Κεντρική σελίδα

Το Χωριό

Καρδαμάς Ηλείας

Η Εφημερίδα "Καρδαμάς"

Άρθρα

Θέματα  Μαθηματικών

Επικοινωνία

 Συνδέσεις

   

Επιστημονικές

και άλλες Εργασίες

   

Πειραματική Ιστοσελίδα

Άγγελου Λιβαθινού, Καθηγ.Μαθηματικών

  

Βιογραφικό

 

Άγγελος Λιβαθινός

τού Σπυρίδωνος και τής Μαρίας

Πτυχιούχος τής Φυσικομαθηματικής Σχολής

τού Πανεπιστημίου Αθηνών, Τμήμα Μαθηματικό.

Καθηγητής Μαθηματικών στην Μέση Εκπαίδευση

( Εκ Καρδαμά Ηλείας ορμώμενος)

                                                      

 

   Ι.  ΓΕΝΙΚΑ

 

  Ο Άγγελος Λιβαθινός γεννήθηκε στην Αμαλιάδα και μεγάλωσε στον Καρδαμά Ηλείας.

 Η απώτερη καταγωγή του, εκ πατρός μεν είναι από την Κεφαλληνία ( Παππούς Λιβαθινός από την

 Λιβαθώ Κεφαλληνίας)  και από την Τήνο ( Γιαγιά Ρήγου από την Τήνο), εκ Μητρός δε από την Ηλεία

 (Παππούς Λάττας από το Στρούσι) και από την Κρήτη ( Γιαγιά Χαραλαμπάκη από την Κρήτη).

 Ο Πατέρας του ήτο Υποδηματοποιός και η Μητέρα του Αγροτοεργάτις.

 Είναι το 2ο στην σειρά από τα 5 τελικώς επιζήσαντα εκ τών 11 τέκνων τής οικογένειας. Τα υπόλοιπα 6 πέθαναν σε μικρή ηλικία από τις κακουχίες και τις ανέχειες!

 

    Τα πρώτα του Γράμματα τά έμαθε στο Δημοτικό Σχολείο Καρδαμά, από όπου και απεφοίτησε το 1960,

για να φοιτήσει εν συνεχεία στο Γυμνάσιο Αρρένων( στο οποίο εισήχθη από τους πρώτους κατόπιν εισαγωγικών εξετάσεων) και στο Λύκειο Αρρένων Αμαλιάδος ( στο οποίο ενεγράφη με βαθμό Απολυτηρίου Γυμνασίου: Άριστα). Από το Λύκειο Αρρένων Αμαλιάδος απεφοίτησε το 1966 ( τμήμα Θετικής Κατεύθυνσης ή "Πρακτικό"), με βαθμό "λίαν Καλώς" (17,5).

  Κατά τα μαθητικά του χρόνια και μέχρι την αποφοίτησή του από το Λύκειο, εργάζεται στον Καρδαμά , περιοδικώς άλλοτε ως αγροτοεργάτης, και άλλοτε ως λούστρος και υποδηματοποιός.

  Με την αποφοίτησή του από το Λύκειο ( 1966), και ορφανός πλέον από Πατέρα ( από την Β΄Λυκείου-1965), εγκαθίσταται στην Αθήνα μαζί με τα τέσσαρα αδέλφια του, όπου εργάζεται ως βιομηχανικός εργάτης αρχικά και έπειτα ως εργάτης οικοδομών.

 

  Το 1969, τρία χρόνια μετά την αποφοίτησή του από το Λύκειο, και ενώ εργάζεται ως τεχνίτης Μωσαϊκών δαπέδων στο Λαγονήσι, λαμβάνει μέρος στις Εισαγωγικές Εξετάσεις τών Πανεπιστημίων, προκειμένου να εκπληρώσει το όνειρό του να σπουδάσει Μαθηματικά. Επιτυγχάνει στις Εξετάσεις και εισάγεται 105ος στην σειρά από τους 280, που εισήχθησαν  το 1969 στο Μαθηματικό Τμήμα τής Φυσικομαθηματικής Σχολής τού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

  Παράλληλα με τις σπουδές του, συνεχίζει να εργάζεται άλλοτε ως βιομηχανικός εργάτης, άλλοτε ως εργάτης οικοδομών, και άλλοτε ως Φορτοεκφορτωτής και στοιβαδόρος, ενώ επιδίδεται και στην παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων.

