-
Αγάθωνος -
Γεωργοπούλου, Ε.· (Επιμ.) (1998). Οδηγός για την αναγνώριση και
αντιμετώπιση της κακοποίησης και παραμέλησης του παιδιού. Αθήνα:
Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
-
Αγαλιώτης, Ι.
(2000).· Μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. Αιτιολογία,
αξιολόγηση, αντιμετώπιση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Αγγελοπούλου-Σακαντάμη, Ν. (2004).· Ειδική Αγωγή. Θεσσαλονίκη:
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
-
Αλεξάνδρου, Κ.
(αχρονολόγητο).· Οι διαταραχές της ομιλίας σε παιδιά. Αθήνα: Δανιάς.
-
Αλβανόπουλος,
Γ. (Επιμ) (2004).· Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές: Σύγχρονες
εκπαιδευτικές προσεγγίσεις. Καβάλα: 8η Περιφέρεια Ειδικής Αγωγής.
-
Αποστολίδης Χ.
Αναστάσιος.(1989).· Η διδασκαλία της πρώτης ανάγνωσης. Βέροια.
-
Αρτινοπούλου,
Β. (2001).· Βία στο σχολείο (έρευνες και πολιτικές στην Ευρώπη).
Αθήνα: Μεταίχμιο .
-
Βασιλάκη, Ε. ,
Τριλίβα, Σ.· & Μπεζεβέγκης, Η. (2001). Το Στρες, το άγχος και η
αντιμετώπισή τους. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Βασιλείου, Γ.
Ε. (1998).· Τα εκπαιδεύσιμα νοητικά καθυστερημένα παιδιά και έφηβοι.
Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Βελιώτη –
Γεωργοπούλου, Μ.· & Τουντασάκη, Ει. (1997). Μουσεία και άτομα με
ειδικές ανάγκες. Εμπειρίες και προοπτικές. Αθήνα: Gutenberg.
-
Βερνάδος, Μ.·
& Τερζάκη Μ. (2004). Προσεγγίσεις σε θέματα ειδικής εκπαίδευσης.
Ρέθυμνο: Γραφότυπο.
-
Βλάχος,
Φ.(1998).· Αριστεροχειρία Μύθοι και Πραγματικότητα. Αθήνα : Ελληνικά
Γράμματα.
-
Βοσνιάδου, Στ.
(επιμ). (1992).· Κείμενα εξελικτικής ψυχολογίας. Γλώσσα. Αθήνα:
Gutenberg.
-
Βοσνιάδου, Στ.
(επιμ). (1992).· Κείμενα εξελικτικής ψυχολογίας. Σκέψη. Αθήνα:
Gutenberg.
-
Βοσνιάδου, Στ.
(επιμ). (1992).· Κείμενα εξελικτικής ψυχολογίας. Κοινωνική ανάπτυξη.
Αθήνα: Gutenberg.
-
Γαβριηλίδου,
Ζ. (2003).· Φωνητική συνειδητοποίηση και διόρθωση παιδιών
προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Αθήνα: Τυπωθήτω.
-
Γαλανάκη, Ε.
(2003).· Θέματα Αναπτυξιακής Ψυχολογίας. Αθήνα: Ατραπός.
-
Γενά,
Αγγελική. (2002).· Αυτισμός και Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές.
Αθήνα: ιδιωτική.
-
Γλύκας, Μ· &
Καλομοίρης, Γ. (2003). Διαταραχές Επικοινωνίας και Λόγου. Πρόληψη,
Έρευνα, Παρέμβαση και Νέες Τεχνολογίες στην Υγεία. Αθήνα:
Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών.
-
Δαβάζογλου, Α.
(1999).· Θέματα ειδικής παιδαγωγικής. Χαρισματικά παιδιά στην
εκπαίδευση. Αλεξανδρούπολη.
-
Δαραής, Κ.
(2002).· Ανάγνωση, Γραφή και άτομα με σύνδρομο Down. Θεσσαλονίκη:
University Studio Press.
-
Δεμίρογλου,
Δ.· & Δεμίρογλου, Π. (1999). Μαθησιακές δυσκολίες και δυσκολίες
ένταξης παλιννοστούντων μαθητών από την πρώην Σοβιετική Ένωση. Μια
θεωρητική – ερευνητική προσέγγιση. Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη.
-
Δήμου, Γ. Η.
(1996).· Απόκλιση, στιγματισμός. Αφομοιωτική θεωρητική προσέγγιση
των αποκλίσεων στο σχολείο. Αθήνα: Gutenberg.
-
Δήμου, Δ. Δ.
(1982).· Η δυσορθογραφία. Οι κοινωνικές και ψυχολογικές της απόψεις.
Αθήνα.
-
Δοϊκου –
Αυλίδου, Μ. (2002).· Η δυσλεξία. Συναισθηματικοί παράγοντες και
ψυχοκοινωνικά προβλήματα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Δράκος, Γ.
