Ανακοίνωση για τη δανειστική βιβλιοθήκη

Αγαπητοί μαθητές ,

Σας ενημερώνουμε ότι η δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας λειτουργεί κάθε Δευτέρα ως εξής:

1ο διάλειμμα μπορούν να δανείζονται βιβλία οι μαθητές των Α΄,Β΄ και Γ΄ τάξεων

2ο διάλειμμα μπορούν να δανείζονται βιβλία οι μαθητές Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου.

Η Χριστουγεννιάτικη Γιορτή μας

Πρωταγωνιστές της Χριστουγεννιάτικης γιορτής, που έγινε στις 21 Δεκεμβρίου 2018, ήταν οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης!

Η αίθουσα πλημμύρισε από χριστουγεννιάτικες μελωδίες και χαρούμενα πρόσωπα.

Τα παιδιά παρουσίασαν θεατρικά δρώμενα και ποιήματα, ενώ τα στα χριστουγεννιάτικα τραγούδια σημαντική ήταν η συμβολή των μαθητών της Γ’, της Δ΄, της Ε΄ και της Στ΄ τάξης.

Ευχαριστούμε πολύ το STUDIO MARAS Art photography & Cinematography για την κινηματογραφική κάλυψη.

O ρόλος του σχολείου στην κοινωνικοποίηση των νέων

Η κοινωνικοποίηση του ανθρώπου αποτελεί βασικό, ίσως το βασικότερο στοιχείο της αγωγής των νέων, αφού ο άνθρωπος ως κοινωνικό ον πρωτίστως μπορεί να νοηθεί. Ουσιώδες μέλημα του σχολείου είναι η κοινωνική ένταξη του παιδιού, η άσκησή του σε στάσεις και συμπεριφορές τέτοιες ώστε να συνυπάρχει, να συνεργάζεται και να αναπτύσσει σχέσεις με τους άλλους και να δρα ενεργητικά στη δημόσια σφαίρα, στους κοινωνικούς θεσμούς, στους αγώνες των κινημάτων και στην πολιτική ζωή.
Γιατί το παιδί οφείλει να συνειδητοποιήσει από μικρό – όπου τα βιώματα εγχαράσσονται με τον πιο ανάγλυφο τρόπο – ότι η κοινωνία δεν είναι άθροισμα ατόμων, αλλά αντίθετα συμπυκνώνει συλλογικούς αγώνες και αγωνίες, ότι η κοινωνία είναι μια υπερ-δομή στην οποία ο πολίτης ολοκληρώνει το «είναι»  του και κατακτά τον κοινωνικό του ρόλο, στην οποία ο άνθρωπος αναζητά το νόημα της ζωής του και διερευνά τους τόπους της ελευθερίας του.
Η κοινωνικοποίηση γίνεται συχνά με αδιόρατο τρόπο καθώς ενηλικιώνεται ο νέος και η νέα, αλλά κυρίως επιτελείται μέσα από τους ποικίλους τυπικούς θεσμούς (οικογένεια, σχολείο, κράτος, θρησκεία, εργασία) αλλά και μέσα από άτυπα πεδία, όπως οι παρέες και οι φιλικές σχέσεις. Η κοινωνικοποίηση είναι η εσωτερική προσωπική αφομοίωση κοινωνικών ρόλων και συμβόλων, κανόνων και προτύπων, αξιών και συμπεριφορών που επικρατούν σε μια κοινωνία δεδομένης εποχής. Είναι το νήμα μέσω του οποίου οι κοινωνίες εξυφαίνουν την ιστορία τους και διαμορφώνουν το μέλλον τους.
Μεγάλη μορφή στη μελέτη της κοινωνικοποίησης είναι ο Εμίλ Ντυρκέιμ – ορίζεται και ως θεμελιωτής της σύγχρονης κοινωνιολογίας – ο οποίος περιγράφει τη διαδικασία μέσω της οποίας ο άνθρωπος γίνεται κοινωνικό ον. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Αριστοτέλης – αυτή η εμβληματική μορφή του Homo Universalis – μπορεί να θεωρηθεί ως ο πρώτος που ξεκινά μια μελέτη πάνω στην κοινωνικοποίηση του ανθρώπου μέσα από το πολυσχιδές και πλούσιο μορφωτικά έργο του.