  Η εξέγερση στο Πολυτεχνείο τον βρίσκει εργάτη στις οικοδομές και στις επί Πτυχίω Εξετάσεις, οι οποίες και παρατείνονται, εξ αιτίας τών δραματικών εκείνων γεγονότων.

  Λαμβάνοντας το Πτυχίο τού Μαθηματικού, τον Μάρτιο τού 1975, επιστρέφει μετ' ολίγον στον Καρδαμά και ιδρύει στην Αμαλιάδα το υπό την Διεύθυνσή του " ΑΠΟΛΛΩΝΙΟ Φροντιστήριο Μέσης Εκπαιδεύσεως" (Οδός Νταλιάνη 17),το οποίο διατηρεί μέχρι και τον Σεπτέμβριο τού 1978, οπότε και διορίζεται στην Δημόσια Μέση Εκπαίδευση.

  Έκτοτε ακολουθεί την σταδιοδρομία τού Καθηγητή τών Μαθηματικών στην Μέση Εκπαίδευση.

 

   ΙΙ.   ΕΚΠΑΙΕΥΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1976-1978:  Διδάσκει Μαθηματικά στο υπό την ιδιοκτησία του " ΑΠΟΛΛΩΝΙΟ Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης"  στην Αμαλιάδα, ενώ το έτος 1976-77 διδάσκει παράλληλα και στην Δημόσια Τεχνική Σχολή Πύργου.

  • 1978-1980: Διορίζεται στην Μέση Εκπαίδευση και διδάσκει στο Λύκειο Σιμόπουλου Ηλείας.

  • 1980-1990: Διδάσκει Μαθηματικά στο 2ο  Λύκειο Αμαλιάδος. Παράλληλα είναι Διευθυντής  και διδάσκει στο Μεταλυκειακό Προπαρασκευαστικό Κέντρο (ΜΠΚ) Αμαλιάδος, από τής ιδρύσεώς του (1982) μέχρι και την κατάργησή τού θεσμού αυτού (1990).

  • 1990 ( Φεβρουάριος): Συμμετέχει στις Εξετάσεις επί τής Γερμανικής Γλώσσας, που διεξάγει κατ' εντολήν τού Υπουργείου Παιδείας το Γερμανικό Ινστιτούτο GOETHE Αθηνών, επιτυγχάνει 7ος  σε σειρά βαθμολογίας από τους 17 επιτυχόντες  Μαθηματικούς και αποσπάται οικογενειακώς στην Γερμανία.

  • 1990-1991: Αναλαμβάνει Διευθυντής και διδάσκει ταυτοχρόνως στο Ελληνικό Λύκειο Neustadt  τής Βάδης -Βυρτεμβέργης Γερμανίας.

  • 1991-1995: Τοποθετείται και διδάσκει στο Γερμανικό Σχολείο "Moerikeschule" τής Πόλης Backnang Βάδης-Βυρτεμβέργης τής Γερμανίας, εις το οποίο λειτουργούν εντεταγμένες σ' αυτό οι Ελληνικές Γυμνασιακές Τάξεις τής Περιοχής. Κατά την διετία 1993-1995 είναι Υπεύθυνος εκ μέρους τού Ελληνικού Προξενείου Στουτγάρδης για τις Ελληνικές Γυμνασιακές Τάξεις στο Γερμανικό αυτό Σχολείο.

  • 1995-1996: Με την επιστροφή του στην Ελλάδα, εγκαθίσταται οικογενειακώς στην Πάτρα και διδάσκει για το έτος αυτό στο Γυμνάσιο Λεχαινών Ηλείας.

  • 1996-1997: Τοποθετείται οργανικώς στο 7ο Λύκειο Πατρών, αλλά αποσπάται και διδάσκει στο Πειραματικό Λύκειο Πατρών, εις το οποίο κατόπιν αποκτά οργανική θέση την οποία και κατέχει μέχρι σήμερα.

  • Από τον Οκτώβριο τού 1997 μέχρι και 30 Σεπτεμβρίου 2010, υπηρέτησε ως  Διευθυντής και διδάσκων στο Ενιαίο Λύκειο Δεμενίκων Αχαΐας. Από το 1998 μέχρι και 30.09.2010 υπηρέτησε παραλλήλως ως Υπεύθυνος για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ) στο Λύκειο Δεμενίκων.