(1999).· Ειδική παιδαγωγική των προβλημάτων λόγου και ομιλίας.
Παιδοψυχολογικές και λογοθεραπευτικές στρατηγικές αποκατάστασης στην
προσχολική και σχολική ηλικία. Αθήνα: Ατραπός.
-
Δράκος, Γ.
(1999).· Ζητούμενα ζητήματα. Παιδαγωγική διαδικασία και δράση. Αγωγή
– Ειδική αγωγή λόγου και ομιλίας. Ψυχολογία Γλώσσας. Αθήνα:
Αυτοέκδοση.
-
Δράκος, Γ.
(2002).· Σύγχρονα θέματα της ειδικής παιδαγωγικής. Προβληματισμοί,
αναζητήσεις και προοπτικές. Αθήνα: Ατραπός.
-
Ελληνική
Εταιρεία Κοινωνικής Παιδιατρικής και· Προαγωγής της Υγείας (1989).
Παιδί με χρόνιο πρόβλημα υγείας. Ιατροκοινωνική και εκπαιδευτική
φροντίδα. Αθήνα.
-
Ελληνική
Εταιρεία Κοινωνικής Παιδιατρικής και· Προαγωγής της Υγείας &
Ελληνική Εταιρεία Πρόληψης της Κακοποίησης και Παραμέλησης των
παιδιών (Επιμ. Τσίτουρα, Σ.) (1990). Φροντίδα για την οικογένεια.
Αθήνα.
-
Ελληνική
Εταιρεία Ψυχική Υγιεινής και· Νευροψυχιατρικής του Παιδιού. (Επιμ.
Καλαντζή – Αζίζι, Α. & Παρίτσης, Ν.) (1990). Οικογένεια.
Ψυχοκοινωνικές – ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα.
-
Ελληνική
Εταιρεία Ψυχικής Υγιεινής και· Νευροψυχιατρικής του Παιδιού (1990).
Σεμινάριο Μαθησιακές Δυσκολίες. Σύγχρονες απόψεις και τάσεις. Αθήνα:
Ελληνικά Γράμματα.
-
Ζαφειράτου –
Κουλιούμπα, Ε. (1994).· Γνωριμία με την κώφωση. Αθήνα: Έλλην.
-
Ζαφειροπούλου,
Μ.· & Κλεφτάρας, Γ. (2004). Εφαρμοσμένη κλινική ψυχολογία του
παιδιού. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Ζάχαρης, Δ.
(2003).· Επιθετικότητα και Αγωγή. Αθήνα: Γρηγόρης.
-
Ζώνιου –
Σιδέρη, Α. (1998).· Οι ανάπηροι και η εκπαίδευσή τους. Μια
ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση της ένταξης. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Ζώνιου –
Σιδέρη, Α. (2000).· Ένταξη: Ουτοπία ή πραγματικότητα. Η εκπαιδευτική
και πολιτική διάσταση της ένταξης μαθητών με ειδικές ανάγκες. Αθήνα:
Ελληνικά Γράμματα.
-
Ζώνιου –
Σιδέρη, Α. (2000).· Άτομα με ειδικές ανάγκες και η ένταξη τους.
Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Ζώνιου-Σιδέρη,
Α. (Επιμ.) (2004).· Σύγχρονες Ενταξιακές Προσεγγίσεις. Πράξη. Αθήνα:
Ελληνκά Γράμματα.
-
Ζώνιου-Σιδέρη,
Α.· & Σπανδάγου, Η. (Επιμ.) (2004). Εκπαίδευση και Τύφλωση.
Σύγχρονες Τάσεις και Προοπτικές. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Θανόπουλος, Θ.
(2005).· Εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά με ιδιαίτερες
μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτικές ανάγκες. Αθήνα: Ατραπός
-
Θεοδωρόπουλος,
Ε. (1977).· Διδακτική παιδαγωγία ειδικών σχολείων. Αθήνα: Φελέκης.
-
Καϊλα, Μ.
(1996).· Η σχολική αποτυχία. Από την «οικογένεια» του σχολείου στο
«σχολείο» της οικογένειας. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Καϊλα, Μ.,
Πολεμικός, Ν.· & Φιλίππου, Γ. (1997). Άτομα με ειδικές ανάγκες. 2
Τόμοι. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Κάκουρος, Ε.
(2001). Τ·ο υπερκινητικό παιδί. Οι δυσκολίες του στη μάθηση και στη
συμπεριφορά. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Κάκουρος, Ε.·&
Μανιαδάκη, Κ. (2000). Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής –
Υπερκινητικότητα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Καλαντζή, Α.·
& Μπεζεβέγκης, Η. (2000). Θέματα επιμόρφωσης ευαισθητοποίησης
στελεχών ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων. Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα.
-
Κάκουρος, Ε.·
& Μανιαδάκη, Κ. (2004). Ψυχοπαθολογία Παιδιών και Εφήβων. Αθήνα:
Τυπωθήτω-Δαρδανός.