Ωστόσο, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι η κοινωνιολογία δεν έχει ακόμα ενηλικιωθεί, δεν έχει κατακτήσει μια ολιστική θεωρία, μια γενική, ενοποιητική θεωρία που θα ερμηνεύει καταλυτικά τη λειτουργία της κοινωνίας και την κοινωνικοποίηση. Ίσως γιατί σ’ αυτή τη λειτουργία εμπλέκονται εκ φύσεως και η έννοια της πολιτικής (για την κοινωνιολογία συνολικά) και η έννοια της παιδαγωγικής (για την κοινωνικοποίηση ειδικά), με αποτέλεσμα να εισέρχονται και ιδεολογικοί και πολιτισμικοί στόχοι, οπότε η αντικειμενικότητα της επιστήμης δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένη. Σωστά διαπιστώνεται λοιπόν η έλλειψη μιας τέτοιας θεωρίας. «Μέχρι τώρα δεν έχει δημιουργηθεί μια ευρέως αποδεκτή θεωρία για την κοινωνικοποίηση. Υπάρχουν απλώς θεωρητικά μοντέλα που προσπαθούν να εξηγήσουν το φαινόμενο, με επικρατέστερα της εξελικτικής ψυχολογίας, της θεωρίας της μάθησης, της ψυχανάλυσης, της θεωρίας της αλληλεπίδρασης και της θεωρίας των ρόλων. Μερικά μοντέλα ανάλυσης θεωρούν τον άνθρωπο ως φυσικό (βιολογικό) ον, άλλα ως εξαρτημένο (κοινωνικό) ον, ενώ άλλα ότι είναι συνδυασμός και των δύο»[i].
Οι διαφοροποιητικοί τρόποι λειτουργίας και υλοποίησης της κοινωνικοποίησης συναρτώνται και από τον οικονομική κατάσταση του ατόμου και από το μορφωτικό επίπεδο και από το γενικότερο πολιτισμικό φορτίο του ατόμου και από την εποχή που ζει. Η κοινωνικοποίηση είναι μια δυναμική λειτουργία που δεν σταματάει ποτέ. Δεν ολοκληρώνεται με την ενηλικίωση του ατόμου ούτε έχει στατικό και ενιαίο χαρακτήρα για όλους τους ανθρώπους. Έτσι, με δεδομένες λίγο – πολύ τις ίδιες συνθήκες μπορούμε να δούμε δύο νέους να έχουν διαφορετικές τροχιές κοινωνικοποίησης και – για παράδειγμα – ο ένας να επηρεαστεί από θρησκευτικές και μεταφυσικές θεωρήσεις και να αποτραβηχτεί από την κοινωνία και ο άλλος να γίνει πρωτοπόρος στους κοινωνικούς αγώνες.
Σημειώνεται, με αυτό τον τρόπο, το γεγονός ότι η κοινωνικοποίηση δεν είναι μια παθητική διαδικασία για τον άνθρωπου όπου όλο το «εξωτερικό περιβάλλον» εσωτερικεύεται και μορφοποιείται ως μηχανιστική ένταξη του ατόμου στην κοινωνία. Αντίθετα, η κοινωνικοποίηση είναι μια διαλεκτικού τύπου αλληλεπίδραση μεταξύ κοινωνίας και ανθρώπου, όπου στην κοινωνική εξέλιξη του κάθε ανθρώπου θα ισχύουν γενικοί κανόνες αλλά παράλληλα θα δίνει το παρόν της και η προσωπικότητα και η διαμορφούμενη κοσμοθεωρία κάθε ατόμου.
Το σχολείο οφείλει να δει με επιμελή και συστηματικό τρόπο την κοινωνικοποίηση ως μια βασική του αποστολή. Και βεβαίως η ίδια η μετάδοση της γνώσης και η αναπαραγωγή του πολιτισμικού πεδίου διαμορφώνουν πλαίσιο κοινωνικοποίησης επαγωγικά ή μη. Ιδιαίτερα τα σχολικά βιβλία ενοποιούν στάσεις και συμπεριφορές και ενσταλάζουν αξίες και πρότυπα με αδιόρατο πολλές φορές αλλά και με πολύ ισχυρό και σχεδόν καταλυτικό τρόπο. Η Διεθνής Έρευνα Σχολικών Βιβλίων έχει δείξει ότι «τα σχολικά εγχειρίδια αποτελούν μέσα κοινωνικοποίησης, εμπεριέχουν δηλαδή ιδεολογικά μηνύματα, με στόχο να κοινωνικοποιήσουν τους μαθητές, να τους μάθουν τρόπους ενέργειας, κανόνες κοινωνικής συμπεριφοράς, καθώς και το σύστημα αξιών που θα εξασφαλίσει την προσαρμογή τους στο κοινωνικό περιβάλλον»
Ωστόσο, αυτό δεν είναι αρκετό. Το σχολείο οφείλει να αναπτύξει πλούσια τη δική του σχολική ζωή. Να οργανώνει πολιτιστικές δραστηριότητες. Να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες κοινωνικού χαρακτήρα. Να καλλιεργεί μια εξωστρέφεια δίνοντας τη δυνατότητα στους μαθητές και στις μαθήτριες να γνωρίζουν βιωματικά τον τόπο τους, την μικρο-κοινωνία τους, τους παραγωγικούς τομείς κλπ. Το σχολείο δεν είναι ο μοναδικός θεσμός κοινωνικοποίησης των νέων, είναι όμως ο πιο συστηματικός, ο πιο διαπαιδαγωγικός και ο πιο μορφωτικός προς τούτο θεσμός. Και αυτή η συνολική παιδαγωγική του ευθύνη είναι εξ ολοκλήρου αμεταβίβαστη.