  • Από 1ης Οκτωβρίου 2010, αφυπηρέτησε, παραιτηθείς τής Υπηρεσίας, καί έτυχε τής απόδοσης υπό τού ΥΠΕΠΘ  τού τίτλου τού Λυκειάρχη "επί τιμή".

    ΙΙΙ. ΗΜΕΡΙΔΕΣ- ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ – ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    

         Α.  ΗΜΕΡΙΔΕΣ -ΣΕΜΙΝΑΡΙA

 

1. Συμμετοχή σε 4ήμερο Σεμινάριο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ),το 1982 στην Πάτρα, με θέμα « Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ  ΤΗΣ ΑΡΙΘΜΟΘΕΩΡΙΑΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ »              

2. Συμμετοχή στο 5ήμερο Σεμινάριο του ΥΠΕΠΘ, στην Πάτρα το 1982, με θέμα  «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ »                                                        

3. Συμμετοχή σε Σεμινάριο Η/Υ της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών,από 10.01.87 έως και 12.04.87,με

    θέματα :

     α)  Γλώσσα Προγραμματισμού PASCAL ,                ώρες 55

      β)  Μικροϋπολογιστές και Λογικά κυκλώματα,        ώρες 20

      γ)  Λειτουργικά Συστήματα,                               ώρες 18

                                    Σύνολο ωρών   (93)                                                                    

         4. Συμμετοχή  σε ΗΜΕΡΙΔΑ  ΣΕΠ, διοργανωθείσα στην Πάτρα τον Μάρτιο 2001  υπό τού Δήμου

             Πατρέων και τού ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ

         5. Συμμετοχή στο "ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΣΗ" με

             θέμα: " Στοχοθεσία-Μεθοδολογία Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης", που

             επραγματοποιήθη εις την Πάτρα, την 31 Οκτωβρίου 2002, υπό τού Τμήματος Περιβαλλοντικής

             Εκπαίδευσης τής Διεύθυνσης Δευτ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας.

         6.  Συμμετοχή του στην ΗΜΕΡΙΔΑ με θέμα:" Μηχανογράφηση ή Μηχανοργάνωση; Ο ρόλος τής

                 Πληροφορικής στην Διοίκηση τών Σχολικών Μονάδων", που επραγματοποιήθη εις την Πάτρα

             την 7ην Οκτωβρίου 2005, υπό: 1) τής Περιφερειακής Δ/νσης Π. και Δευτ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτ.

             Ελλάδος, 2) τού Πανελληνίου Συλλόγου Διπλ. Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής, και 3) τού

             Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.             

         7.  Συμμετοχή στην ΗΜΕΡΙΔΑ, με θέματα: α) " Παρουσίαση τών Εγγράφων EUROPASS", και 2)

                "Σεμινάριο με θέμα τον τρόπο συμπλήρωσης  και χρήσης τών εγγράφων EUROPASS:

                 Βιογραφικό Σημείωμα, Διαβατήριο Γλωσσών και Κινητικότητα Europass", που

              επραγματοποιήθη εις την Πάτρα, την 15η Δεκεμβρίου 2005 υπό τού ΟΕΕΚ (Οργανισμού

              Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης).

                                                                     

       Β.  ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

 

          1.  Συμμετοχή  σε επιμορφωτικό Πρόγραμμα του ΕΛΚΕΠΑ Πατρών, στον Πύργο( Διοργάνωση: ΕΛΜΕ

               Ηλείας τής οποίας τότε ήτο Πρόεδρος και Ένωση Ελλήνων Φυσικών-Παράρτημα Ηλείας) από  6

               Ιουνίου έως και 4 Ιουλίου 1986, με θέμα " ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

               ΜΕ ΒΑSIC "Σύνολο ωρών 72 .

          2.  Συμμετοχή σε επιμορφωτικό Πρόγραμμα του ΥΠΕΠΘ, τον Μάρτιο 1998 στην Πάτρα, με θέμα:

               « Ενημέρωση για την αναβάθμιση του Λυκείου- Ενιαίο Λύκειο ». Ώρες Προγράμματος : 12      

          3.  Συμμετοχή σε Πρόγραμμα Επιμόρφωσης – Εξειδίκευσης, που διοργανώθηκε στην Πάτρα υπό του

              ΥΠΕΠΘ, από 08.02.99 έως και 19.02.99, με θέμα « Διοίκηση της Εκπαίδευσης».             