-
Καλαντζή-Αζίζι, Α.· & Ζαφειροπούλου, Μ. (Επιμ.) (2004).Προσαρμογή
στο σχολείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Καλαντζή –
Αζίζι, Α.· & Παρίτσης, Ν.( Επιμ.) (1990). Οικογένεια. Ψυχοκοινωνικές
ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Καλλιώτης, Π.,
Καϊσέρογλου, Ν., Κολοβός, Γ.· ,Μπαμπανίκας, Δ. & Ταουλάς, Κ.(2002).
Η φύση και η έκταση της σχολικής επιθετικότητας και ¨κακοποίησης¨
στους μαθητές 8-12 ετών. Αθήνα: Γρηγόρης.
-
Καλύβα, Ευφρ.
(2005).· Αυτισμός. Εκπαιδευτικές και θεραπευτικές προσεγγίσεις.
Αθήνα: Παπαζήση.
-
Καραπέτσας, Α.
Β. (1993).· Η δυσλεξία στο παιδί: Διάγνωση και θεραπεία. Αθήνα:
Ελληνικά Γράμματα.
-
Καραμπάτσος,
Α. (2000).· Παράγοντες και Εκτιμήσεις Σχολικής Ετοιμότητας.
Αθήνα:Ατραπός.
-
Καρπάθιος, Χ.
Ε., Μαρά, Μ.· & Δάλλα, Β. (1994). Εγκόλπιο Παθολογίας του λόγου στο
παιδί προσχολικής ηλικίας. Αθήνα: Έλλην.
-
Καρτασίδου, Λ.
(2004).· Μουσική εκπαίδευση στην ειδική παιδαγωγική. Αθήνα:
Τυπωθήτω.
-
Κιρμανίδου, Σ.
(2003).· Η Ειδική Αγωγή στις Σέρρες. Σέρρες.
-
Κόκκινος, Κ.
Μ. (2002).· Η επιθετικότητα. Πρακτικά 4ου Ψυχολογικού Συνεδρίου
Κύπρου. Λευκωσία:
Styvory Press.
-
Κολιάδης, Ε.
Α. (1996).· Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Α.
Συμπεριφορικές θεωρίες. Αθήνα.
-
Κολιάδης, Ε.
Α. (1997).· Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Β.
Κοινωνικογνωστικές θεωρίες. Αθήνα.
-
Κολιάδης, Ε.
Α. (1997).· Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Γ. Γνωστικές
θεωρίες. Αθήνα.
-
Κολιάδης, Ε.
Α. (2002).· Γνωστική Ψυχολογία. Δ. Γνωστική Νευροεπιστήμη και
Εκπαιδευτική Πράξη. Αθήνα.
-
Κόμπος, Χ.
(1992).· Ο θεσμός της ένταξης παιδιών με ειδικές ανάγκες στα
δημοτικά σχολεία και οι υποχρεώσεις της κοινωνίας και του κράτους.
Αθήνα: Βιβλία για όλους.
-
Κοντογιάννη,
Α. (2000).· Η δραματική τέχνη στην εκπαίδευση. Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα.
-
Κουμπιάς, Ε.
Λ. (2004).· Ανάγνωση και Προσοχή: Ψυχολογικές διαστάσεις. Αθήνα:
Ατραπός.
-
Κουράκης, Ι.
(1997).· Ανίχνευση στον κόσμο των μαθησιακών διαταραχών.
Σκιαγραφώντας το πορτρέτο μιας περίπτωσης με δυσλεξία. Αθήνα: Έλλην.
-
Κρουσταλάκης,
Γ. Σ. (2000).· Παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες. Αθήνα.
-
Κυπριωτάκης,
Α. (1989).· Τα ειδικά παιδιά και η αγωγή τους. Ηράκλειο:
Ψυχοτεχνική.
-
Κυπριωτάκης,
Α. (2000).· Πρακτικά συνεδρίου Ειδικής Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα
Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης.
-
Κυπριωτάκης,
Α. Β. (1997).· Τα αυτιστικά παιδιά και η αγωγή τους. Ηράκλειο.
-
Κωνσταντινίδου
– Ζαρκαδούλα, Μ. (1989).· Το πρώτο μου βιβλίο στη νοηματική γλώσσα.
Αθήνα.
-
Κωσταρίδου-Ευκλείδη, Α. (1999).· Ψυχολογία κινήτρων. Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα.
-
Κωστόπουλος,
Γ. Π. (1994).· Μαθαίνω να γράφω και να διαβάζω τη γλώσσα μου.
Προαναγνωστικές και αναγνωστικές ασκήσεις για παιδιά με νοητικές
ελλείψεις, διαταραχές λόγου και ψυχικές ιδιομορφίες. Θεσσαλονίκη.
-
Λαμπροπούλου,
Β. (Επιμ.) (2001).· Πολιτισμικές και Εκπαιδευτικές Ανάγκες του Κωφού
Παιδιού. Πάτρα: Πανεπιστήμιο Πατρών-ΠΤΔΕ Μονάδα Αγωγής Κωφών.
