METAMORPHOSIS, Maurits Cornelis Escher (1898-1972).

Home

Short CV [Gr/En] | Publications | Teaching | Projects | Books 

Δρ. Σ. Παπαδάκης: Books and Chapters in Books, Books Translation and Editing
Βιβλία και Κεφάλαια σε Βιβλία, Μετάφραση-Επιμέλεια Βιβλίων

 


Βραχάτης Μ., Παπαδάκης Σ, ΜικροΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
Εκδόσεις Παπασωτηρίου

Εκδότης: Παπασωτηρίου
Συγγραφέας: Παπαδάκης, Σπυρίδων.
Συγγραφέας: Βραχάτης, Μιχαήλ.
ISBN: 960-7510-19-4
Έτος Έκδοσης: 1995
Σελ.: 687
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Διαστάσεις: 24χ17
Είδος: Βιβλίο
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Γλώσσα: Ελληνικά

Βραχάτης - Παπαδάκης Μικροϋπολογιστές
Το βιβλίο Μικρουπολογιστές χωρίζεται σε τέσσερα μέρη. Στο πρώτο δίνονται οι στοιχειώδεις και οι βασικές έννοιες στο χώρο των υπολογιστών, των μικροϋπολογιστών και γενικότερα στο χώρο της πληροφορικής. Εξετάζεται αναλυτικά o προσωπικός υπολογιστής (PC) και δίνονται τα στάδια της εξέλιξης των υπολογιστών ανά τους αιώνες αρχίζοντας από τον άβακα και φθάνοντας στους σύγχρονους υπερυπολογιστές Στο δεύτερο μέρος, αναφέρεται στη χρήση ενός μικροϋπολογιστή και το λειτουργικό σύστημα δίσκου DOS.  Στο τρίτο μέρος δίνονται οι εκφράσεις και οι μετατροπές αριθμών σε διάφορα αριθμητικά συστήματα που χρησιμοποιούνται από τους μικροεπεξεργαστές καθώς και τις αριθμητικές και λογικές πράξεις. Έπειτα δίνεται ο σχεδιασμός και η πραγματοποίηση διαφόρων βασικών κυκλωμάτων τα οποία χρησιμοποιούνται στην αρχιτεκτονικήτων μικροεπεξεργαστών. Στο τέταρτο μέρος ξεναγείται ο αναγνώστης στο εσωτερικό διαφόρων μικροεπεξεργαστών και εισάγεται στη γλώσσα assembly. Γνωρίζει ο αναγνώστης μερικούς από τους πιο γνωστούς μικροεπεξεργαστές όπως 8080, 8085, 8086, 80186, 80286 και 80386.
Παπαδάκης Σ, Χατζηπέρης Ν, Βασικές Δεξιότητες στις ΤΠΕ
Π.Ι. - ΥΠΕΠΘ
Παπαδάκης Σ, Χατζηπέρης Ν, Βασικές Δεξιότητες στις ΤΠΕ
  1. Βιβλίο "ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ". Συγγραφείς: Σπυρίδων Παπαδάκης, Νικόλαος Χατζηπέρης.
  2. Το Μικρό Βιβλίο Οδηγιών: Εγχειρίδιο βασικής χρήσης εφαρμογών. Συγγραφείς: Σπυρίδων Παπαδάκης, Νικόλαος Χατζηπέρης.
  3. Βιβλίο Επιμορφωτή: Υποδείξεις – Σχέδια μαθημάτων – Ειδικά θέματα – Λύσεις ασκήσεων – Προτάσεις εφαρμογών και Δραστηριοτήτων. - 
  4.  Διαφάνειες – Παρουσιάσεις  Συγγραφείς: Σπυρίδων Παπαδάκης, Νικόλαος Χατζηπέρης.
    ε ψηφιακή μορφή: http://www.pi-schools.gr/programs/ktp/yliko.html
Παπαδάκης Σ, Χατζηπέρης Ν, Εισαγωγή στην Πληροφορική και τη χρήση υπολογιστή
 