          4.  Ετήσια Επιμόρφωση στην ΣΕΛΜΕ  Πατρών,1987-1988         

                                                                                           

          Γ.  ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

   

          1.  Διετής  Μετεκπαίδευση (1992-1994)  επί  των Παιδαγωγικών  και  επί της Διδακτικής των

              Μαθηματικών, στην Paedagogische Hochschule Ludwigsburg  Γερμανίας ( Ανωτάτη

              Παιδαγωγική Σχολή  Λούντβιγκσμπουργκ). Βαθμός Πτυχίου :Λίαν καλώς- Άριστα (Gut-sehr gut:

              1,5).                                                                                    

       

       Δ.  ΑΛΛΕΣ  ΣΠΟΥΔΕΣ- ΞΕΝΕΣ  ΓΛΩΣΣΕΣ

 

           1.  Οικονομικές Σπουδές στην Ανωτάτη Σχολή Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ-

               σημερινό Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών).

             2.  Γνωρίζει καλά Γερμανικά, τα οποία μελέτησε κατά την διετία 1987-1989,για να συμμετάσχει

               αργότερα  επιτυχώς στις  Εξετάσεις GOETHE, για την απόσπασή του στην Γερμανία.

           3.  Γνωρίζει  καλά Η/Υ , καθώς ασχολείται με την πληροφορική από τού 1984 ( κυρίως στον

               Προγραμματισμό). Είναι Πιστοποιημένος από το Υπουργείο Παιδείας στην χρήση ΤΠΕ.

 

   ΙV.  ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ – ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ – ΕΚΔΟΣΕΙΣ    

 

1.            1.  Επιστημονική Εργασία επί της Γενικής Διδακτικής :

             α) Έκδοση στην Γερμανική Γλώσσα : “ Der Dialog im Unterricht “, Winnenden 1994,

             β) Έκδοση στην Ελληνική Γλώσσα : «Ο Διάλογος στο Μάθημα » , Πάτρα 1999 και 2000.

         Η Εργασία αυτή δημοσιεύθηκε:

              ι) στο τριμηνιαίο Περιοδικό Εκπαιδευτικού και Κοινωνικού Προβληματισμού  « ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ»,

               Β΄Περίοδος ,Φθινόπωρο 1998-Χειμώνας 1999 . τ. 49-50,

              ιι) στην εβδομαδιαία εφημερίδα της Ηλείας « Η ΑΥΓΗ » ,σε 11 συνέχειες από 01.11.99 έως και

               17.01.2000,

            ιιι) Αποδελτιωμένη στο ΔΕΛΤΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΣ  του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (τ.

               14, Αθήνα, Ιούνιος 1999 ) .

2.           2. Επιστημονική Εργασία επί της Ειδικής Διδακτικής των Μαθηματικών :

             α) Έκδοση στη Γερμανική Γλώσσα : “ LERNEN DURCH DIE  ENTDECKUNG  UND DIE MAEEUTIK  

                     DES SOKRATES, WINNENDEN 1994

             β) Τίτλος στα Ελληνικά: «ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ Η ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ

                     ΣΩΚΡΑΤΗ». Υπό δημοσίευση στην Ελληνική Γλώσσα.      

  3.         3.  Επιστημονική Εργασία , με τίτλο : «Το Ημερολόγιο των Αρχαίων Ελλήνων . Αστρονομική και

                      Μαθηματική θεμελίωση –Ονοματολογία μηνών και εορτολόγιο στην Αρχαία Ελλάδα ».

             Η Εργασία αυτή:

               ι) δημοσιεύθηκε στις εξής εφημερίδες :

                  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ  Αμαλιάδος , στις εκδόσεις της 24, 28 και 31.12.1999

2.                    ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ  Πατρών, την 27.12.1999

3.                    ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ, την 28.12.1999

4.                    ΠΑΤΡΙΣ  Πύργου ( στο Πρωτοχρονιάτικο ένθετο Αφιέρωμα), την 31.12.1999, και

5.                    ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ  Αθηνών, την 06.01.2000 ,

              ιι) εκδόθηκε σε μικρό βιβλίο , τον Φεβρουάριο του 2000.

                                                                                                        

2.           4. Επιστημονική Εργασία, με τίτλο : « Η  ΟΛΙΚΗ ΕΚΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ, κατά την 21η

                            Ιανουαρίου 2000 ».

