|
Ενδεικτική Βιβλιογραφία για το Νηπιαγωγείο και
την Νηπιαγωγό
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ
-
Ζωγράφου-Τσαντάκη Μ. (2008), επιμ. Μαυρικάκη Ε., Πρόληψη ατυχημάτων
στα νηπιαγωγεία, θεωρία, έρευνα, δραστηριότητες, Τυπωθήτω, Αθήνα.
-
Κατσαβούνη
Φ., Εγχειρίδιο Πρώτων Βοηθειών για τα Σχολεία και όχι μόνο,
University studio press, Θεσσαλονίκη.
-
Κούρου Α.,
Πανουτσοπούλου Μ., Βαγγελάτου Ο., Μπεργιαννάκη Ι., Πετρόπουλος Ν.,
Παρχαρίδης Ι., Κουσκουνά Β. (2006): «Σεισμοί και Άνθρωπος. Ενημέρωση
- Προστασία - Αποκατάσταση», Πατάκης, Αθήνα, 40 σελ.
-
Κούρου Α.,
Πανουτσοπούλου Μ., Παύλου Α. (2006): «Η Γη χορεύει. Μύθοι και
Αλήθειες απ' όλο τον κόσμο για τους σεισμούς», Πατάκης, Αθήνα.
-
Λέκκας Ε.
(1996 και 2000). «Φυσικές και Τεχνολιγικές Καταστροφές», Αθήνα
278σελ.
-
Ο.Α.Σ.Π.
2008.: «Μαθαίνοντας γ/α το Σεισμό & τα Μέτρα Προστασίας: Οδηγίες για
Ατομα με Αναπηρία», Γκουντρομίχου Χρ., Αθήνα, 32 σελ.
-
Ο.Α.Σ.Π.
(1999 και 2007): «Σεισμός - Η Γνώση είναι Προστασία» των: Κούρου Α.,
Παπαδάκης Π., Παναγιωτοπούλου Δ., Πανουτσοπούλου Μ., Αccess, Αθήνα.
-
Ο.Α.Σ.Π.
2000 (Ε' Έκδοση): «Σεισμός - Ας είμαστε προετοιμασμένοι», Αθήνα.
-
Σαπουντζάκη Κ., (2001). «Εκκένωση κτιρίων και καταφυγή πληθυσμού σε
ασφαλείς χώρους μετά το σεισμό», Ο.Α.Σ.Π., 88 σελ.
-
Υπ.
Μακεδονίας-Θράκης, Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Δράμας, Γενική Γραμματεία
Πολιτικής Προστασίας, Φυσικές καταστροφές, ξέρεις πως να
προστατευτείς.
-
www.oasp.gr (Οργανισμός Αντισεισμικού
Σχεδιασμού και Προστασίας -Ο.Α.Σ.Π.)
-
www.safetykids.org/assefs/docs/for-educators
-
www.youtube.com videos tales for disasters 1. earthquake,
2. floods,
-
videos
earthquake drill at school
-
www.youtube.com learn on the roads:
-
1.just
like me by buzzybee
-
2. road
safety for kids
-
3. yes &
no
-
4. road
safety
ΣΧΕΔΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ
-
Δαφέρμου, Χαρά, Κουλούρη, Πηνελόπη, Μπασαγιάννη,
Ελευθερία, Οδηγός Νηπιαγωγού, Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών
βιβλίων, Αθήνα 2006.
-
Helma J.,
Katz, L.G.,
Μέθοδος Project και Προσχολική
Εκπαίδευση –Μικροί Ερευνητές, επιμέλεια- εισαγωγή Κ. Χρυσαφίδη,
Ε. Κουτσουβάνου, Μεταίχμιο, Αθήνα 2002.
-
Ματσαγγούρας Ηλίας, Ομαδοκεντρική διδασκαλία και
μάθηση, Σχολική Γνώση, Γρηγόρης, Αθήνα 1995.
-
Ματσαγγούρας Ηλίας, Η Διαθεματικότητα στη Σχολική
Γνώση, Γρηγόρης, Αθήνα 2002.
-
Μουμουλίδου Μαρία, Η παιδαγωγική του σχεδίου
εργασίας στην προσχολική εκπαίδευση, Τυπωθήτω - Γ. Δάρδανος,
Αθήνα 2007.
-
Μπακιρτζής Κωνσταντίνος, Η Δυναμική της
Αλληλεπίδρασης στην Επικοινωνία, Gutenberg,
Αθήνα 1996.
-
Ντολιοπούλου Έλση, Σύγχρονες Τάσεις της Προσχολικής
Αγωγής, Τυπωθήτω - Γ. Δάρδανος, Αθήνα 1999.
-
Ντολιοπούλου Έλση, Σύγχρονα Προγράμματα για παιδιά
Προσχολικής Ηλικίας, Τυπωθήτω - Γ. Δάρδανος, Αθήνα 2003.
-
Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου, Η διαθεματική
Προσέγγιση της Διδασκαλίας και της Μάθησης στην προσχολική και πρώτη
σχολική ηλικία, (Ο.Μ.Ε.Ρ.) και Τμήμα Επιστημών Προσχολικής
Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη 30/5-1/6/2003,
Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 2005.
-
Ρεκαλίδου Γαλήνη, Η εργασία σε ομάδες,
σημειώσεις στο σεμινάριο της Σχ. Συμβούλου της 39ης
Π.Π.Α.Ν. Δράμας, Δράμα, Ιούνιος 2008.
-
Χρυσαφίδης Κώστας, Βιωματική- Επικοινωνιακή
Διδασκαλία Η Εισαγωγή της Μεθόδου Project
στο Σχολείο, Gutenberg, Αθήνα 2002.
|
|
|