-
Λιβανίου, Ε.
(2004).· Μαθησιακές Δυσκολίες & Προβλήματα συμπεριφοράς στην
κανονική τάξη. Αθήνα: Κέδρος.
-
Λιοδάκης, Δ.
(2000).· Εκπαιδευτικά προγράμματα για τυφλούς. Αθήνα: Ατραπός.
-
Λεονταρή, Α.
(1996).· Αυτοαντίληψη. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Λιβέρη
Καντερέ, Α. (1995).· Εσύ ξέρεις τι είναι δυσλεξία; Εκδ. Περιβολάκι.
-
Λογιάδης, Ν.·
& Λογιάδη, Μ. (1985). Λεξικό νοηματικής γλώσσας. Αθήνα.
-
Μαδιανός, Μ.
(1994).· Η ψυχοκοινωνική αποκατάσταση από το άσυλο στην κοινότητα.
Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Μακρή –
Μπότσαρη, Ε. (2001).· Αυτοαντίληψη και αυτοεκτίμηση. Μοντέλα,
ανάπτυξη, λειτουργικός ρόλος και αξιολόγηση. Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα.
-
Μαντές, Δ.
(αχρονολόγητο).· Παιδιά με ειδικές ανάγκες. Θεσσαλονίκη:
Μπαρμπουνάκης.
-
Μαρκαντώνης,
Ι. Σ.· & Ρήγα, Α. Β. (1991). Οικογένεια, μητρότητα, αναδοχή:
Διεπιστημονική προσέγγιση. Αθήνα: Εκδόσεις Μαυρομάτη.
-
Μάρκου, Σ. Ν.
(1994). Δ·υσλεξία. Αριστεροχειρία, κινητική αδεξιότητα,
υπερκινητικότητα. Θεωρία, διάγνωση και αντιμετώπιση με ειδικές
ασκήσεις. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Μαυρομμάτη
Δώρα. (1995).· Η κατάρτιση του προγράμματος αντιμετώπισης της
Δυσλεξίας. Αθήνα: Δεσ. Μαυρομμάτη.
-
Μαρκαντώνης,
Ι. Σ.· & Ρήγα, Α. Β. (1991). Οικογένεια, μητρότητα, αναδοχή:
Διεπιστημονική προσέγγιση. Αθήνα: Εκδόσεις Μαυρομάτη.
-
Μιχελογιάννης,
Ι.· & Τζενάκη, Μ. (2000). Μαθησιακές δυσκολίες. Αθήνα: Γρηγόρης.
-
Μπαμπλέκου, Ζ.
(2003).· Η ανάπτυξη την μνήμης. Αθήνα: Τυπωθήτω-Δαρδανός.
-
Μπεζέ, Λ.
(1998).· Βία στο σχολείο. Βία του σχολείου. Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα.
-
Μονάδα Ειδικής
Αγωγής-Μαθησιακών Δυσκολιών Π.Τ.Δ.Ε.· του Α.Π.Θ. (1999). (επιμ.
Παντελιάδου Σουζ.) Διδασκαλία Γλώσσας και Μαθηματικών για παιδιά με
Μαθησιακές Δυσκολίες. Θεσσαλονίκη.
-
Μπίρτσα, Π.
Χρήστου. (1990).· Διδακτικά προγράμματα για παιδιά με ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Αθήνα.
-
Μπούσιος Ε.
Κώστας. (αχρονολόγητο)· Η υπέρβαση της Δυσλεξίας στο σχολείο.
Θεσσαλονίκη: Όμηρος Εκδοτική.
-
Μόττη –
Στεφανίδη, Φ. (1999).· Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής
ηλικίας και εφήβων. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Μπόλου, Μ.· &
Γκούβερης, Β. (1990). Δώστε μου την ευκαιρία. Μικρός οδηγός με τα
πρώτα βήματα στην εκπαίδευση του παιδιού που έχει πρόβλημα όρασης.
Θεσσαλονίκη: Ίδρυμα Προστασίας Τυφλών Βορείου Ελλάδας «Ο Ήλιος».
-
Μπόλου, Μ.· &
Γκούβερης, Β. (2000). Νέοι ορίζοντες για τα παιδιά με προβλήματα
όρασης. Οδηγός Πρώιμης παρέμβασης. Θεσσαλονίκη.
-
Νασιάκου, Μ.,
Χαντζή, Α.· & Φατούρου, Χ. Μ. (2000). Εισαγωγή στην Ψυχολογία
Β΄Τόμος. Αθήνα : Gutenberg.
-
Νέστορος, Ι.
Ν. (Επιμ.) (1997).· Η επιθετικότητα στην οικογένεια, στο σχολείο και
στην κοινωνία. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Νιτσόπουλος,
Μ. (1981).· Ειδικά πνευματικά καθυστερημένα άτομα. Θεσσαλονίκη:
Παρατηρητής.