            Η Εργασία αυτή :

               ι) δημοσιεύθηκε στις εφημερίδες :

1.                   ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ, την 17.01.2000,

2.                   ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ  Πατρών, την 21.01.2000,

              ιι) εκδόθηκε, μαζί με την ως άνω  υπ’ αριθ. 3 Εργασία σε μικρό βιβλίο, τον Φεβρουάριο 2000.                                                                                      

3.            5. Συγγραφή και έκδοση , για τα  Ελληνικά  Λύκεια της Γερμανίας, μικρού βιβλίου εκ 56 σελίδων με

                    θέμα : « ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ, ΟΔΗΓΙΕΣ  ΚΑΙ  ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ , για τον χαρακτηρισμό τής

                         φοίτησης  και για τις γραπτές εξετάσεις των μαθητών των Λυκείων ». Δυτική Γερμανία,

                    1991. Το βιβλίο αυτό διετέθη, μερίμνη τού κ. Συμβούλου Δ.Ε Στουττγάρδης, σε όλα τα Ελληνικά

                    Λύκεια της Βάδης –Βυρτεμβέργης.                      

4.            6. Μικρή Εργασία με τίτλο: « ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ  ΚΑΙ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ»,

                         BACKNANG  Γερμανίας 1993 . Διετέθη σε όλους τους  Έλληνες γονείς  τής Βάδης–Βυρτεμβέργης 

                    Γερμανίας .                                                   

5.            7.  Συγγραφή και έκδοση πλήθους βιβλιοδετημένων σημειώσεων  στα Μαθηματικά τού Λυκείου. 

6.            8.  Δημοσίευση δεκάδων άρθρων  για  εκπαιδευτικά  ζητήματα σε εφημερίδες και περιοδικά

                   (ΔΕΛΤΙΟ ΟΛΜΕ, ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, ΠΑΤΡΙΣ Πύργου, Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ,

                   ΑΥΓΗ Πύργου, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Αμαλιάδος, ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ τής Ηλείας, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Πατρών,

                   ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Καλαμάτας, ΗΜΕΡΑ Πατρών, ΑΛΛΑΓΗ Πατρών, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Πατρών, ΕΠΟΧΗ

                   Αθηνών, ΠΡΙΝ Αθηνών κλπ ). 

7.            9.  Είναι Ιδρυτής, Διευθυντής και Εκδότης της τριμηνιαίας Εφημερίδας

                   "Καρδαμάς" Εφημερίς τών Συζητήσεων ( έτος ιδρύσεως 2000)

8.           10. Σύνταξη και Έκδοση ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Η/Υ, για την οικονομική και Διοικητική διεκπεραίωση και

                   εκκαθάριση της ΠΔΣ (το οποίο εχορηγήθη δωρεάν σε αρκετά Λύκεια τής Αχαΐας, τα οποία και το

                   χρησιμοποίησαν ή και το χρησιμοποιούν ακόμη)

9.           11. Σύνταξη και έκδοση  ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ  ΙΣΧΥΟΥΣΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ  ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ( 6

                   Εκδόσεις, καλύπτουσες όλες τις τροποποιήσεις), προοριζόμενο για Μαθητές-Καθηγητές -Γονείς.

              12. Δημοσίευση δεκάδων άρθρων  για Κοινωνικά, Πολιτιστικά και Πολιτικά ζητήματα σε διάφορες

                   εφημερίδες, Αθηναΐκές ή Επαρχιακές ( ΠΑΤΡΙΣ Πύργου, ΑΥΓΗ Πύργου, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Αμαλιάδος,

                   ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ τής Ηλείας, ΕΥΘΥΝΗ Πύργου, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Πατρών, ΗΜΕΡΑ Πατρών,

                   ΑΛΛΑΓΗ Πατρών, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Πατρών, ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ Αθηνών, ΕΠΟΧΗ Αθηνών, ΠΡΙΝ Αθηνών

                   κλπ ). 

                                          

      V . ΑΛΛΗ  ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ,  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ  ΚΑΙ  ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

 

         1.  Είναι ιδρυτικό μέλος του Επιστημονικού Σωματείου « ΕΝΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΗΛΕΙΑΣ »

              Στο Επιστημονικό αυτό Σωματείο αυτό έχει διατελέσει:

              Α) Μέλος του Δ.Σ. επί δύο έτη,1986-88

              Β) Πρόεδρος του Δ.Σ, κατά την διετία 1988-1990

         2.  Ως Πρόεδρος του ως άνω Επιστημονικού Σωματείου συμμετείχε στην διοργάνωση επιμορφωτικών

             Σεμιναρίων  στην Αμαλιάδα, το 1990,τα οποία απευθύνοντο σε Καθηγητές Δ.Ε και σε Δασκάλους.