Εκδότης: Μεταίχμιο
Συγγραφέας: Χατζηπέρης, Νίκος
Συγγραφέας: Παπαδάκης, Σπύρος
Υπεύθυνος Σειράς: Γεωργακάκος, Σ
ISBN: 960-375-775-6
Έτος Έκδοσης: 2004
Σελ.: 408
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Διαστάσεις: 24χ17
Είδος: Βιβλίο
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Γλώσσα: Ελληνικά
Εισαγωγή στην πληροφορική και τη χρήση υπολογιστή Το βιβλίο Εισαγωγή στην πληροφορική και τη χρήση υπολογιστή αποτελεί ένα εκπαιδευτικό εργαλείο για την εισαγωγή στον κόσμο της Πληροφορικής και την ταχύρρυθμη εκμάθηση της χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή. Συμβάλλει στην απόκτηση όλων των βασικών δεξιοτήτων για τη διαχείριση πληροφοριών και την επικοινωνία μέσω υπολογιστή.
Το βιβλίο αυτό είναι καρπός της διδακτικής και συγγραφικής εμπειρίας των καθηγητών Πληροφορικής Σπύρου Παπαδάκη και Νίκου Χατζηπέρη, οι οποίοι είναι και συγγραφείς του εκπαιδευτικού πακέτου του ΥΠΕΠΘ για την ευρεία επιμόρφωση των 76.000 εκπαιδευτικών στις Βασικές Δεξιότητες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας.
Περιλαμβάνει σύντομη και περιεκτική θεωρία, η οποία βοηθά στην απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων για τη λειτουργία του υπολογιστή, το περιβάλλον εργασίας Windows, την επεξεργασία κειμένου, το διαδίκτυο, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τα υπολογιστικά φύλλα. Η οικοδόμηση και εφαρμογή των γνώσεων αυτών επιτυγχάνεται μέσα από κατάλληλα επιλεγμένα παραδείγματα, τα οποία συνοδεύονται από τις αναλυτικά διατυπωμένες απαντήσεις τους. Τέλος, οι πολλές και διάφορων επιπέδων ασκήσεις δίνουν την ευκαιρία σε αρχάριους αλλά και σε προχωρημένους χρήστες να εξασκηθούν περισσότερο και να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους. Η ύλη του βιβλίου καλύπτει τις αντίστοιχες ενότητες της εξεταστέας ύλης (Syllabus 4) του ECDL και έχει πιστοποιηθεί από την ΕΠΥ και την ECDL Ελλάς.
Το βιβλίο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μαθήματα εισαγωγής στην Πληροφορική και τις νέες τεχνολογίες, σε σεμινάρια επιμόρφωσης ενηλίκων για βασικές δεξιότητες στις Τ.Π.Ε., αλλά και για αυτοεπιμόρφωση.
Παπαδάκης Σ, Χατζηπέρης Ν,
Βάσεις Δεδομένων 


Εκδότης: Μεταίχμιο
Συγγραφέας: Χατζηπέρης, Νίκος
Συγγραφέας: Παπαδάκης, Σπύρος
Υπεύθυνος Σειράς: Γεωργακάκος, Στέλιος
ISBN: 960-375-774-8
Έτος Έκδοσης: 2004
Σελ.: 182
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Διαστάσεις: 24χ17
Είδος: Βιβλίο
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Γλώσσα: Ελληνικά
Βάσεις Δεδομένων To βιβλίο Βάσεις δεδομένων και παρουσιάσεις αποτελεί τη συνέχεια του βιβλίου Εισαγωγή στην πληροφορική και τη χρήση υπολογιστή και συμπληρώνει τις βασικές δεξιότητες στις τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών με την ταχύρρυθμη εκμάθηση των βάσεων δεδομένων και της δημιουργίας παρουσιάσεων. Με την ολοκλήρωση της μελέτης των δύο αυτών βιβλίων ο εκπαιδευόμενος θα έχει αποκτήσει όλες τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες και θα μπορεί να πιστοποιήσει τις γνώσεις του στη διαχείριση πληροφοριών και την επικοινωνία μέσω υπολογιστή.
Το βιβλίο αυτό είναι καρπός της διδακτικής και συγγραφικής εμπειρίας των καθηγητών Πληροφορικής Σπύρου Παπαδάκη και Νίκου Χατζηπέρη, οι οποίοι είναι και συγγραφείς του εκπαιδευτικού πακέτου του ΥΠΕΠΘ για την ευρεία επιμόρφωση των 76.000 εκπαιδευτικών στις Βασικές Δεξιότητες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας.
Περιλαμβάνει σύντομη και περιεκτική θεωρία, η οποία βοηθά στην απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων για τις βάσεις δεδομένων, τα συστήματα διαχείρισης βάσεων δεδομένων, τη δημιουργία και διαχείριση εφαρμογών βάσεων δεδομένων με την MS-Access, τη δημιουργία και εκτύπωση διαφανειών και τις ηλεκτρονικές πολυμεσικές παρουσιάσεις με το MS-PowerPoint. Για την οικοδόμηση και εφαρμογή των γνώσεων αυτών παρατίθενται κατάλληλα επιλεγμένα παραδείγματα. Τέλος, οι πολλές και διάφορων επιπέδων ασκήσεις δίνουν την ευκαιρία σε αρχάριους αλλά και σε προχωρημένους χρήστες να εξασκηθούν περισσότερο και να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους. Η ύλη του βιβλίου καλύπτει τις αντίστοιχες ενότητες της εξεταστέας ύλης (Syllabus 4) του ECDL και έχει πιστοποιηθεί από την ΕΠΥ και την ECDL Ελλάς.
Το βιβλίο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μαθήματα εισαγωγής στην Πληροφορική και τις νέες τεχνολογίες για τις βάσεις δεδομένων και τις παρουσιάσεις, σε σεμινάρια επιμόρφωσης ενηλίκων για βασικές δεξιότητες στις Τ.Π.Ε., αλλά και για αυτοεπιμόρφωση.
Παπαδάκης Σ, Χατζηπέρης Ν, Επεξεργασία Κειμένου  & Εντύπων
 
