Το μάθημα ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ IV (OPENGL) του Γ' εξαμήνου της ειδικότητας Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής των ΙΕΚ ανήκει στα Εργαστηριακά Μαθήματα. Η διεξαγωγή του μαθήματος κινείται γύρω από 3 άξονες:
? Ο εκπαιδευτής εξοικειώνει τον εκπαιδευόμενο με έννοιες της OpenGL μέσα από παρουσιάσεις (θεωρητικό κομμάτι),
? Ο εκπαιδευόμενος εκτελεί στον σταθμό εργασίας του Εργαστηρίου έτοιμο κώδικα (επιλεγμένο από τον εκπαιδευτή) με σκοπό να επιταχυνθεί η διαδικασία εξοικείωσης με την φιλοσοφία και τις προγραμματιστικές ιδιαιτερότητες της "γλώσσας προγραμματισμού" OPENGL (στην πραγματικότητα πρόκειται για βιβλιοθήκη και όχι γλώσσα προγραμματισμού με τη συνήθη έννοια),
? Ο εκπαιδευτής, με διαλεκτικό τρόπο και με τη βοήθεια ποιοτικών videos, εξασκεί τον εκπαιδευόμενο στη χρήση της OpenGL με στόχο α) αρχικά τη δυνατότητα σε βάθος ερμηνείας εντολών / functions και του θεωρητικού πλαισίου που αυτές εξυπηρετούν (π.χ. συστήματα συντεταγμένων, μορφές προβολής / projection, πίνακες / matrices & μαθηματικοί μετασχηματισμοί αυτών κ.λπ.) β) ακολούθως την απόκτηση προγραμματιστικής επάρκειας των εκπαιδευομένων, γ) ενώ σε κάθε φάση ελέγχεται η πρόοδος των εκπαιδευομένων μέσα από ασκήσεις εμπέδωσης της διδασκόμενης ύλης.