         3.  Συμμετοχή στην Ομάδα Εργασίας  Ελλήνων Μαθηματικών της Βάδης Βυρτεμβέργης Γερμανίας

             (1990-1992), υπό την καθοδήγηση του Συμβούλου Δ.Ε Στουττγάρδης, η οποία ερεύνησε,

             συνέγραψε και εξέδωκε Πόρισμα των εργασιών της, κοινοποιηθέν υπό του κ. Συμβούλου σε

             όλα τα Ελληνικά σχολεία  του κρατιδίου

 .     

         

VII.                   VI.  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ  ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ–

                        ΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ–ΣΕ Δ.Σ  ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ      

 

1.            1.   Από του 1980 μέχρι και το 1989 συμμετείχε μονίμως στην  Επιτροπή του Εξεταστικού 

                         Κέντρου Αμαλιάδος ( για την Εισαγωγή στα ΑΕΙ –ΤΕΙ : Τύπος Α΄-Β΄, Δέσμες)-Καθαρογραφή

                    Θεμάτων εκφωνουμένων από το Ραδιόφωνο, και αργότερα Χειριστής Τηλεομοιοτύπου μετάδοσης

                    Θεμάτων

2.            2.  Από του 1986 μέχρι και 1990 συμμετείχε στην Δημοτική Επιτροπή Παιδείας Αμαλιάδας

3.            3.  Το  έτος 1986 και το 1987 συμμετείχε στην Νομαρχιακή Επιτροπή Παιδείας του Νομού Ηλείας

4.            4.  Κατά το σχολικό έτος 1989-1990 συμμετείχε στο Διοικητικό Συμβούλιο του Κρατικού παιδικού

                   Σταθμού Αμαλιάδας, εκ μέρους  της Νομαρχίας Ηλείας.

5.            5.  Κατά την διετία 2000-2002 συμμετείχε στην Δημοτική Επιτροπή  Παιδείας του Δήμου

                   Μεσσάτιδος Αχαΐας, ως εκπρόσωπος της Διοικήσεως τής Δευτ. Εκπ/σης .

6.            6.  Συμμετοχή, επί δύο έτη (1986 και 1987 ), στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΤΗΣ

                        ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ ΗΛΕΙΑΣ, συγκροτηθείσα υπό της τότε Νομάρχου Ηλείας, κυρίας Μαρκογιαννάκη,

                   για την Πρόσληψη Υπαλλήλων  στο Δημόσιο.

  

     VIIΚΟΙΝΩΝΙΚΗ  και  ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ  ΔΡΑΣΗ

 

          1.  Είναι ο Εισηγητής για την ίδρυση, Εισηγητής τού Καταστατικού και τού Ονόματος, και εκ τών

               ιδρυτικών μελών τού Μορφωτικού και  Πολιτιστικού Συλλόγου  Καρδαμά Ηλείας «Κωστής

                  Παλαμάς»,το 1976.

              Από του 1976 μέχρι σήμερα  έχει διατελέσει: Πρόεδρος επί σειράν ετών, Γραμματέας,

                  Αντιπρόεδρος  και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου αυτού.

              Σήμερα είναι Πρόεδρος του Συλλόγου αυτού .

        2.   Ως στέλεχος τού ως άνω Πολιτιστικού Συλλόγου, έχει διοργανώσει πλήθος Πολιτιστικών

                   Εκδηλώσεων στον Καρδαμά ,μεταξύ τών οποίων:

                α) Τον Αύγουστο τού 2003, Μουσικοποιητική Εκδήλωση στον Καρδαμά, αφιερωμένη στον

                   Μεγάλο Έλληνα Ποιητή μας, Κωστή Παλαμά, με την ευκαιρία τής συμπλήρωσης 60 ετών  

                        από τον θάνατό του.

                       Ομιλητής, ο Φιλόλογος κ. Παναγιωτακόπουλος Νικόλαος.

                       Μουσικό Συγκρότημα: Ερασιτέχνες Μουσικοί τού Καρδαμά.

                   Απαγγελίες από Καρδαμαίους Πολίτες.       