-
Νιτσόπουλος,
Μ. (1989).· Βοηθήστε το παιδί σας. Μαθησιακές δυσκολίες ή δυσλεξία:
Μέθοδος αντιμετώπισης. Θεσσαλονίκη.
-
Ξανθάκου, Γ.
(1998).· Η δημιουργικότητα στο σχολείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Ξυλογιαννοπούλου, Γ. (2003).· Ο συμβουλευτικός ρόλος των γονέων.
Αθήνα: Γρηγόρη.
-
Ομοσπονδία
Κωφών Ελλάδας, Συντονιστική Επιτροπή· Συλλόγων Γονέων και
Εκπαιδευτικών, Νομαρχιακή Επιτροπή Λαϊκής Επιμόρφωσης Αττικής &
Οργανισμός Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού. Πρακτικά Πανελληνίου
Συνεδρίου για το Κωφό Άτομο. Αθήνα.
-
Παντελιάδου,
Σ. (2000).· Μαθησιακές Δυσκολίες & Εκπαιδευτική Πράξη. Τι και Γιατί;
Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Πετρόπουλος,
Ν.· & Παπαστυλιανού, Α. (2001). Μορφές επιθετικότητας, βίας και
διαμαρτυρίας στο σχολείο. Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
-
Παπαδόπουλος,
Π. (2002).· Ο πόνος που γίνεται δύναμη. Αθήνα: Κοχλίας.
-
Παπαθεοφίλου,
Ρ.,· & Βοσνιάδου, Στ. (1998). Η εγκατάλειψη του σχολείου. Αίτια,
επιπτώσεις, προτάσεις. Αθήνα: Gutenberg.
-
Παπαϊωάννου,
Σ. Μ. (1990).· Επαγγελματική εκπαίδευση και προσανατολισμός. Αναφορά
σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Αθήνα: Γρηγόρης.
-
Παπασπύρου, Χ.
(1998).· Κινηματική γλώσσα και καθολική γλωσσική θεωρία. Συγκριτική
γενετική – μετασχηματιστική ερμηνεία κινηματικής γλώσσας και
φθογγογλώσσας και δόμηση ενός συστήματος κινηματικής γραφής. Αθήνα:
Ελληνικά Γράμματα.
-
Παρασκευόπουλος, Ι. Ν. (1971).· Εμπειρίες και απόψεις των θετών
γονέων για το θεσμό της υιοθεσίας. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πουρνάρα.
-
Παρασκευόπουλος, Ι. Ν. (1979).· Νοητική καθυστέρηση Αθήνα.
-
Πιάνος, Κ. Χ.
(1989).· Ψυχοκοινωνικές διαταραχές και αντιμετώπισή τους. Ιωάννινα.
-
Πολεμικός, Ν.,
Καίλα, Μ.· & Καλαβάσης, Φ. (2002). Εκπαιδευτική, Οικογενειακή και
Πολιτική Ψυχοπαθολογία. (4 Τόμοι). Αθήνα: Ατραπός.
-
Πολυχρονοπούλου, Σ. (2001).· Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες
και δυνατότητες. Σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης και ειδικής
υποστήριξης. Τόμος Α'. Αθήνα: Ατραπός.
-
Πολυχρονοπούλου, Σ. (2001).· Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες
και δυνατότητες. Νοητική υστέρηση: Ψυχολογική, κοινωνιολογική και
παιδαγωγική προσέγγιση. Τόμος Β'. Αθήνα.
-
Πόρποδας, Κ.
Δ. (1988).· Δυσλεξία: Η ειδική διαταραχή στη μάθηση του γραφτού
λόγου. Ψυχολογική θεώρηση. Αθήνα.
-
Πόρποδας, Δ.
Κων/νος. (2003).· Η μάθηση και οι δυσκολίες της (Γνωστική
προσέγγιση). Πάτρα: Ιδιωτική.
-
Πόρποδας, Δ.
Κων/νος. (2003).· Η Ανάγνωση. Πάτρα: Ιδιωτική.
-
Πούλου, Μ.
(2001).· Πως σκέφτονται αισθάνονται και αποφασίζουν οι δάσκαλοι για
τους μαθητές με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες. Αθήνα:
Γρηγόρη.
-
Πουρκός, Μ.
(1997).· Ατομικές διαφορές μαθητών και εναλλακτικές ψυχοπαιδαγωγικές
προσεγγίσεις. Αθήνα: Gutenberg.
-
Ρήγα, Α.
(2001).· Ψυχοκοινωικές παρεμβάσεις σε οργανισμούς, ομάδες και άτομα.
Θεωρία Έρευνα Εφαρμογές. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Ρήγα, Α.
(2003). Το κουτί της Πανδώρας.· Οικογένεια και η Διαπολιτισμική της
ταυτότητα σήμερα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Ρήγα, Α.
(1997).· Καρκίνος: από τη μητέρα στην κόρη, η δυναμική της
επανάληψης. Αθήνα.
-
Ρήγα, Α.