Άρθρο του Ν. Τσούλια

Οι κίνδυνοι των κοινωνικών δικτύων

Μόνο μικρός αριθμός χρηστών κατανοεί τους κινδύνους που συνδέονται με την ενεργό χρήση των κοινωνικών δικτύων. Αυτό υποστηρίζει νέα έρευνα της Kaspersky Lab και της B2B International.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της μελέτης, σε μεγαλύτερο κίνδυνο βρίσκονται όσοι χρησιμοποιούν φορητές συσκευές για να επισκέπτονται μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αναλυτικότερα, η έρευνα δείχνει, ότι η επικοινωνία μέσω κοινωνικών δικτύων αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στο διαδίκτυο. Συνολικά, η κοινωνική δικτύωση ήταν η τρίτη δημοφιλέστερη δραστηριότητα μετά από την πρόσβαση και την ανάγνωση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ακόμα πιο δημοφιλής είναι η χρήση των κοινωνικών δικτύων σε ό,τι αφορά στις φορητές συσκευές, καθώς καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση.
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν σε ποσοστό 78%, ότι δεν πιστεύουν πως οι ηλεκτρονικοί εγκληματίες ενδιαφέρονται γι’ αυτούς ή ότι δεν τους απασχολεί καθόλου το συγκεκριμένο θέμα. Ένας στους δέκα χρήστες μοιράζεται ιδιωτικές πληροφορίες με αγνώστους, ενώ 15% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για ανταλλαγή πληροφοριών που δεν θα αποκάλυπταν ποτέ στην πραγματική ζωή.
Επιπλέον, 12% των ερωτηθέντων εισάγουν δεδομένα σε διαδικτυακούς λογαριασμούς ενώ βρίσκεται συνδεδεμένο σε δημόσια δίκτυα Wi-Fi. Μόλις 18% πιστεύουν, ότι αποκαλύπτουν περισσότερες προσωπικές πληροφορίες απ’ όσο πρέπει στα κοινωνικά δίκτυα. Επίσης, μόλις 7% των ερωτηθέντων δήλωσαν, ότι οι κωδικοί πρόσβασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μεταξύ των τριών ειδών πληροφοριών που φοβούνται να χάσουν.
Όπως επισημαίνει η Kaspersky, η απρόσεκτη συμπεριφορά των χρηστών μπορεί να οδηγήσει σε δυσάρεστες συνέπειες. Οι επιτιθέμενοι ψάχνουν συχνά στα κοινωνικά δίκτυα για πληροφορίες που έχουν αφήσει οι χρήστες εν αγνοία τους.
Οι πληροφορίες αυτές μπορεί να συμβάλουν σε ένα έγκλημα. Μεταξύ άλλων, οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να χρησιμοποιηθούν για απάτες, ενώ κάποιες πληροφορίες μπορεί να βοηθήσουν τους εγκληματίες να «σπάσουν» κωδικούς πρόσβασης ή να προσδιορίσουν τη θέση ενός χρήστη. Επιπλέον, αν οι ψηφιακοί απατεώνες αποκτήσουν πρόσβαση στους λογαριασμούς των χρηστών, έχουν ακόμη περισσότερες ευκαιρίες στη διάθεση τους, όπως η αποστολή κακόβουλων συνδέσεων και αρχείων στους «φίλους» του θύματος, η υποκλοπή προσωπικών δεδομένων που αργότερα θα πουληθούν στη μαύρη αγορά κ.α., τονίζεται στην έρευνα.
