OpenGL: Μάθημα 2ο - Μετασχηματισμός παραθύρου
Εξετάζονται μέσα από ένα παράδειγμα GLUT εφαρμογής βασικές έννοιες συγγραφής κώδικα με χρήση της GLUT βιβλιοθήκης. Συγκεκριμένα επεκτείνεται η εφαρμογή του 1ου μαθήματος ώστε το σχήμα που αναπαρίσταται στο παράθυρο να διατηρεί τις αναλογίες του όταν αλλάζει το ύψος ή το πλάτος του παραθύρου. Γίνεται αναφορά στις εξής εντολές συναρτήσεις (με έντονα γράμματα όσες εξετάζονται για πρώτη φορά):
glClear, glBegin, glVertex3f, glEnd, glutSwapBuffers, glutInit, glutInitDisplayMode, glutInitWindowPosition, glutInitWindowSize, glutCreateWindow, glutDisplayFunc, glutMainLoop, glutReshapeFunc, glLoadIdentity, glViewport, gluPerspective, glMatrixMode
Ασκήσεις εμπέδωσης
Πατήστε εδώ για "Ασκήσεις 2ου μαθήματος: Preparing the window for a reshape".
Hits: 721