Category: Γ' Εξάμηνο: OpenGL Published: Tuesday, 08 December 2015 Written by Γεώργιος Παπαλουκάς

OpenGL: Μάθημα 1ο "Initialization"

Εξετάζονται μέσα από ένα παράδειγμα GLUT εφαρμογής βασικές έννοιες συγγραφής κώδικα με χρήση της GLUT βιβλιοθήκης. Συγκεκριμένα γίνεται αναφορά σε 3 βασικές συνιστώσες μιας GLUT εφαρμογής, της αρχικοποίησης & δημιουργίας παραθύρου, της τακτικής Callback registration και της θέσης της εφαρμογής σε κατάσταση event processing loop.

Εισαγωγή στην OpenGL με δισδιάστατα γραφικά (2D Graphics)

Ένα εκπαιδευτικό εγχειρίδιο που καλύπτει πλήρως τις προδιαγραφές εκμάθησης (σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών) στη θεματική περιοχή OpenGL 2D Graphics θα βρείτε στον σύνδεσμο https://www3.ntu.edu.sg/home/ehchua/programming/opengl/CG_Introduction.html

Καλύπτονται τα εξής σημεία:

? Vertex, Primitive and Color

OpenGL as a State Machine

? Naming Convention for OpenGL Functions

? One-time Initialization initGL()

? Callback Handler display()

? Setting up GLUT - main()

? Color

Geometric Primitives

2D Coordinate System and the Default View

Clipping-Area & Viewport

Translation & Rotation

Animation (Idle Function)

Double Buffering

Double Buffering & Refresh Rate

Animation (Timer Function)

Handling Keyboard Inputs with GLUT

Handling Mouse Inputs with GLUT

Το εκπαιδευτικό εγχειρίδιο μπορεί να λειτουργήσει ως σύνοψη (υλικό αναφοράς) για εξοικειωμένους OpenGL προγραμματιστές και όχι ως υλικό για εκμάθηση OpenGL προγραμματισμού. Με άλλα λόγια για να γίνουν κατανοητές κάποιες (όχι όλες) έννοιες χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση, πράγμα που συμβαίνει στις επόμενες αναρτήσεις του δικτυακού τόπου.

Hits: 1039