Επίσης, η έρευνα δείχνει ότι 40% των χρηστών αντιμετώπισαν ύποπτα μηνύματα που τους ζητούσαν να ακολουθήσουν έναν άγνωστο σύνδεσμο ή να «κατεβάσουν» ένα δυνητικά κακόβουλο αρχείο. Ταυτόχρονα, 21% των χρηστών έλαβαν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ισχυριζόταν ότι προέρχεται από κάποιο κοινωνικό δίκτυο, σε μια προσπάθεια υποκλοπής των στοιχείων του λογαριασμού του χρήστη.
Επιπλέον, οι χρήστες φορητών συσκευών βάζουν συχνά τους εαυτούς τους σε ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο. Μόλις 6% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ηλεκτρονικοί εγκληματίες είχαν «εισβάλει» στους λογαριασμούς τους σε κοινωνικά δίκτυα, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό ανάμεσα σε κατόχους υπολογιστών- ταμπλετών με λειτουργικό Android ανήλθε στο 13%.
Επιπρόσθετα, ο αριθμός των θυμάτων ποικίλλει όχι μόνο ανάλογα με τη συσκευή που χρησιμοποιείται, αλλά και βάσει του τόπου κατοικίας των χρηστών. Για παράδειγμα, 16% των χρηστών στην Κίνα και την περιοχή Ασίας- Ειρηνικού ανέφεραν ότι έπεσαν θύματα μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης σε λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων. Το αντίστοιχο ποσοστό στη Ρωσία έφτασε το 19%, ενώ σαφώς μικρότερα ήταν τα μεγέθη στην Ιαπωνία (2%) και στη Βόρεια Αμερική (4%).
Απλοί κανόνες προστασίας
Για την προστασία τους απέναντι σε απάτες στα κοινωνικά δίκτυα, οι χρήστες μπορούν να ακολουθήσουν μερικούς απλούς κανόνες:
-Χρήση ισχυρών κωδικών πρόσβασης και απενεργοποίηση της λειτουργίας αυτόματης συμπλήρωσης, ειδικά αν η σύνδεση στο λογαριασμό γίνεται μέσω «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων και υπολογιστών-ταμπλετών.
-Περιορισμός των πληροφοριών που κοινοποιούνται στο δίκτυο. Προτείνεται οι χρήστες να διαχωρίσουν τους «φίλους» τους σε ομάδες, ώστε να μοιράζονται κάτι πολύ προσωπικό μόνο με εκείνους που πραγματικά εμπιστεύονται.
-Γενικά, οι χρήστες δεν πρέπει να «κατεβάζουν» αρχεία ή να «ακολουθούν» ηλεκτρονικούς συνδέσμους, αν δεν είναι σίγουροι ποιος τα έχει στείλει και γιατί.
-Πριν από την εισαγωγή των στοιχείων σύνδεσης, οι χρήστες πρέπει να βεβαιωθούν ότι δεν έχουν επισκεφθεί μια πλαστή σελίδα που έχει ως σκοπό την υποκλοπή τους.
-Συνίσταται η χρήση ασφαλών συνδέσεων δικτύου και να αποφεύγεται η εισαγωγή στοιχείων πρόσβασης όταν γίνεται χρήση ενός hotspot.
Πηγή
https://www.newsbeast.gr/technology/arthro/733706/oi-kindunoi-ton-koinonikon-diktuon

