Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό
ΜΑΘΗΜΑ 1 : Η ώρα του κώδικα – Α,Β τάξη – Επίλυση προβλήματος με puzzle Μαθαίνω το «σύρε και απόθεσε» Σύρε και ρίξε – Drag and drop ώστε να μπορώ να μεταφέρω και να τοποθετώ σωστά τις εντολές σε μια γλώσσα προγραμματισμού με πλακίδια.
ΜΑΘΗΜΑ 2 : Η ώρα του κώδικα – Β τάξη – Καλλιτέχνης
ΜΑΘΗΜΑ 3 : ΜΕΛΙΣΣΑ Δομή ακολουθίας με περισσότερες εντολές. Κάνε τη μέλισσα να φτάσει στο λουλούδι και να φτιάξει μέλι.
ΜΑΘΗΜΑ 4 : ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ
Angry Birds Δομή ακολουθίας. Κάντε το angry bird να φτάσει στο κακό γουρούνι αποφεύγοντας τα εμπόδια.
ΜΑΘΗΜΑ 5 : Βασικός Προγραμματισμός ρομπότ (φωτοδεντρο)
ΜΑΘΗΜΑ 6 : Ντετέκτιβ της διατροφής
ΜΑΘΗΜΑ 7 : Προγραμματίστε το ρομπότ (Προγραμματίστε το ρομποτάκι κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα! Βοηθήστε το να πάει στο σωστό τετραγωνάκι αφού κάνετε πρώτα σωστά την πρόσθεση! )
ΜΑΘΗΜΑ 8 : Παιχνίδια προγραμματισμού για παιδιά 4-9 ετών
ΜΑΘΗΜΑ 9 : W3Schools Code Game (ένα ευχάριστο παιχνίδι για τα πρώτα βήματα προγραμματισμού)
ΜΑΘΗΜΑ 10 : Παιχνίδια προγραμματισμού για παιδιά 4-9 ετών
ΜΑΘΗΜΑ 12 : Προγραμματίστε το ρομπότ. Προγραμματίστε το ρομποτάκι κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα! Βοηθήστε το να πάει στο σωστό τετραγωνάκι αφού κάνετε πρώτα σωστά την πρόσθεση!
Γιατί ο προγραμματισμός είναι σημαντικός
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