                    β) Τον Αύγουστο τού 2004, Μουσικοποιητική Εκδήλωση στον Καρδαμά για τον Ποιητή Τάσο

                        Λειβαδίτη, με ομιλητή τον κ. Απόστολο Μπενάτση, Καθηγητή τού Πανεπιστημίου

                        Ιωαννίνων.

                        Απαγγελίες από Καρδαμαίους και Αμαλιαδαίους Πολίτες.

                   Μουσικό Συγκρότημα: Ερασιτέχνες Μουσικοί τού Καρδαμά.      

          3.  Ως Διευθυντής του Λυκείου Δεμενίκων, διοργάνωσε:

                α) τον Μάϊο 1999  στο Λύκειο Δεμενίκων ανοικτή για τον Λαό Μουσικοποιητική Εκδήλωση

                         για τον Ποιητή Γιάννη Ρίτσο, με ομιλήτρια την πρώην Υφυπουργό  Παιδείας, κ. Ρούλα

                       Κακλαμανάκη.  Μουσικό Συγκρότημα: Ερασιτέχνες Μουσικοί τής Πάτρας.

                   Απαγγελίες από Μαθητές και Μαθήτριες τού Λυκείου Δεμενίκων.

                 β) τον Μάϊο τού 2004 στο Λύκειο Δεμενίκων ανοικτή για τον Λαό Μουσικοποιητική

                          Εκδήλωση για τον Ποιητή, Τάσο Λειβαδίτη, με ομιλητές τον κ. Απόστολο Μπενάτση,

                         Καθηγητή τού Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και τον Δημοσιογράφο-Ποιητή, κ. Γιώργο

                        Δουατζή. Μουσικό Συγκρότημα: Ερασιτέχνες Μουσικοί τής Πάτρας.

                       Απαγγελίες από Μαθητές και Μαθήτριες τού Λυκείου Δεμενίκων.

 

     ΙΙΧ.   ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ  ΔΡΑΣΗ

 

            Από τού διορισμού του στην Μέση Εκπαίδευση, ανέπτυξε έντονη Συνδικαλιστική δράση, κυρίως

            μέσα από την ΕΛΜΕ Ηλείας.

1.            1.  Στην ΕΛΜΕ  Ηλείας διετέλεσε:

                  ΠΡΟΕΔΡΟΣ  του Διοικ. Συμβουλίου, κατά τα έτη :1980-81, 1983-84, 1985-86, 1986-87

                  Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  τού Δ.Σ , κατά τα έτη : 1979-1980, 1984-85

                  ΜΕΛΟΣ τού Διοικ. Συμβουλίου, κατά τα έτη: 1981-1982, 1982-1983

                  ΜΕΛΟΣ τού Εποπτ. Συμβουλίου, κατά το έτος: 1987-1988.

2.             2.   Στην ΟΛΜΕ  διετέλεσε:

                  Αντιπρόσωπος  της ΕΛΜΕ Ηλείας στα Συνέδρια της ΟΛΜΕ : 1980, 1983, 1985, 1987

3.            3.  Στην ΑΔΕΔΥ: Αντιπρόσωπος της ΟΛΜΕ στο 23ο Συνέδριο της ΑΔΕΔΥ ( 1983 )

4.             4.   Στην ΕΛΜΕ  Βάδης –Βυρτεμβέργης Γερμανίας διετέλεσε:

Μ                 ΜΕΛΟΣ τού Δ.Σ. , κατά τα έτη 1992-93, 1993-94,

               Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  του Δ.Σ, κατά το έτος 1994-95

 

      ΙΧ.   ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ  ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

 

              Είναι έγγαμος, συζευγμένος με την Φιλόλογο Μωραΐτη Διονυσία, και έχει δύο τέκνα: Ο

              μεγάλος  είναι ο Σπύρος (από σεβασμό στην παράδοση, έλαβε το όνομα τού Παππού!), και ο

              μικρός είναι  ο Άλκης ( δεν είναι υποκοριστικό κάποιου ονόματος, αλλά προέρχεται από την

              αρχαιοελληνοπρεπή  λέξη: Αλκή= Δύναμη!). Αμφότεροι είναι Φοιτητές στο τμήμα Μηχανικών

              Η/Υ και Πληροφορικής  τής Πολυτεχνικής Σχολής τού Πανεπιστημίου Πατρών.