Οι παγίδες του διαδικτύου για τα παιδιά – Ένα ενδιαφέρον άρθρο για τους γονείς

Η ανάπτυξη του διαδικτύου μας έχει προσφέρει απεριόριστη πρόσβαση στη γνώση, έχει επεκτείνει τους ορίζοντες μας και μας έχει φέρει σε επαφή με άλλους πολιτισμούς και διαφορετικούς τρόπους ζωής.   Κανείς όμως δεν μπορεί να αμφισβητήσει πως το διαδίκτυο κρύβει πολλούς κινδύνους.  Τα παιδιά και οι έφηβοι πέφτουν συχνά θύματα διάφορων επιτηδείων που προσπαθούν να τους εκμεταλλευτούν.
Συμπεριφορές που μπορεί να φανερώνουν κίνδυνο στο διαδίκτυο:
⦁ Το παιδί περνάει μεγάλο χρονικό διάστημα μπροστά στον υπολογιστή, ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες που δεν υπάρχει επίβλεψη
⦁ Το παιδί κατεβάζει την οθόνη, ή κλείνει τον υπολογιστή όταν το πλησιάζει κάποιος ενήλικας
⦁ Το παιδί κατέχει χωρίς αιτιολογία μεγάλα χρηματικά ποσά, ή δώρα
⦁ Το παιδί έχει αποθηκευμένο στον υπολογιστή του πορνογραφικό υλικό
⦁ Το παιδί δέχεται τηλεφωνήματα από αγνώστους, ή ακόμη κάνει τηλεφωνήματα σε άγνωστους αριθμούς, υπεραστικά, ακόμη και στο εξωτερικό
Τι πρέπει να κάνουν οι γονείς προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν τους κινδύνους του διαδικτύου στο ελάχιστο:
⦁ Ενημερώνουμε το παιδί μας για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου
⦁ Επιβλέπουμε τους ιστότοπους  που επισκέπτεται το παιδί
⦁ Κλειδώνουμε κάποιους ιστότοπους που θεωρούμε επικίνδυνους για το παιδί μας
⦁ Βάζουμε τον υπολογιστή σε κοινόχρηστο χώρο, όπως σαλόνι, όπου μπορούν και άλλα μέλη της οικογένειας να έχουν την επίβλεψη του παιδιού
⦁ Ενημερώνουμε και καθοδηγούμε το παιδί μας να μην δίνει ποτέ προσωπικά στοιχεία σε αγνώστους, να μην κλείνει συναντήσεις μαζί τους και σε περίπτωση που νιώσει πως απειλείται από κάποιον να μας μιλήσει άμεσα

Άρθρο απο Νίνα Καραμολέγκου – Σύμβουλος ψυχικής υγείας
Πηγή : http://www.safer-internet.gr/οι-παγίδες-του-διαδικτύου-για-τα-παιδι/

Γιατί είναι σημαντικό να μεγαλώνουμε παιδιά με παιδεία και όχι μόνο με εκπαίδευση

Η εκπαίδευση είναι ο τρόπος απόκτησης συγκεκριμένων γνώσεων, η ανάπτυξη δεξιοτήτων και ικανοτήτων και η διαμόρφωση αξιών που παρέχονται, ως επί το πλείστον, από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Η παιδεία, από την άλλη, είναι η παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή, την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Η παιδεία συμπεριλαμβάνει την απόκτηση μιας ολιστικής ωριμότητας που δεν είναι μόνο γνωσιακή αλλά και συμπεριφοριστική, συναισθηματική, πολιτική και πνευματική.

