ιστορικό δημοσιεύσεων

Καλώς ήρθατε! στον προσωπικό δικτυακό τόπο του Βασίλη Συμεωνίδη

αρχική

 

φιλολογικά

 
έκθεση α΄ λυκείου
 
έκθεση β΄ λυκείου
 
έκθεση γ΄ λυκείου
 

λογοτεχνία

 

αρχαία

 

ιστορία σχολική

 

ιστορία

 

φιλοσοφία
 
εκτός ύλης
 
συζητώντας
 
εργασίες συναδέρφων
 
ιδέες διδασκαλίας
 
επικοινωνία

.................................

Βασίλης Συμεωνίδης

δικτυακός τόπος

με εκπαιδευτικό και διδακτικό σκοπό

 

 

η αντιγραφή είναι ελεύθερη με την υπενθύμιση ότι η αναφορά στην πηγή τιμά αυτόν που την κάνει

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

τεχνική υποστήριξη

Σταυρούλα Φώλια

β΄ λυκείου

 

Γιαννάκου: Όχι εξετάσεις στο δημοτικό
Δημοσίευμα στην Ελευθεροτυπία - 10/09/2004


Εκτός των ανακεφαλαιωτικών εξετάσεων στις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού σχολείου, που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας για την παιδεία, για τις οποίες ωστόσο δεν έχουν ακόμη ληφθεί οι σχετικές αποφάσεις, δεν πρόκειται να επιβληθούν νέες δοκιμασίες για τους μαθητές είτε στην πρωτοβάθμια είτε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το ξεκαθάρισε κατηγορηματικά χθες η υπουργός Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου σε συνέντευξή της στην εκπομπή «Στα Μέσα και στα Έξω» του ραδιοφωνικού σταθμού ΝΕΤ 105,8 σχολιάζοντας χθεσινό δημοσίευμα στα «ΝΕΑ». Η κ. Γιαννάκου διέψευσε τις σχετικές πληροφορίες υποστηρίζοντας χαρακτηριστικά: «Αυτά όλα είναι μυθεύματα. Το πρόγραμμα της Ν.Δ. μιλούσε για ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις στην παιδεία στην πέμπτη και στην έκτη δημοτικού. Δεν πρόκειται να υπάρξουν εξετάσεις στο δημοτικό που να κόβουν την πορεία των παιδιών. Το ότι πρόκειται να βάλουμε καινούργιες εξετάσεις και καταιγίδα εξετάσεων, αυτά είναι απόλυτες σκοπιμότητες της εφημερίδας».

 

 

1.      Το κείμενο έχει τη μορφή της ανεστραμμένης πυραμίδας;

2.      Υπάρχει διάθεση του δημοσιογράφου να σχολιάσει την είδηση;

3.      "δεν πρόκειται να επιβληθούν νέες δοκιμασίες για τους μαθητές είτε στην πρωτοβάθμια είτε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση." Κρίνετε την επιλογή του δημοσιογράφου να χρησιμοποιήσει παθητική σύνταξη.

4.      ανακεφαλαιωτικών, δύο τελευταίες, Ποιο θα ήταν το νόημα της πρώτης παραγράφουν αν έλλειπαν οι δυο προσδιορισμοί;

5.      Να αναλυθούν οι παρακάτω λέξεις στα συνθετικά τους: επιβληθούν, δευτεροβάθμια, ραδιοφωνικού, καταιγίδα, εφημερίδα

6.      Πως εξηγείτε το δημοσίευμα της εφημερίδας, τη διάψευση της υπουργού από το ραδιόφωνο και τη δημοσίευση της συγκεκριμένης είδησης από άλλη εφημερίδα; Ποιος είναι ο ρόλος των τριών μέσων ενημέρωσης;


β΄ λυκείου
.








 

Ερασιτεχνική δημιουργία τον Οκτώβριο του 2004.  Τελευταία ενημέρωση:  Κυριακή, 08 Μαρτίου 2015.