 

      Χ.    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΔΡΑΣΕΙΣ

          

                 Μαθηματικά:  Συνεχίζουν να αποτελούν την μεγάλη του αγάπη, έτσι, που επιμένει, μετά από 30

                                  χρόνια, να τα υπηρετεί με την κιμωλία στο χέρι μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας

                                 τού Λυκείου.

 

             Ελληνική Γλώσσα:  Επειδή Γλώσσα και Σκέψη πάνε πάντα μαζί, και επειδή ως Έλληνες είμαστε

                                 τυχεροί που μιλάμε αυτήν την εκπληκτική ανά την Υφήλιο Γλώσσα ( που δεν

                                 χωρίζεται σε "καθαρεύουσα" και "Δημοτική", όπως θέλουν ορισμένοι ανεγκέφαλοι

                                 νυσταλέοι "γραμματιστές", που τολμούν να ονομάζουν "απολιθώματα τής Γλώσσας"

                                 μας λέξεις που κοσμούν τον προφορικό και γραπτό μας λόγο, αλλά είναι Γλώσσα

                                 ενιαία και εξελισσόμενη), πιστεύει, ότι έχουμε χρέος να την προστατεύουμε από

                                 τους ορατούς κινδύνους μιγαδοποίησής της, κινδύνους, οι οποίοι πηγάζουν όχι

                                 μόνον από τα καταστρωμμένα σχέδια τών δεδηλωμένων και αδήλωτων εχθρών

                                 της, αλλά και από την οπορτουνιστική μακαριότητα αφελών Ελλήνων, που

                                 θεωρούν σαν δήθεν πρόοδο την σαλαμοποίηση ελληνικών και ξένων λέξεων

                                 στον  προφορικό ή και στον γραπτό τους λόγο.

                                 Περιφρόνηση τής Ελληνικής Γλώσσας μας από τους ίδιους τους Έλληνες, σημαίνει

                                 λείανση τού εδάφους για μετατροπή τής Ελλάδος σε σύγχρονη Ποσειδωνία και

                                 τών Ελλήνων σε σύγχρονους Ποσειδωνιάτες, μέσα στην ίδια μας την Χώρα!

                                 "...Πάρεξ Ελευθερία και Γλώσσα"!  

 

                  Ιστορία:     Πιστεύει, ότι η γνώση ή η μελέτη τής Ιστορίας ολοκληρώνει την προσωπικότητα

                             τού ανθρώπου. Η άγνοια τής ιστορίας μετατρέπει τον άνθρωπο σε ανόητο

                             "παλαμακιστή"  (χειροκροτητή) δημαγωγών και τυχοδιωκτών, αφού ο "ανιστόρητος"

                              άνθρωπος  στέκει, μπροστά στον κατ' επάγγελμα ψεύτη και δημαγωγό,

                              "κατευχαριστημένος και  μάπας...", όπως εύστοχα έχει γράψει ο Μπάρμπα-Γιάννης

                               Σκαρίμπας.

                                " Όλβιος...." .

 

                 Πολιτισμός:  Ό,τι πιό ευγενές παράγεται από τις δραστηριότητες τών ανθρώπων.

                                Πιστεύει, πως, όταν οι πολιτιστικές δράσεις είναι γνήσιες και αφτιασίδωτες, όταν

                                είναι αποτέλεσμα τής πηγαίας ανθρώπινης έκφρασης, που γεννιέται από την

                                έμφυτη ανθρώπινη ανάγκη για μία πιό ανθρώπινη ζωή, και όταν δεν είναι 

                                δραστηριότητες  "κατά παραγγελία" ( όπως παρατηρείται τελευταία σε διάφορους

                                Δήμους), τότε αυτές συνθέτουν τον Πολιτισμό τής Κοινωνικής Ομάδας και τού

                                ευρύτερου περιβάλλοντος, που αναπτύσσουν αυτές τις δράσεις. Υπ' αυτήν την

                                έννοια, οι Πολιτιστικοί Σύλλογοι τών χωριών είναι ό,τι πιό πολύτιμο και ευγενές

                                διατηρεί ακόμη η Κοινωνία μας. -

 

Επάνω

Επιστημονικές και άλλες Εργασίες Κεντρική σελίδα

(C): Κατασκευή Ιστοσελίδας:    Άγγελος  Λιβαθινός,  Μαθηματικός, 697-8197763,    efkardamas@yahoo.gr