Ελένη Μπενιάτα, Σχολική Σύμβουλος 2ης Περιφέρειας ΠΕ/70 Φθιώτιδας
Showlist1
20.jpg
9.jpg
7.jpg
8.jpg
10.jpg
14.jpg
19.jpg
alek_milanov_ivantchev.jpg
http://users.sch.gr/eleni_beniata/images/slideshow/alek_milanov_ivantchev.jpg
6.jpg
cristina_capone.jpg
http://users.sch.gr/eleni_beniata/images/slideshow/cristina_capone.jpg
Η εφημερίδα των μαθητών της Στ΄ του 8ου Δ Λαμίας! Συγχαρητήρια σε μαθητές και εκπαιδευτικούς!!! Μπορείτε να τη διαβάσετε από την ιστοσελίδα του σχολείου: http://8dim-lamias.fth.sch.gr/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=4
Με εποικοδομητικά συμπεράσματα και χρήσιμες διδακτικά προτάσεις για εφαρμογή στην πράξη, σύμφωνα με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ολοκληρώθηκε η επιμορφωτική ημερίδα της 2ης περιφέρειας από τη Σχολική Σύμβουλο, δρ Ελένη Μπενιάτα, με θέμα: «Διδάσκοντας Γλώσσα και Ιστορία στην Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού - Βιωματικές διδακτικές προτάσεις». Ιδιαίτερη επιτυχία, όπως τα οπτικά ντοκουμέντα»μαρτυρούν», με αποκάλυψη?κρυφών ταλέντων και αρκετή δόση ?κεφιού, παρουσίασε η τεχνική του θεατρικού παιχνιδιού στο εργαστήριο της ιστορίας.
Ευχαριστώ τους εκπαιδευτικούς που πραγματοποίησαν τις δειγματικές διδασκαλίες, καθώς και όλους τους εκπαιδευτικούς που με την ενεργό συμμετοχή τους βοήθησαν να εξελιχθεί η ημερίδα σε μια αμοιβαία εμπειρία μάθησης και προβληματισμού. Ευχαριστώ, τέλος, τη σύμβουλο της Ειδικής Αγωγής, κ. Λαπαντζή για την τιμητική παρουσία και τις εύστοχες παρεμβάσεις της. Δείτε δωτογραφίες από το σεμινάριο
Tην Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012 η Σχολική Σύμβουλος της 2ης Περιφέρειας ΠΕ Φθ/δας, κ. Μπενιάτα Ελένη, διοργανώνει στο 18ο ΔΣ Λαμίας επιμορφωτική ημερίδα για τους εκπαιδευτικούς της Ε΄& ΣΤ΄ τάξης με θέμα:
«Διδάσκοντας Γλώσσα και Ιστορία στην Ε΄ & ΣΤ΄ δημοτικού - Βιωματικές διδακτικές προτάσεις».
Το διδακτικό σχεδιασμό και τις παραδειγματικές διδασκαλίες της γλωσσικής ενότητας «Η ζωή έξω από την πόλη», υλοποίησαν η Σχολική Σύμβουλος, κ. Μπενιάτα Ελένη και οι 3 εκπαιδευτικοί της ΣΤ΄ τάξης, κ. Βαγγέλης Παπαδόπουλος, Ηλίας Κοντός και Κατσιγιάννης Θανάσης, οι οποίοι με τις παρατηρήσεις κα τα συμπεράσματά τους θα έχουν ενεργό ρόλο στα 2 εργαστήρια της γλώσσας.