Προγραμματισμός

Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό 

ΜΑΘΗΜΑ 1 : Η ώρα του κώδικα – Α,Β τάξη – Επίλυση προβλήματος με puzzle  Μαθαίνω το «σύρε και απόθεσε» Σύρε και ρίξε – Drag and drop ώστε να μπορώ να μεταφέρω και να τοποθετώ σωστά τις εντολές σε μια γλώσσα προγραμματισμού με πλακίδια.

ΜΑΘΗΜΑ 2 : Η ώρα του κώδικα – Β τάξη – Καλλιτέχνης

ΜΑΘΗΜΑ 3 ΜΕΛΙΣΣΑ    Δομή ακολουθίας με περισσότερες εντολές. Κάνε τη μέλισσα να φτάσει στο λουλούδι και να φτιάξει μέλι.

ΜΑΘΗΜΑ 4 : ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ

Angry Birds   Δομή ακολουθίας. Κάντε το angry bird να φτάσει στο κακό γουρούνι αποφεύγοντας τα εμπόδια.

ΜΑΘΗΜΑ 5 : Βασικός Προγραμματισμός ρομπότ (φωτοδεντρο)

ΜΑΘΗΜΑ 6 : Ντετέκτιβ της διατροφής

ΜΑΘΗΜΑ 7Προγραμματίστε το ρομπότ (Προγραμματίστε το ρομποτάκι  κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα! Βοηθήστε το να πάει στο σωστό τετραγωνάκι αφού κάνετε πρώτα σωστά την πρόσθεση! )

ΜΑΘΗΜΑ 8 :  Παιχνίδια προγραμματισμού για παιδιά 4-9 ετών

ΜΑΘΗΜΑ 9 : W3Schools Code Game (ένα ευχάριστο παιχνίδι για τα πρώτα βήματα προγραμματισμού)

ΜΑΘΗΜΑ 10 :  Παιχνίδια προγραμματισμού για παιδιά 4-9 ετών 

ΜΑΘΗΜΑ 11 :    Μαϊμού

ΜΑΘΗΜΑ 12 : Προγραμματίστε το ρομπότ. Προγραμματίστε το ρομποτάκι  κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα! Βοηθήστε το να πάει στο σωστό τετραγωνάκι αφού κάνετε πρώτα σωστά την πρόσθεση! 

Γιατί ο προγραμματισμός είναι σημαντικός

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