A – B –Γ Προγραμματίζουμε παίζοντας μέσα από το Code.org: Μάθημα 1
Το Μάθημα σχεδιάστηκε για να επιτρέψει σε νεαρούς αναγνώστες να δημιουργήσουν προγράμματα για τον υπολογιστή τα οποία τους βοηθούν να μάθουν να συνεργάζονται με άλλους, να αναπτύσσουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, και να επιμείνουν σε δύσκολες εργασίες.
Στις δραστηριότητες που θα κάνετε θα δείτε πως δουλεύουν οι:
- Δομή Ακολουθίας (Σειρές δραστηριοτήτων 4 5 7 8 10 11 )
- Δομή Επανάληψης (Σειρές δραστηριοτήτων 13 και 14 18)
- Δομή Επιλογής (Συνθήκη) (Σειρά δραστηριοτήτων 16)
Ασχοληθείτε με τις σειρές δραστηριοτήτων 4, 5 ή 7 και 13 ή 14 και προσπαθήστε να τις φτάσετε όσο πιο μακρυά μπορείτε. Στο τέλος δοκιμάστε να φτιάξετε το δικό σας παιχνίδι με τη σειρά δραστηριοτήτων 16.
Το μάθημα 1 βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο: Code.org Μάθημα 1
Δ –Ε– ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ – Προγραμματίζουμε παίζοντας μέσα από το Code.org: Μάθημα 2
Στην ιστοσελίδα Code.org υπάρχουν μαθήματα προγραμματισμού μέσα από παιχνίδι τα οποία έχουν σχεδιαστεί για μαθητές όλων των τάξεων του δημοτικού. Το μάθημα 2 είναι κατάλληλο για μαθητές των Γ – ΣΤ τάξεων οι οποίοι δεν είχαν ως τώρα προηγούμενη εμπειρία προγραμματισμού. Στο μάθημα αυτό οι μαθητές θα δημιουργήσουν προγράμματα για επίλυση προβλημάτων και να αναπτύξουν διαδραστικά παιχνίδια ή σενάρια που μπορούν να μοιράσουν.
Στις δραστηριότητες που θα κάνετε θα δείτε πως δουλεύουν οι:
Ασχοληθείτε με τις σειρές δραστηριοτήτων 3 4 6 7 8 10 11 13 16 19 και προσπαθήστε να τις φτάσετε όσο πιο μακρυά μπορείτε. Στο τέλος δοκιμάστε να φτιάξετε το δικό σας παιχνίδι με τη σειρά δραστηριοτήτων 17 .
Το μάθημα 2 βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο: Code.org Μάθημα 2