senario_paraboli
http://e-learning.ilei.sch.gr/moodle/mod/folder/view.php?id=177304
Το παραπάνω σενάριο αφορα την μελέτη των συναρτήσεων y=αx^2 και y=αx^2+βx+γ με σύγχρονο ανακαλυπτικό και διαδραστικό τρόπο μιας περιέχει 4 φύλλά εργασίας που συνοδεύου 4 αρχεια ggb.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Σπανουδάκης
Σχολικό βιβλίο
Πατήστε πάνω στον υπερσύνδεσμο για να μεταβείτε στο σχολικό εγχειρίδιο:
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B105/386/2552,9945/
Προστιθέμενη αξία της χρήσης ΤΠΕ στην διδασκαλία της παραβολής.
Η διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας με παραδοσιακά μέσα (πίνακας, κιμωλία, χαρτί, μολύβι) είναι χρονοβόρα και παρουσιάζει αρκετές δυσκολίες όσον αφορά την ακρίβεια. Τουναντίον, η διδασκαλία της με τη βοήθεια δυναμικών λογισμικών όπως το CASGeogebra, γίνεται πιο εύκολη, αφού τα δυναμικά λογισμικά παρέχουν στους μαθητές δυνατότητες κατασκευής πολλαπλών αναπαραστάσεων και δυναμικού χειρισμού των μαθηματικών αντικειμένων. Η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας θα διευκολύνει τους μαθητές στο να ανακαλύψουν και να κατανοήσουν τη συμπεριφορά της συνάρτησης y=αx^2 ως προς την καμπυλότητα (μεταβάλλοντας το α), να διερευνήσουν τη συμμετρία της και την ακρότατη τιμή της. Θα ανακαλύψουν τη μεταμόρφωσή της στην y=αx^2+βx+γ μέσα από οριζόντιες και κατακόρυφες μετατοπίσεις της y=αx^2
Ασκήσεις
Χρωματική ανάπαυλα μελέτης!
Καλημέρα κόσμε!
Καλωσήλθατε στο WordPress! Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε να γράφετε!