Τα Μουσικά Σχολεία στη Βουλή - 2007
Επερώτηση 25 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ για τα Μουσικά Σχολεία - 9.3.2007Θεματική
παρουσίαση
|
|
Γενικές δικομματικές αντιπαραθέσεις 1 Η προ μιας μέρας ψήφιση του νόμου-πλαίσιου για τη
λειτουργία των ΑΕΙ προκάλεσε διαδηλώσεις με σοβαρά επεισόδια έξω από τη
Βουλή. Το ζήτημα αυτό δεν έμεινε ασχολίαστο στη διάρκεια της επερώτησης για
τη λειτουργία των Μουσικών Σχολείων. Οι εκατέρωθεν αναλύσεις και οι
αλληλοκατηγορίες κατανάλωσαν το 1/5 του συνολικού χρόνου συζήτησης, μαζί με
τις γενικότερες περί παιδείας αντιπαραθέσεις που εκφράστηκαν πάνω στο γνωστό
μότο: "ποιο κόμμα εξυπηρετεί καλύτερα τα συμφέροντα του ελληνικού
λαού;" |
|
Γενικές δικομματικές αντιπαραθέσεις 2 |
|
Γενικές δικομματικές αντιπαραθέσεις 3 |
|
Δικομματικές & προσωπικές αντιπαραθέσεις 1 Κάτω από το παραδοσιακό, γενικευμένο κομματικό
πνεύμα αντιπαράθεσης που εκφράζει η φραστική διαφοροποίηση «εμείς – εσείς»
κρύφτηκαν αρκετά θέματα ουσίας, άλλοτε ως συμψηφισμοί, άλλοτε ως προσπάθεια
δημιουργίας εντυπώσεων. Κάποιες φορές η αντιπαράθεση έφτασε στο επίπεδο της
προσωπικής [πολιτικής] κριτικής. Σε κάθε περίπτωση, η σφοδρή -συχνά
γενικόλογη- αντιπαράθεση και ο ανταγωνισμός στην κολακεία φορέων, φανέρωνε
τον κατά κράτος νικητή: το πελατειακό κράτος έναντι του θεσμού (της μουσικής
παιδείας). |
|
Δικομματικές & προσωπικές αντιπαραθέσεις 2 |
|
Θέμα 1ο ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ & ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ
ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΧΑΜΕΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ |
|
Θέμα 2ο ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ |
|
Θέμα 3ο Η «ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ» ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ –
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ; |
|
Θέμα 4ο ΤΑ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
– ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
ΠΑΙΔΕΙΑ |
|
Θέμα 5ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ vs ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ Η «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ» ΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
|
Θέμα 6ο ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΣΕΠ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
Θέμα 7ο Η ΚΑΤΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ: ΠΕ, ΤΕ, ΕΜ (Εμπειροτέχνες ΙΔΙΩΤΕΣ) |
|
Θέμα 8ο Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ = ΕΙΔΙΚΗ ή ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ; ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ «ΠΑΡΟΧΩΝ» ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ |
|
Τα πρακτικά της Βουλής: εδώ
ή εδώ Αξιομνημόνευτος σ' αυτή την επερώτηση είναι ο
υποστηρικτικός (για την κυβέρνηση) ρόλος του Ειδικού Γραμματέα Π/θμιας και
Δ/θμιας Εκπ/σης κ. Κωνσταντίνου Ράμμα, που σε δύο περιπτώσεις είχε σφραγίσει
την κυβερνητική άποψη για τη μουσική παιδεία:
α) «επιτέλους,
είσαστε εμπειροτέχνες δεν είσαστε
εκπαιδευτικοί», β) Μελωδόραμα |
|
Συναφή θέματα: «ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΧΝΕΣ ΙΔΙΩΤΕΣ» στα Μουσικά Σχολεία Η Ελληνική Πολιτεία ως φορέας «Καλλιτεχνικής» Παιδείας – Το ζήτημα της Μουσικής Τομή Παιδείας και Μουσικής - Μια διερεύνηση της προοπτικής των Μουσικών Σχολείων |
|
|