Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες

Εδώ είναι οι συντομεύσεις για κάποιες εκπαιδευτικές δραστηριότητες που δημιούργησα γιατί μπορούμε να μαθαίνουμε όταν παίζουμε:   Λέξεις για την Α' δημοτικού Λέξεις για την Α' δημοτικού ΚΕΦΑΛΑΙΑ Παιχνίδι μνήμης με εικονίδιο του Word Κρυπτόλεξο για το πρόγραμμα Comic Strip Creator Κρυπτόλεξο για το πρόγραμμα Scratch 3 Παιχνίδι παζλ με το Comic Strip Creator Παιχνίδι παζλ με το Comic Strip Creator

Επικοινωνία

  Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στο e-mail του μαθήματος:   Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. document.getElementById('cloak499b2b429c7f32017261422d4e625822').innerHTML = ''; var prefix = 'ma' + 'il' + 'to'; var path = 'hr' + 'ef' + '='; var addy499b2b429c7f32017261422d4e625822 = 'tpestefanis' + '@'; addy499b2b429c7f32017261422d4e625822 = addy499b2b429c7f32017261422d4e625822 + 'gmail' + '.' + 'com'; var addy_text499b2b429c7f32017261422d4e625822 = 'tpestefanis' + '@' + 'gmail' + '.' + 'com';document.getElementById('cloak499b2b429c7f32017261422d4e625822').innerHTML += ''+addy_text499b2b429c7f32017261422d4e625822+'';

Ασκήσεις Θεωρίας

Ασκήσεις Θεωρίας   1η δραστηριότητα Βρίσκω τις λέξεις που συμπληρώνουν σωστά τις προτάσεις. Ο “υπολογιστής” προέρχεται από τη λέξη ______________         Α. Λογαριασμός              Β. Υπολογίζω         Γ. Υπόλοιπο                    Δ. Λογιστής           2. Οι υπολογιστές είναι μηχανές που χρησιμοποιούν ______________         Α. Μαγνητισμό                 Β. Ηλεκτρισμό         Γ. Αέρα                             Δ. Θρεπτικές Ουσίες           3. Ο υπολογιστής θυμάται χάρη ___________________        Α. στην ταχύτητα του         Β. Στην οθόνη του        Γ. Στη μνήμη του                Δ. Στο μυαλό του           4. Με τον υπολογιστή δεν μπορώ να __________________________         Α. Σχεδιάσω                     Β. Ακούσω μουσική         Γ. Δω τι καιρό θα κάνει     Δ. φάω            5. Οι υπολογιστές είναι χρήσιμοι στους μεγάλους, στο σχολείο και ________________         Α. Στα ζώα                     Β. Στα φυτά         Γ. Στα έντομα                 Δ. Στην κοινωνία   2η Δραστηριότητα Βρίσκω ποιον υπολογιστή χρησιμοποιεί ποιος  1. Ο ταξιτζής μέσα στο ταξί του, για να βρίσκει τις διαδρομές          Α. Πι Σι                          Β. Υπερ - υπολογιστή          Γ. Σμαρτ Φόουν              Δ. Φορητό Υπολογιστή 2. Ο μαθητής για να παίζει παιχνίδια και να διαβάζει στο σπίτι          Α. Τάμπλετ                     Β. Υπέρ - υπολογιστή          Γ. Σμαρτ Φόουν              Δ. Πι Σι 3. Ο επιχειρηματίας που ταξιδεύει συχνά με αεροπλάνο.          Α. Πι Σι                           Β. Υπέρ - υπολογιστή          Γ. Σμαρτ Φόουν              Δ. Τάμπλετ 4. Μία ομάδα ερευνητών σε μεγάλο Πανεπιστήμιο          Α. Υπέρ - υπολογιστή        Β. Πι Σι           Γ. Φορητό υπολογιστή     Δ. Σμαρτ Φόουν 5. Ένας πωλητής που δουλεύει συνεχώς εκτός γραφείου.           Α. Μεγάλο σύστημα          Β. Υπέρ - υπολογιστή           Γ. Φορητό υπολογιστή      Δ. Πι Σι