OpenGL: Μάθημα 1ο "Initialization"
Εξετάζονται μέσα από ένα παράδειγμα GLUT εφαρμογής βασικές έννοιες συγγραφής κώδικα με χρήση της GLUT βιβλιοθήκης. Συγκεκριμένα γίνεται αναφορά σε 3 βασικές συνιστώσες μιας GLUT εφαρμογής, της αρχικοποίησης & δημιουργίας παραθύρου, της τακτικής Callback registration και της θέσης της εφαρμογής σε κατάσταση event processing loop.
Εισαγωγή στην OpenGL με δισδιάστατα γραφικά (2D Graphics)
Ένα εκπαιδευτικό εγχειρίδιο που καλύπτει πλήρως τις προδιαγραφές εκμάθησης (σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών) στη θεματική περιοχή OpenGL 2D Graphics θα βρείτε στον σύνδεσμο https://www3.ntu.edu.sg/home/ehchua/programming/opengl/CG_Introduction.html
Καλύπτονται τα εξής σημεία:
? Vertex, Primitive and Color
? OpenGL as a State Machine
? Naming Convention for OpenGL Functions
? One-time Initialization initGL()
? Callback Handler display()
? Setting up GLUT - main()
? Color
? Geometric Primitives
? 2D Coordinate System and the Default View
? Clipping-Area & Viewport
? Translation & Rotation
? Animation (Idle Function)
? Double Buffering
? Double Buffering & Refresh Rate
? Animation (Timer Function)
? Handling Keyboard Inputs with GLUT
? Handling Mouse Inputs with GLUT
Το εκπαιδευτικό εγχειρίδιο μπορεί να λειτουργήσει ως σύνοψη (υλικό αναφοράς) για εξοικειωμένους OpenGL προγραμματιστές και όχι ως υλικό για εκμάθηση OpenGL προγραμματισμού. Με άλλα λόγια για να γίνουν κατανοητές κάποιες (όχι όλες) έννοιες χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση, πράγμα που συμβαίνει στις επόμενες αναρτήσεις του δικτυακού τόπου.
Hits: 1039