(1997).· Κοινωνικές αναπαραστάσεις και ψυχοκοινωνική ταυτότητα.
Αθήνα.
-
Σακκάς, Β.
(2002).· Μαθησιακές Δυσκολίες και οικογένεια. Αθήνα: Ατραπός.
-
Σούλης, Σ.
(1997).· Τα παιδιά με βαριά νοητική καθυστέρηση και ο κόσμος τους.
Άτομα με πολλαπλές αναπηρίες. Αθήνα: Gutenberg.
-
Σούλης, Σ.
(2000).· Μαθαίνοντας βήμα με βήμα στο σχολείο και στο σπίτι.
Διδακτικές στρατηγικές εκπαίδευσης παιδιών με μέτρια ή βαριά νοητική
υστέρηση. Αθήνα: Τυπωθήτω.
-
Σούλης, Σ.
(2002).· Παιδαγωγική της ένταξης. Από το σχολείο του διαχωρισμού σε
ένα σχολείο για όλους. Τόμος Α'. Αθήνα: Τυπωθήτω.
-
Σπαντιδάκης,
Ι. (2004).· Προβλήματα Παραγωγής Γραπτού Λόγου Παιδιών Σχολικής
Ηλικίας. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Σπετσιώτης,
Ι., Σουγιουλτζόγλου, Μ.· & Αγγελάκος, Α. (1999). Ο ρόλος του
συμβουλευτή δασκάλου για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Στάθης, Φ.
(2001).· Κοντά στο παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Αυτοέκδοση.
-
Σταλίκας, Α.,
Τριλίβα, Σ.· & Ρούσση, Π. (Επιμ.) (2002). Τα ψυχομετρικά εργαλεία
στην Ελλάδα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Σταμάτης, Σ.
(1987).· Οχυρωμένη σιωπή. Γέφυρες επικοινωνίας με το αυτιστικό
παιδί. Εικόνα – αντιμετώπιση – αποκατάσταση. Εκδόσεις Γλάρος.
-
Στασινός, Δ.
Π. (1985).· Βιβλιογραφία για την ειδική αγωγή. (1924 – 1984).
Ιωάννινα.
-
Στασινός, Δ.
Π. (2001).· Η ειδική εκπαίδευση στην Ελλάδα: Αντιλήψεις, θεσμοί και
πρακτικές. Κράτος και ιδιωτική πρωτοβουλία. (1906-1989). Αθήνα:
Gutenberg.
-
Στασινός, Δ.
Π. (1999).· Μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού και του εφήβου. Η
εμπειρία της Ευρώπης. Αθήνα: Gutenberg.
-
Στασινός, Δ.
Π. (2001).· Δυσλεξία και σχολείο. Η εμπειρία ενός αιώνα. Αθήνα:
Gutenberg.
-
Σταύρου, Λ. Σ.
(1990).· Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων νηπίων, παιδιών, εφήβων.
Αθήνα: Άνθρωπος.
-
Σταύρου, Λ.
Σ.(2002).· Διδακτική μεθοδολογία στην Ειδική Αγωγή. Αθήνα: Άνθρωπος.
-
Συριοπούλου-Δελλή, Χ. Κ. (2003).· Η παιδεία στη μετανεωτερική εποχή:
Η περίπτωση της Ειδικής Αγωγής. Αθήνα: Γρηγόρης.
-
Τάφα, Ε.
(1997).· Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς προβλήματα μάθησης και
συμπεριφοράς. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Τζουριάδου,
Μ.· & Μαρκοβίτης, Μ. (1991). Μαθησιακές δυσκολίες. Θεωρία και πράξη.
Θεσσαλονίκη: Προμηθεύς.
-
Τζουριάδου, Μ.
(1995).· Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μια
ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση. Θεσσαλονίκη: Προμηθεύς.
-
Τζουριάδου, Μ.
(2001).· Πρώιμη παρέμβαση. Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές.
Θεσσαλονίκη: Προμηθεύς.
-
Τραυλός
Αντώνης. (1998).· Ψυχοκινητική ανάπτυξη. Αθήνα: Σαββάλας.
-
Τριλίβα, Σ. &
Chimienti,
G.
(1998). Πρόγραμμα ελέγχου των συγκρούσεων. Τετράδιο δραστηριοτήτων.
«Εγώ» κι «εσύ» γινόμαστε «εμείς». Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Τσιάντης, Γ.·&
Ξυπολυτά, Α. Ζ. (2001). Ψυχοσωματικά προβλήματα των παιδιών. Αθήνα:
Καστανιώτης.
-
Τσίτουρα, Σ.
(Επιμ.) (1990).· Φροντίδα για την οικογένεια. Αθήνα: Ελληνική
Εταιρεία Κοινωνικής Παιδιατρικής και Προαγωγής της Υγείας & Ελληνική
Εταιρεία Πρόληψης της Κακοποίησης και Παραμέλησης των παιδιών .