Εκδότης: Μεταίχμιο
Συγγραφέας: Χατζηπέρης, Νίκος
Συγγραφέας: Παπαδάκης, Σπύρος
Υπεύθυνος Σειράς: Γεωργακάκος, Σ
ISBN: 960-375-482-Χ
Έτος Έκδοσης: 2003
Σελ.: 348
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Διαστάσεις: 24χ17
Είδος: Βιβλίο
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Γλώσσα: Ελληνικά
Επεξεργασία κειμένου και εντύπωνΤο βιβλίο Επεξεργασία κειμένου και εντύπων αποτελεί ένα εκπαιδευτικό εργαλείο που στόχο έχει την πλήρη εξοικείωση του χρήστη με το Word και τη δημιουργία και επεξεργασία κειμένου και εντύπων.
Το βιβλίο αυτό είναι καρπός της διδακτικής και συγγραφικής εμπειρίας των καθηγητών Πληροφορικής Σπύρου Παπαδάκη και Νίκου Χατζηπέρη, οι οποίοι είναι και συγγραφείς του εκπαιδευτικού πακέτου του ΥΠΕΠΘ για την ευρεία επιμόρφωση των 76.000 εκπαιδευτικών στις Βασικές Δεξιότητες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας.
Περιλαμβάνει σύντομη και περιεκτική θεωρία, η οποία βοηθά στην απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων για τη λειτουργία όλων των εργαλείων του Word, την επεξεργασία κειμένου και τη σχεδίαση εντύπων, καθώς και τη μορφοποίηση, τη δημιουργία πινάκων, την εισαγωγή γραφικών και εικόνων, τη διαχείριση αλληλογραφίας και την κοινή χρήση εγγράφων με άλλους χρήστες. Η εφαρμογή των γνώσεων αυτών επιτυγχάνεται μέσα από κατάλληλα επιλεγμένα παραδείγματα, τα οποία συνοδεύονται από τις αναλυτικά διατυπωμένες απαντήσεις τους. Τέλος, οι πολλές και διάφορων επιπέδων ασκήσεις δίνουν την ευκαιρία σε αρχάριους αλλά και σε προχωρημένους χρήστες να εξασκηθούν περισσότερο και να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους. Το βιβλίο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μαθήματα Πληροφορικής, σε σεμινάρια επιμόρφωσης ενηλίκων αλλά και για αυτοεπιμόρφωση.
Παπαδάκης Σ, Χατζηπέρης Ν, Όλα όσα θέλετε να μάθετε για τη δημιουργία εντύπων σε PC

