Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση παιχνιδιών στο Scratch αποτελεί μια ευχάριστη και δημιουργική δραστηριότητα στο πλαίσιο του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής.
Στη συνέχεια βλέπουμε δύο εκδοχές παιχνιδιού που υλοποιήθηκαν από μαθητές το Σχολικό Έτος 2014-15.
Οδηγίες:
Χρησιμοποιώ τα βελάκια για να μετακινήσω το ποντικάκι ώστε να φάει τα τυριά. Προσοχή κάθε συνάντηση με τη γάτα κοστίζει μια ζωή, Η γάτα κινείται από τον αντίπαλο με τα πλήκτρα ASDW.
Θάνος και Θωμάς:
Άγγελος και Νίκος:
Γιώργος και Προκόπης: