσης.  9. Σύγχρονος ελληνικός κινηµατογράφος: Με τη µατιά ενός κινηµατογραφιστή.  10. Ψηφιακή Ιστορία στο διαδίκτυο.
  • 8-13/02/2017: Συμμετοχή σε διασχολικό σεμινάριο τριών ωρών, με θέμα «Οι δημιουργικές εργασίες στο Λύκειο: θεωρητικό πλαίσιο και παραδείγματα», που πραγματοποιήθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Β΄ Αθήνας Μαρία Κωττούλα στο 2ο ΓΕΛ Πεύκης, στο πλαίσιο της υποστήριξης των δημιουργικών εργασιών στα φιλολογικά μαθήματα του Λυκείου.
  • 8/11/2017: Συμμετοχή στις εργασίες διασχολικού βιωματικού εργαστηρίου, διάρκειας τριών ωρών, για την υποστήριξη του μαθήματος της Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο, που πραγματοποιήθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Β΄ Αθήνας Μαρία Κωττούλα στο 3ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου με θέμα: «Η τεχνική του θεάτρου εικόνων: εφαρμογή στη Λογοτεχνία».
  • 13/11/2017-13/12/2017: Παρακολούθηση online σεμιναρίου από το School Education Gateway με θέμα «Competences for 21st Century Schools-Rerun», διάρκειας 16 ωρών. Οι υποενότητες ήταν οι εξής: Module1: Introducing Competences for 21st Century Schools, Module 2: Teaching Key Competences through Project-Based Learning and Module 3: Assessing Key Competences.
  • 20/11/2017-22/01/2018: Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) με τίτλο: «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων», συνολικής διάρκειας 150 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  • 20/11/2017-15/12/2017: Παρακολούθηση πιστοποιημένου επιμορφωτικού προγράμματος με τίτλο: «Ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα διακρίσεων και ισότητας φύλων» διάρκειας 28 ωρών με επιτυχή συμμετοχή στις εξετάσεις αξιολόγησης – πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Επιμόρφωσης του ΕΚΔΔΑ στην Αθήνα.
  • 4/12/2017: Παρακολούθηση διασχολικού σεμιναρίου, διάρκειας τριών ωρών, για την αξιοποίηση του έργου «Πολύτροπη Γλώσσα» του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Β΄ Αθήνας Μαρία Κωττούλα και υλοποιήθηκε από μέλη της Ομάδας Δημιουργικής Έκφρασης  «Πολύτροπη Ελληνική Γλώσσα» στο 1ο ΓΕΛ Ηρακλείου Αττικής με θέμα «Διδακτικές προτάσεις αξιοποίησης του ψηφιακού έργου “Πολύτροπη Γλώσσα”».
  • 11/12/2017-29/01/2018: Παρακολούθηση εκπαιδευτικού αντικειμένου με τίτλο «Μουσειακές αφηγήσεις. Μελέτη περίπτωσης: Μουσείο Ιστορίας Πανεπιστημίου Αθηνών» που οργανώθηκε στο Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του Προγράμματος Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τη χρήση Καινοτόμων Μεθόδων εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης.
  • 18/12/2017 και 20/12/2017: Συμμετοχή σε διασχολικό σεμινάριο διάρκειας τριών ωρών, για την υποστήριξη των φιλολογικών μαθημάτων για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και μαθησιακές δυσκολίες, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Β΄ Αθήνας, Μαρία Κωττούλα και υλοποιήθηκε από τη Μαρία Ψωμά, φιλόλογο ειδικής αγωγής στο 1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου, με θέμα: «Διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών κατά τη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων: παιδαγωγική προσέγγιση, διδακτικές πρακτικές, παραδείγματα».
  • 15/01/2018-10/02/2018: Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) με τίτλο: «Σχολική Ασφάλεια και Υγιεινή: ένα σημαντικό κεφάλαιο στην Αγωγή Υγείας», συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  • 22/01/2018 – 18/03/2018: Ολοκλήρωση Μαζικού Ανοικτού Ηλεκτρονικού Μαθήματος «Διαδικτυακές Εφαρμογές και Συνεργατική Γραφή στο Μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας» συνολικής διάρκειας σαράντα (40) ωρών που υλοποιήθηκε από την Ερευνητική Ομάδα Ηλεκτρονικής Μάθησης του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
  • 12/02/2018-10/03/2018: Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) με τίτλο: «Το πρότυπο της Μεσογειακής Δίαιτας – Αξιοποίηση στο πλαίσιο ενός προγράμματος Αγωγής Υγείας», συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  • 26/02/2018-01/04/2018: Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) με τίτλο: «Εργαλεία Web II και εκπαιδευτική αξιοποίησή τους», συνολικής διάρκειας 60 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  • 28/02/2018 και 5/03/2018: Συμμετοχή σε διασχολικό βιωματικό εργαστήριο διάρκειας τριών ωρών για την υποστήριξη του μαθήματος των Νέων Ελληνικών στο Γυμνάσιο, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Β΄ Αθήνας, Μαρία Κωττούλα ΠΕ02, στο 1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου με θέμα: «Δραστηριότητες κατανόησης κειμένου και δημιουργικής γραφής».
  • 19/03/2018-15/04/2018: Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) με τίτλο: «Προωθώντας την Εκπαιδευτική Καινοτομία: Συγγραφή και παρουσίαση εργασίας στο Συνέδριο της ΕΕΠΕΚ», συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  • 30/04/2018-27/05/2018: Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) με τίτλο: «Αξιολόγηση Μαθητή», συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  • 28/05/2018-08/07/2018: Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) με τίτλο: «Η Μουσειακή Αγωγή στο σχολείο του 21ου αιώνα», συνολικής διάρκειας 100 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  • 12/11/2018-09/12/2018: Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) με τίτλο: «Ψηφιακές Βάσεις Δεδομένων και Διαδικτυακά Εργαλεία για τη Διδακτική της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας», συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
  • 21/01/2019-24/02/2019: Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) με τίτλο: «Σχεδιασμός σχολικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης», συνολικής διάρκειας 60 (εξ αποστάσεως) ωρών.

Όλγα Παΐζη © 2012 - 2022

Σχεδιασμός - Ανάπτυξη: Όλγα Παΐζη

Η ιστοσελίδα φιλοξενείται από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Τελευταία Ενημέρωση: 30 Mαΐου 2022