Εκδότης: Μεταίχμιο
Συγγραφέας: Χατζηπέτρος, Νίκος
Συγγραφέας: Παπαδάκης, Σπυρίδων Χ.
ISBN: 960-375-061-1
Έτος Έκδοσης: 2000
Σελ.: 334
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Διαστάσεις: 24χ17
Είδος: Βιβλίο
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Γλώσσα: Ελληνικά
Όλα όσα θέλετε να μάθετε για τη δημιουργία εντύπων σε PCΤο βιβλίο Όλα όσα θέλετε να μάθετε για τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΝ σε PC αποτελεί ένα εκπαιδευτικό εργαλείο που στόχο έχει την πλήρη εξοικείωση του χρήστη με τη δημιουργία εντύπων με το Word .
Περιλαμβάνει σύντομη και περιεκτική θεωρία, η οποία βοηθά στην απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων για τη λειτουργία όλων των εργαλείων του Word, την επεξεργασία κειμένου και τη σχεδίαση εντύπων.
Η εφαρμογή των γνώσεων αυτών επιτυγχάνεται μέσα από κατάλληλα επιλεγμένα παραδείγματα, τα οποία συνοδεύονται από τις αναλυτικά διατυπωμένες απαντήσεις τους. Τέλος, οι πολλές και διάφορων επιπέδων ασκήσεις δίνουν την ευκαιρία σε αρχάριους αλλά και σε προχωρημένους χρήστες να εξασκηθούν περισσότερο και να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους. Το βιβλίο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μαθήματα Πληροφορικής, σε σεμινάρια επιμόρφωσης ενηλίκων αλλά και για αυτοεπιμόρφωση.
Αναστασιάδης Π.,  Η Τηλεδιάσκεψη στην υπηρεσία της Δια Βίου Μάθησης και της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
Εκδόσεις Gutenberg


Συγγραφική ομάδα :
Παναγιώτης Αναστασιάδης, Παντελής Μπαλαούρας, Χαράλαμπος Μουζάκης, Αγγελική Αγορογιάννη, Ζαχαρίας Ζάχαρης, Σωτήριος Γούδος, Ελένη Ρώσσιου, Ελένη Βογιατζάκη, Σπύρος Παπαδάκης, Νίκη Λαμπροπούλου, Παναγιώτης Καμπύλης, Νίκος Μηνάογλου, Σοφία Παπαδημητρίου, Μαριάννα Βιβίτσου, Δημήτρης Κονετάς, Ηλίας Οικονομάκος, Αλέξανδρος Γκίκας, Μιχάλης Παρασκευάς, Ευάγγελος Γρηγορόπουλος, Παναγιώτης Αντωνίου, Εμμανουήλ Αποστολάκης, Παύλος Κουλούρης, Σοφοκλής Σωτηρίου, Κώστας Τσολακίδης, Μιχάλης Καλογιαννάκης, Κώστας Βασιλάκης, Πέτρος Θ. Λάμψας, Δημήτρης Πρέντζας, Κωνσταντίνος Αντώνης.

Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, σε επιμορφωτές άτυπη και τυπικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης, σε ερευνητές, σχεδιαστές και υπεύθυνους ακαδημαϊκών και επιμορφωτικών προγραμμάτων που επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις τεχνολογίες σύγχρονης μετάδοσης και ιδιαίτερα την τηλεδιάσκεψη στα προσφερόμενα προγράμματα σπουδών τους.
ΑναστασιάδηςΗ Διά Βίου Μάθηση αποτελεί ίσως τη σημαντικότερη προτεραιότητα σε μια εποχή ταχύτατης απαξίωσης των γνώσεων, έντονων ανακατατάξεων και ραγδαίων αλλαγών σε παγκόσμιο επίπεδο. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην υλοποίηση της Διά Βίου Μάθησης, καθώς διασφαλίζει ευελιξία στο χώρο, το χρόνο και το ρυθμό της μάθησης.
Οι τεχνολογίες σύγχρονης μετάδοσης και ιδιαίτερα η Τηλεδιάσκεψη υπό παιδαγωγικές προϋποθέσεις συμβάλλουν σημαντικά στην υλοποίηση συνεργατικών περιβαλλόντων μάθησης από απόσταση.
Ο σκοπός αυτός του συλλογικού τόμου είναι να αναδείξει τις παιδαγωγικές και τεχνολογικές όψεις της εκπαιδευτικής αξιοποίησης της τηλεδιάσκεψης, παρουσιάζοντας ολοκληρωμένες εφαρμογές εξ αποστάσεως εκπαίδευσης οι οποίες σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν στο χώρο της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Οι 30 συγγραφείς που συνέβαλαν στη δημιουργία αυτού του βιβλίου είναι μέλη ΔΕΠ, νέοι ερευνητές και τεχνικοί υπεύθυνοι προηγμένων τηλεματικών υπηρεσιών από 12 ΑΕΙ και ΤΕΙ στην Ελλάδα και 4 πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού.