Με λίγα λόγια, παιδεία είναι όταν…

  1. … δεν διακινδυνεύεις την ασφάλεια μαθητών, ακόμα κι αν χρειαστεί να παρκάρεις το αυτοκίνητό σου λίγο πιο μακριά απ’ το σχολείο. Γίνε το πρότυπο που θα ήθελες να έχουν τα παιδιά σου!
  2. Μιλάς στο παιδί σου με σεβασμό και ισότητα. Έτσι του διδάσκεις πως είναι ισότιμο με όλους, και άρα δεν θα φέρεται ούτε με έπαρση, αλλά ούτε και με ηττοπάθεια.
  3. Δεν καταφεύγεις στη βία κάθε φορά που κάνει κάτι λάθος. Ούτε οι φωνές, ούτε το ξύλο είναι ο σωστός τρόπος συνέτισης. Κάνε διάλογο και θα μεγαλώσεις ένα ειρηνικό παιδί που ξέρει να ακούει και να σκέφτεται.
  4. Δεν καπνίζεις σε κλειστό χώρο που υπάρχουν παιδιά. Εκτός από τη δικιά σου υγεία βλάπτεις την δική του, επεμβαίνοντας στο δικαίωμά του να μην εισπνέει τον καπνό σου. Μάθε στο παιδί να σέβεται τους γύρω του.
  5. Βοηθάς αυτούς που σ’ έχουν ανάγκη. Το παράδειγμά σου θα το μιμηθεί ολόκληρη η οικογένεια κι έτσι θα μεγαλώσεις ώριμους ενήλικες που ξέρουν όχι μόνο να δίνουν βοήθεια αλλά και να τη ζητούν όποτε την έχουν ανάγκη.
  6. Πετάς το περιτύλιγμα από την τσίχλα του παιδιού στον κάδο κι όχι στο δρόμο.Την επόμενη φορά, θα πετάξει από μόνο του το σκουπιδάκι του στον κάδο και όχι στον δρόμο.
  7. Συμμετέχεις στα κοινά και χρησιμοποιείς την κρίση σου πριν πάρεις αποφάσεις. Συζήτα με το παιδί τις σκέψεις σου και ζήτα τη γνώμη του. Όσο μικρό κι αν είναι, κοινωνικά θέματα που σχετίζονται με την καθημερινότητά του μπορεί να τα καταλάβει και να πάρει θέση. Αρκεί να τα μεταφέρεις με πολύ απλά και κατανοητά λόγια.
  8. Κρίνεις τους ανθρώπους από τον χαρακτήρα τους και όχι από το χρώμα ή τη θρησκεία τους. Όταν μιλάς στους ανθρώπους με ευγένεια και ανοίγεις το «σπίτι» σου σε όλους, διδάσκεις το παιδί σου πως σημασία δεν έχει σε τι πιστεύουμε, ή τι γλώσσα μιλάμε αλλά ποιοι είμαστε.
  9. Δεν παρκάρεις σε θέσεις αναπήρων. Σεβάσου τις ιδιαιτερότητες των άλλων και τους κοινωνικούς κανόνες, και θα δεις σύντομα το παιδί σου να συμπεριφέρεται με ωριμότητα και σεβασμό όπου κι αν βρίσκεται.
  10. Σέβεσαι την ανθρώπινη ζωή. Ή μάλλον, σέβεσαι κάθε είδους ζωής.

Η εκπαίδευση είναι συνθήκη απαραίτητη για την απόκτηση πραγματικής παιδείας, αλλά όχι αρκετή. Η παιδεία δεν περιορίζεται σε πτυχία και επαίνους, αλλά καλλιεργείται μέσα από τις τέχνες και τα βιβλία, τις ηθικές αξίες που υιοθετείς, την κριτική σκέψη που αναπτύσσεις, την ευγένεια που αποπνέεις. Παιδεία είναι ο σεβασμός με τον οποίο συμπεριφέρεσαι στον εαυτό σου, στο περιβάλλον σου και στους ανθρώπους γύρω σου.

Πηγή: https://www.mama365.gr/35246/allo-paideia-ki-allo-ekpaideysh.html

ΠΡΟΣΟΧΗ ! Είσοδος σχολείου

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές


Τα φετινά Χριστούγεννα αποφασίσαμε η κατασκευή μας να έχει σχέση με την ανακύκλωση!

Γι’ αυτό και φτιάξαμε χριστουγεννιάτικα δεντράκια από διαφημιστικά φυλλάδια καταστημάτων. Αφού χρωματίσαμε τα δεντράκια μας, τα στολίσαμε με χρυσόσκονη  και φυσικά στην κορυφή τους τοποθετήσαμε το «χρυσό» αστέρι!

Η όλη διαδικασία συνοδευόμενη από χριστουγεννιάτικα τραγούδια, μας έκανε να ξεχαστούμε από την καθημερινότητα των μαθημάτων και μας έμαθε πως κάτι που δε χρειαζόμαστε πια, όπως ένα παλιό περιοδικό ή ένα φυλλάδιο ή ένα παλιό βιβλίο…. μπορεί να γίνει ένα θαυμάσιο διακοσμητικό αντικείμενο, επίκαιρο των γιορτών που έρχονται!

  • Δεντράκια
  • Αστεράκια
  • Χριστουγεννιάτικες μπαλίτσες
  • γιρλάντες

γέμισαν την τάξη και τους διαδρόμους του σχολείου μας!!!!!

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήλθατε στο WordPress! Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε να γράφετε!