-
Υπουργείο
Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων -· Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.(2003)
Νοητικές Ικανότητες. Δραστηριότητες Μαθησιακής Ετοιμότητας. Αθήνα:
ΟΕΔΒ.
-
Υπουργείο
Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων -· Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.(2003)
Προφορικός Λόγος. Δραστηριότητες Μαθησιακής Ετοιμότητας. Αθήνα:
ΟΕΔΒ.
-
Υπουργείο
Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων -· Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. (2000)
Συναισθηματική Οργάνωση. Δραστηριότητες Μαθησιακής Ετοιμότητας
Αθήνα: ΟΕΔΒ.
-
Υπουργείο
Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων:· Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής (1986).
Λεξιλόγιο ορολογίας ειδικής αγωγής (υποθησαυρός ειδικής αγωγής του
Ευρωπαικού συστήματος τεκμηρίωσης και πληροφόρησης για την
εκπαίδευση, του συμβουλίου της Ευρώπης). Αθήνα: ΟΕΔΒ.
-
Υπουργείο
Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων:· Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής.
Ισχύουσα νομοθεσία για την αξιολόγηση μαθητών με ειδικές ανάγκες
κατά τις διάφορες εξετάσεις. Αθήνα: ΟΕΔΒ.
-
Φλωράτου
Μαρία-Μάρθα. (1994).· Μαθησιακές Δυσκολίες και όχι Τεμπελιά. Αθήνα:
Οδυσσέας.
-
Χρηστάκης, Κ.
(2001).· Προβλήματα συμπεριφοράς στη σχολική ηλικία. Εκτίμηση,
πρόληψη, καταγραφή, αντιμετώπιση. Αθήνα: Ατραπός.
-
Χρηστάκης, Κ.
(2002).· Διδακτική προσέγγιση παιδιών και νέων με μέτριες και
σοβαρές δυσκολίες μάθησης. Αθήνα: Ατραπός.
-
Anstotz,
C.
(μετ. Αναγνώστου, Ε.) (1994). Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα
νοητικά καθυστερημένα άτομα. (επιμ. Ζώνιου – Σιδέρη, Α.). Αθήνα:
Ελληνικά Γράμματα.
-
Barondes, S.
(1997).· Στοιχεία Μοριακής Νευροβιολογίας και Βιολογικό Υπόστρωμα
Ψυχικών Διαταραχών. Αθήνα:
Έλλην.
-
Boethious, B. S., Hallerfors, B., Horne, A. & Tischler, L. (2005) .
Εργασία
με τους Γονείς. Αθήνα: Καστανιώτη.
-
Brazelton, T.
B.(1996). Τ·α αναπτυξιακά προβλήματα του βρέφους και του νηπίου.
Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Burns,
Y.
&
Gann,
P.
(1997). Εκπαίδευση ατόμων με σύνδρομο Ντάουν. Αθήνα:
Έλλην.
-
Cohen, D. H., Stern, V. & Balaban, N. (επιμ.
Βοσνιάδου, Στ.) (1991). Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη
συμπεριφορά των παιδιών. Αθήνα: Gutenberg.
-
Cole, S.· &
Cole, M. (μετ. Σόλμαν, Μ.) (2002). Η ανάπτυξη των παιδιών (2 τόμοι).
Αθήνα: Τυπωθύτω.
-
Cole, S.· &
Cole, M. (μετ. Σόλμαν, Μ.) (2002).Η εφηβεία. Αθήνα: Τυπωθύτω.
-
Corbett, J.
(2004).· Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στη Σύγχρονη Εποχή.
Θεσσαλονίκη: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
-
Cumine,
V.,
Leach,
J.,
Stevenson,
G.
(2000).
Σύνδρομο
ASPERGER. Αθήνα: Ελληνική Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων.
-
Dale, N.
(2000).· Τρόποι συνεργασίας με οικογένειες παιδιών με ειδικές
ανάγκες. Εκδόσεις Ίων.
-
Descoeudres,
A. (μετ. Βασδέκη, Γ. Α.) (1985).· Η αγωγή των καθυστερημένων
παιδιών. Οι αρχές της και οι μέθοδοι της εφαρμογή σε όλα τα παιδιά.
Αθήνα: Δίπτυχο.
-
De Vechi, G.
(2000).· Διδάσκοντας μαζί μαθαίνοντας μαζί. Αθήνα: Σαββάλας
-
Donaldson, M.
(επιμ. Βοσνιάδου, Στ.). (1992).· Η σκέψη των παιδιών. Αθήνα:
Gutenberg.
-
Fijalkow, J.
(Επιμ. Τάνταρος, Σ.) (1997).· Κακοί αναγνώστες. Γιατί; Αθήνα:
Ελληνικά Γράμματα.
-
Finnie,
N.
R.
(μετ. Αποστολόπουλος, Τ. Γ.) (1991). Η αγωγή του σπαστικού παιδιού
στο σπίτι. Αθήνα: Παρασκήνιο.
-
Fontana, D.
