Γ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (παρουσίαση)
Β2 – ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ (παρουσίαση)
Β1 – ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ (παρουσίαση)
Α6- ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (παρουσίαση)
Α5- ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (παρουσίαση)
Α4- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ (παρουσίαση)
Α4 – Επιπλέον Θεωρητικό Υλικό
Α3- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ (παρουσίαση)
Α3 – Επιπλέον Θεωρητικό Υλικό
Α2 – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑΣ (παρουσίαση)
Α2 – Επιπλέον Θεωρητικό Υλικό
Α1 – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ (παρουσίαση)
Α1 – Επιπλέον Θεωρητικό Υλικό
- Οι διαπροσωπικες συγκρούσεις ως μερος της σχολικής πραγματικότητας
- Το Παραπρόγραμμα ή κρυφό Αναλυτικό Πρόγραμμα
- Μαθητική Αδιαφορία
- Συγκλίσεις ή/και αντιθέσεις του εγγράφου του Συνηγόρου του Πολίτη (2009) με την προσέγγιση της παιδαγωγικής αλληλεπίδρασης στη θέσπιση κανόνων και την τήρησή τους.