Τα εννέα κεφάλαια που δημοσιεύονται μετά από διπλή διαδικασία ανώνυμης κρίσης στον ανά χείρας συλλογικό τόμο αφορούν μελέτες περίπτωσης διδακτικής αξιοποίησης της τηλεδιάσκεψης για:
-Την εκπαίδευση ενηλίκων.
-Την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
-Προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση.
-Τη διδακτική αξιοποίηση των υποδομών τηλεδιάσκεψης σε Πανεπιστήμια και σε ΤΕΙ της χώρας.

Περιεχόμενα
Εισαγωγή || 1. Ζητήματα παιδαγωγικού σχεδιασμού για τη διδακτική αξιοποίηση της διαδραστικής τηλεδιάσκεψης σε περιβάλλον Μικτής-πολυμορφικής-μάθησης. Μια κοινονικο-εποκοδομητική προσέγγιση. Η περίπτωση του προγράμματος "Παιδεία Ομογενών" για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών της ομογένειας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης (ΕΔΙΑΜΜΕ) || 2. Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός δια-ιδρυματικού κύκου εκπαίδευσης τεχνικών σε θέμετα σχετικά με τις υπηρεσίες τηλεκπαίδευσης στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών || 3. Σύγχρονη τηλεκπαίδευση: Η εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και μελέτες περιπτώσεων αξιοποίησής τους στο Α.Π.Θ. || 4. Εικονικές τάξεις και συνεργατική μα΄θηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μια μελέτη περίπτωσης στη διδασκαλία των Αλγορίθμων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας || 5. Μονάδες τηλεδιάσκεψης και η διδακτική αξιοποίησή τους στη διαδικτυακή εκπαίδευση || 6. Διαδικτυακή επιμόρφωση από απόσταση: Μεταπτυχιακές σπουδές φυσικής αγωγής || 7. Το πρόγραμμα ΔΙΑΣ: επιμόρφωση εκπαιδευτικών ολιγοθέσιων σχολείων μέσω Τηλεδιάσκεψης με την αξιοποίηση δορυφορικής τεχνολογίας || 8. Εμπειρικές προσεγγίσεις από την εφαρμογή της τηλεδοασκεψης. Η περίπτωση του ΤΕΙ Κρήτης. || 9. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ενηλίκων σε θέματα πληροφορικής με χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών.
Roblyer, M. D. Εκπαιδευτική τεχνολογία και διδασκαλία / M. D. Roblyer ·

Mετάφραση Σπυρίδων Παπαδάκης, Πέτρος Λάμψας, Μανόλης Μαναράκης ·

Eπιμέλεια  Σπύρος Παπαδάκης, Μαρία Μουντρίδου
Roblyer M.D. Integrating Educational Technology into Teaching (Επιμέλεια-Μετάφραση)
CD Integrating Educational Technology into Teaching

Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Integrating Educational Technology into Teaching
Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN 978-960-697-013-9 (Μαλακό εξώφυλλο)


Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται την ενσωμάτωση της εκπαιδευτικής τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και στη μαθησιακή διεργασία. Είναι χρήσιμο ως πρωτεύον διδακτικό υλικό για μαθήματα εκπαιδευτικής τεχνολογίας, ως συμπληρωματικό διδακτικό υλικό υποστηρίζοντας μαθήματα έρευνας, και ως βιβλιογραφία. Κάποια από τα νέα στοιχεία της έκδοσης αυτής είναι ένα μοντέλο ενσωμάτωσης της τεχνολογίας για τους εκπαιδευτικούς, επιπρόσθετες πληροφορίες για τις θεωρίες μάθησης και την αξιολόγηση, πολυμέσα, υπερμέσα, διαδίκτυο.
Το βιβλίο είναι οργανωμένο σε τέσσερα μέρη - ένα με εισαγωγικά και ιστορικά στοιχεία και τρία με πόρους και εφαρμογές. Το κάθε κεφάλαιο, περιλαμβάνει λίστα θεμάτων και στόχων, δείγματα οθονών, πίνακες ανακεφαλαίωσης, δείγματα σχεδιασμένων από εκπαιδευτικούς ιδεών ενσωμάτωσης τεχνολογίας, ασκήσεις, λίστα με ενδεικτικές πηγές.