e-twinning 2015-16 Human Rights and Traditional Tales
To eTwinning είναι μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και είναι ο πλέον επίσημος φορέας που έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τα σχολεία της Ευρώπης να αναπτύξουν συνεργασίες κάνοντας χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας. Τα προγράμματα που υλοποιούνται υποβάλλονται στις κρατικές επιτροπές ελέγχου για έγκριση και εκπαιδευτική πιστοποίηση και παρακολουθούνται από τις επιτροπές τόσο κατά την υλοποίηση όσο και την ολοκλήρωση. Το διαδικτυακό περιβάλλον που δρουν οι μαθητές παρακολουθείται τόσο από τους επιβλέποντες εκπαιδευτικούς όσο και από την κεντρική επιτροπή. Βασικός σκοπός όλων των προγραμμάτων είναι η γνωριμία των μαθητών των χωρών της Ευρώπης (και όχι μόνο πια) μεταξύ τους, η γνωριμία με νέα πολιτιστικά στοιχεία και δεδομένα και όλα αυτά στο πλαίσιο της συνεργατικής μάθησης.
Human Rights and Traditional Tales
Χώρες που συμπράττουν: Ισπανία, Ελλάδα, Ιταλία, Πολωνία.
Το πρόγραμμα εισάγει τους μαθητές στο Χάρτη Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Οι μαθητές θα ψάξουν στην Λογοτεχνία και Λαογραφική Παράδοση της χώρας τους να εντοπίσουν μύθους, θρύλους, δοξασίες που αντανακλούν κάποια από τα ανθρώπινα δικαιώματα. Οι ιστορίες αυτές θα γραφούν στ? αγγλικά προβάλλοντας τα ανθρώπινα δικαιώματα κατά περίπτωση. Το σύνολο των μαθητικών έργων θα συμπεριληφθούν σε ηλεκτρονική σελίδα. Οι μαθητές θα γνωρίσουν τόσο τη δική τους λογοτεχνία και λαογραφία όσο και χωρών που συμπράττουν. Επίσης θα γνωρίσουν και θα ευαισθητοποιηθούν στα ανθρώπινα δικαιώματα. Λόγω περιεχομένου το πρόγραμμα θα είναι διαθέσιμο μόνο στους μαθητές της Γ? γυμνασίου
Project Description
Our project: an exploration of the relationship between Human Rights and traditional tales, and how students can reinterpret these tales in modern society analyzing the values contained.
The aim of this project is to get students involved in an international project and thereby get to know other cultures, their origins, tales and legends. They will rewrite stories into English, illustrate them and make comments about any ethical values they may contain. All these new versions will be shared and evaluated among the participating schools, to then be published in an online children?s book.