Nav view search

Πλοήγηση

Αναζήτηση

Λογότυπο

Αντί χαιρετισμού 

Το σχολείο σκοτώνει τη δημιουργικότητα; Πώς μπορούμε να κάνουμε την επανάσταση στην εκπαίδευση; Πώς μπορούμε να εμπνεύσουμε, να οδηγήσουμε τα παιδιά και να επικοινωνήσουμε καλύτερα μαζί τους;
Loading Player...
Watching: Πώς πρέπει να είναι ο δάσκαλος

Δημιουργούμε τη δική μας σταγόνα

"Δημιουργούμε τη δική μας σταγόνα" ήταν ο τίτλος ενός ενδιαφέροντος σχεδίου εργασίας που υλοποίησε η Αναστασία Τζακώστα Εκπαιδευτικός ΠΕ11 του 8ου Δημ. Σχ. Ιωαννίνων τη σχ. χρονιά 2012-2013.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Η συμμετοχή των μαθητών του 8ου Δημοτικού Σχολείου σε κοινές δράσεις και εκδηλώσεις με το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων, στο πλαίσιο εκπαιδευτικού Προγράμματος με άξονα την επίτευξη παιδαγωγικών ? μαθησιακών στόχων του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και άλλων γνωστικών αντικειμένων, σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Δημοτικού Σχολείου και τις αρχές του εθελοντισμού & της αλληλεγγύης. Ενημέρωση των μαθητών για την αιμοδοσία και τις ωφέλειές της στη ζωή μας. Ενημέρωση σχετικά με τις ανάγκες αίματος στη χώρα μας και τις αιτίες τους. Ενημέρωση σχετικά με το πότε και το πώς μπορεί κάποιος να γίνει αιμοδότης. Εξοικείωση με δράσεις εθελοντικής
προσφοράς και αλληλεγγύης.
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ
Ενημέρωση των μαθητών για την αιμοδοσία και τις ωφέλειές της στη ζωή μας. Ενημέρωση σχετικά με τις ανάγκες αίματος στη χώρα μας και τις αιτίες τους. Ενημέρωση σχετικά με το πότε και το πώς μπορεί κάποιος να γίνει αιμοδότης. Εξοικείωση με δράσεις εθελοντικής
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣΗ εκπόνηση του σχεδίου εργασίας στηρίζεται στην ομαδοσυνεργατική μέθοδο, στη βιωματική και στην ενεργητική μάθηση. Συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του 8ου Δημ. Σχολείου Ιωαννίνων και την Κινητή Μονάδα Αιμοληψίας Γ. Ν. Ιωαννίνων, Γ. Χατζηκώστα.

περισσότερα εδώ

Πρόσθετες Πληροφορίες

Το ιστολόγιό μας