ιστορικό δημοσιεύσεων

Καλώς ήρθατε! στον προσωπικό δικτυακό τόπο του Βασίλη Συμεωνίδη

αρχική

 

φιλολογικά

 
έκθεση α΄ λυκείου
 
έκθεση β΄ λυκείου
 
έκθεση γ΄ λυκείου
 

λογοτεχνία

 

αρχαία

 

ιστορία σχολική

 

ιστορία

 

φιλοσοφία
 
εκτός ύλης
 
συζητώντας
 
εργασίες συναδέρφων
 
ιδέες διδασκαλίας
 
επικοινωνία

.................................

Βασίλης Συμεωνίδης

δικτυακός τόπος

με εκπαιδευτικό και διδακτικό σκοπό

 

 

η αντιγραφή είναι ελεύθερη με την υπενθύμιση ότι η αναφορά στην πηγή τιμά αυτόν που την κάνει

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

τεχνική υποστήριξη

Σταυρούλα Φώλια

 

συζητώντας για

  1. για την ποίηση

  2. για τον Εμπειρίκο και τον υπερρεαλισμό

  3. για τη  Μαρίνα των βράχων του Οδυσσέα Ελύτη

  4. για τον για τον Γιούγκερμαν του Μ. Καραγάτση

  5. το ’ξιον Εστί του Οδυσσέα Ελύτη

  6. για τη Ρωμιοσύνη του Γιάννη Ρίτσου

  7. το Πούσι και το Λύχνο του Aλαδίνου του Νίκου Καββαδία (το περιοδικό "η λέξη" για τη συζήτηση του Καββαδία στο νεοελληνικά)

  8. για τη μυστική παπαρούνα του Στράτη Μυριβήλη

  9. για τα Μέσα Μαζικής Ε............. (συμπληρώστε...)

  10. για το ρατσισμό στην εκπαίδευση

  11. για την ξενοφοβία και και το ρατσισμό

 

bullet

το περιοδικό "η λέξη" για τη συζήτηση του Καββαδία στο νεοελληνικά

 

bullet

Ένα παράδειγμα αξιοποίησης του ιστολόγιου (blog) στην εκπαιδευτική πράξη. Το neoellinika.blogspot.com. (.pdf) Εισήγηση στο 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας, 23-25 Απρ. 2010

 

 

 

Τα αρχεία που ακολουθούν περιέχουν διαλόγους που έγιναν στο δίκτυο o-mikron.ning.com που σταμάτησε να λειτουργεί επειδή η εταιρία ζήτησε χρήματα. Δημοσιεύονται εδώ για να μην χαθούν.

 

επί τοις εκατό ή στα εκατό;

πώς πρέπει να γράφονται τα ξένα ονόματα;

του Νεύτωνα, του Νεύτωνος ή μήπως του Νεύτονος;

 

για τη λέξη δύναμη

η γλώσσα ως μέσο διδασκαλίας

το ρήμα «σχολιάστε» στις εκφωνήσεις ασκήσεων

τίτλος και σύνταξη δοκιμίου πειθούς στη γ΄ λυκείου

παραγωγή λόγου στην Έκφραση-Έκθεση: τυποποιημένο ή ενδιαφέρον κείμενο;

για τη λέξη "ομόρριζο"

παραγωγή κειμένου και επικοινωνιακό πλαίσιο

πενταήμερη ή πενθήμερη

ο τρόπος ανάπτυξης της παραγράφου

η συλλογιστική πορεία
κειμενικά είδη

κλάφτηκα ή κλαύτηκα;

για τις ερωτήσεις και το θέμα της έκθεσης γενικών λυκείων και επαλ (14/05/2010)

εξομοίωση και προσομοίωση

 

για τα αρχαία ελληνικά

διδάσκοντας το... αδίδακτο

μεταφραστική – ερμηνευτική απορία, Θουκυδίδης 3.78.1

 

φωνητική και ιστορική ορθογραφία

πώς μπορεί να καλλιεργηθεί στο σχολείο ο προφορικός λόγος;

πρόχειρες σκέψεις για τη γραφή, ορθογραφημένες και anorthografes

το τέλος του γραπτού λόγου;











 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

πάνω

Ερασιτεχνική δημιουργία τον Οκτώβριο του 2004.  Τελευταία ενημέρωση:  Κυριακή, 08 Μαρτίου 2015.