ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ - ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ

 
  1.  Αν όλα  τα παιδιά  της  Γης: Στη  μέση του  προαυλίου τοποθετούμε ένα αντικείμενο που να συμβολίζει  τη γη . Στα 10-15 μέτρα   τοποθετούμε τα παιδιά  σε ομάδες κατάλληλα .Αν τα παιδιά που έχω είναι 20 η πρώτη σειρά έχει 4,η δεύτερη 6 ή 7 και η τρίτη   9 ή 10 .Η πρώτη ομάδα  παριστάνει τα παιδιά ,η δεύτερη τους μεγάλους και η τρίτη  την  άνοιξη  και  τα πουλιά .   Στον πρώτο στίχο του τραγουδιού  του Γιάννη Ρίτσου  σχηματίζουν  τα "παιδιά" τον πρώτο κύκλο , με το δεύτερο στίχο   οι  "μεγάλοι"  τον  δεύτερο κύκλο  και με τον τρίτο στίχο   "η  άνοιξη και τα πουλιά"  τον τρίτο κύκλο . Κατά την διάρκεια του μαθήματος αναπτύσσουμε τα μηνύματα που πηγάζουν  μέσα από τους στίχους  με ερωτήσεις , αφήνοντας τα παιδιά  να αναπτύξουν με τον δικό τους τρόπο  τις δικές τους σκέψεις και όνειρα.

             
 

2.Χοροί               

 
  3.Μουσικό- κινητικά  Προγράμματα        
     
  4. Απονομή ενθυμίων  ΣΤ΄  τάξης .  Το σχολείο με πρωτοβουλία μου εδώ και αρκετά χρόνια  απονέμει ενθύμιο για τη συμμετοχή ,στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, στις αθλητικές εκδηλώσεις και στις ομάδες  του  σχολείου .Απονέμεται δηλαδή σε όλα τα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης καθώς και στα παιδιά των άλλων τάξεων που συμμετείχαν σε ομάδες.

       
  5. Συμμετοχή στις παρελάεις.

   

 
       
  6. Συμμετοχή στις εθνικές γιορτές του σχολείου.

 

 

ΒΙΝΤΕΟ ΧΟΡΟΥ

 

 

 
         
  7.ΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ  24.3.2010    
         
  8.ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ  24.3.2011    
         
         
     

ΑΡΧΙΚΗ