ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Τι είναι προγραμματισμός; video

Γιατί να μάθω προγραμματισμό;

Πρόγραμμα   είναι οι εντολές που δίνω στον Η/Υ , για να κάνει μία συγκεκριμένη δουλειά.

Όταν φτιάχνω ένα πρόγραμμα, λέμε και ότι γράφω κώδικα.

 =======
 

Το πρόγραμμα  (ή ο κώδικας) που γράφω, εκτελείται από τον Η/Υ.

Μάθημα 1: Προγραμματίζω το Ρομπότ μου ΦΩΤΟΔΕΝΔΡΟ 

  1. Προγραμματίζω την Πασχαλίτσα να φτάσει στο λουλούδι Φωτόδεντρο
  2. Προγραμματίζω την  Πασχαλίτσα να βρει την έξοδο από τον Λαβύρινθο Φωτόδεντρο
  3. Βασικός προγραμματισμός ρομπότ  Φωτόδεντρο
  4. Γάτα και τυράκι    Φωτόδεντρο

Μάθημα 2  Προγραμματίζω την Πασχαλίτσα  επιλογή δαπέδου

Μάθημα 3  Οι εντολές που δίνουμε στον Η/Υ για να κάνει μία δουλειά λέγονται «Πρόγραμμα»    ΕΔΩ

Επιλέξτε χαρακτήρα «Πασχαλίτσα» και Δάπεδο «Παιχνίδια» και προγραμματίστε την πασχαλίτσα :

  1. να πάει στο αρκουδάκι.
  2. να πάει στο τρενάκι
  3. να πάει στο καραβάκι

ΕΡΩΤΗΣΗ:Υπάρχει μία μόνο δυνατή λύση σε κάθε περίπτωση ή περισσότερες;

Μάθημα 4 Όταν φτιάχνω ένα «Πρόγραμμα» στον Η/Υ, λέμε και ότι «γράφω κώδικα»    Επιλέξτε χαρακτήρα «Μαθητής» και Δάπεδο «Σχολείο» και προγραμματίστε τον μαθητή:   ΕΔΩ

  1. να πάει στο γυμναστήριο.
  2. να πάει στην αίθουσα
  3. να πάει στη βιβλιοθήκη

Δοκιμάστε, όπου γίνεται, να βρείτε περισσότερες από μία λύσεις

Μάθημα 5   ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ – ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

  1. Ακολουθία
  2. Σχήματα
  3. Επαναλήψεις
  4. ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΙΙ δύσκολο

ΜΑΘΗΜΑ 6  :    Μαϊμού

ΜΑΘΗΜΑ 7 : Προγραμματίστε το ρομπότ. Προγραμματίστε το ρομποτάκι  κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα! Βοηθήστε το να πάει στο σωστό τετραγωνάκι αφού κάνετε πρώτα σωστά την πρόσθεση! 

ΜΑΘΗΜΑ 8 : COMPUTE IT

Προγραμματίζω χωρίς Η/Υ GoogleForms

Angry Birds

1 :  Δομή ακολουθίας. Κάντε το angry bird να φτάσει στο κακό γουρούνι αποφεύγοντας τα εμπόδια.   ΕΡΓΑΣΙΑ  ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ

2 : Επαναλήψεις  Κάντε το angry bird να φτάσει στο κακό γουρούνι αποφεύγοντας τα εμπόδια.

ΜΕΛΙΣΣΑ

1.   Δομή ακολουθίας με περισσότερες εντολές. Κάνε τη μέλισσα να φτάσει στο λουλούδι και να φτιάξει μέλι. 

2.   ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ Δομή ακολουθίας με περισσότερες εντολές. Κάνε τη μέλισσα να φτάσει στο λουλούδι και να φτιάξει μέλι.

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ 1 : W3Schools Code Game (ένα ευχάριστο παιχνίδι για τα πρώτα βήματα προγραμματισμού)

ΜΑΘΗΜΑ 2 :  Παιχνίδια προγραμματισμού για παιδιά 4-9 ετών (kidlocoding)

ΜΑΘΗΜΑ 3 :Παιχνίδια προγραμματισμού για παιδιά 4-9 ετών (kidlocoding)

 

Code.org (Ώρα κώδικα) Επιπλέον υλικό για προγραμματισμό-απλά μαθήματα

W3Schools Code Game (ένα ευχάριστο παιχνίδι για τα πρώτα βήματα προγραμματισμού)

Προγραμματισμός για πιο προχωρημένους (RunMarco)

Τι είναι ο προγραμματισμός– τι είναι το πρόγραμμα- κώδικας

Γιατί ο προγραμματισμός είναι σημαντικός