(1996).· Ο εκπαιδευτικός στην τάξη. Αθήνα: Σαβάλλας.
-
Fontana, D.
(1996).· Ψυχολογία για εκπαιδευτικούς. Αθήνα: Σαβάλλας.
-
Fontana, D.
(1996).· Άγχος και η αντιμετώπισή του. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Frith,
U.
(μετ. Καλομοίρης Γ.) (1994). Αυτισμός. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Gordon, Th.
(μετ. Κοντογιώργος, Β.· & Ορφανίδης, Τ.) (1994). Ο αποτελεσματικός
γονέας. Αθήνα: Ευρωσπουδή και Εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα.
-
Gordon, Th.
(1994).· Ο αποτελεσματικός γονέας. Αθήνα: Ευρωσπουδή και
Εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα.
-
Grandin, T. & Scariano, M. (μετ.
Τσουπαροπούλου, Υ.) (1995). Διάγνωση: Αυτισμός. Μια αληθινή ιστορία
αυτιστικού ατόμου. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Gray,
S.
&
White,
A.L.(2003).
Κοινωνική Προσαρμογή . Πρακτικός Οδηγός για αυτιστικά παιδιά με
σύνδρομο ASPERGER. Αθήνα: Σαββάλας.
-
Happe, F.
(μετ. Στασινός, Δ.) (1998).· Αυτισμός. Ψυχολογική θεώρηση. Αθήνα:
Gutenberg.
-
Herbert,
M.
(επ. Παρασκευόπουλος, Ι.Ν.) (1993). Ψυχολογικά προβλήματα παιδικής
ηλικίας (2 Τόμοι). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Herbert,
M.
(μετ. Σκαρβέλη, Ι.) (1997). Ψυχολογική φροντίδα του παιδιού και της
οικογένειάς του. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Herbert,
M.
(μετ. Μωραΐτη, Γ.) (1998). Χωρισμός και διαζύγιο. Σειρά:
Αντιμετώπιση προβλημάτων παιδιού και εφήβου. Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα.
-
Herbert, M.
(1998).· Αντιμετώπιση προβλημάτων παιδιού και εφήβου: Η κακή
συμπεριφορά. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Hodapp,
R.
M.
(2003). Αναπτυξιακές θεωρίες και αναπηρία. Νοητική καθυστέρηση,
αισθητηριακές διαταραχές και κινητική αναπηρία. Αθήνα: Μεταίχμιο.
-
Jordan, R.· &
Powell, S. (2001). Οι Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών με
αυτισμό. Δεξιότητες μάθησης και σκέψης. Αθήνα: Ελληνική Εταιρία
Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων.
-
Jordan,
R.
&
Powell,
S.
(2000). Κατανόηση και διδασκαλία των παιδιών με αυτισμό. Αθήνα:
Ελληνική Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων.
-
Josiane, C.
(1997).· Ανύπαντρες μητέρες.Gutenberg.
-
Loyd, P. (μετ.
Γαλανάκη, Ευ.) (1998).· Γνωστική και γλωσσική ανάπτυξη. Σειρά
Ψυχολογία: Εξελικτική Ψυχολογία 2. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Lewis,
C.
(μετ. Γαλανάκη, Ευ.) (1998). Πλευρές της ανθρώπινης ανάπτυξης. Σειρά
Ψυχολογία: Εξελικτική Ψυχολογία 5. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Mason,
H.
&
Mc Call
(2004). Παιδιά και νέοι με προβλήματα όρασης: η πρόσβαση στην
εκπαίδευση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Mitchell, P.
(2002).· Η κατανόηση του νου στην παιδική ηλικία. Αθήνα: Τυπωθήτω.
-
Molnar,
A.
&
Lindquist,
B.
(μετ.
Καλαντζή – Αζίζι) (1998). Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο.
Οικοσυστημική προσέγγιση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Nabuzoka, D.
(2004).· Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες. Αθήνα: Σαββάλας .
-
Neuhaus, C.
(Επιμ. Ζαφειροπούλου, Μ.) (1998).· Το υπερκινητικό παιδί και τα
προβλήματά του. Γνωσιακή – συμπεριφοριστική προσέγγιση. Αθήνα:
Ελληνικά Γράμματα.
-
Peeters,
Th.
(2000). Αυτισμός. Από τη θεωρητική κατανόηση στην εκπαιδευτική
παρέμβαση. Αθήνα: Ελληνική Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων.
-
Powell,
S.
&
Jordan,
R.
(2001). Αυτισμός και Μάθηση. Αθήνα: Ελληνική Εταιρία Προστασίας
Αυτιστικών Ατόμων.
-
Quill,
K.
A.
(2000). Διδάσκοντας αυτιστικά παιδιά. Αθήνα: Έλλην.
-
Reddy,
P.
(μετ. Σπανούδης, Γ.) (1995). Προσοχή και μαθησιακές δεξιότητες.
Σειρά Ψυχολογία: Γνωστική Ψυχολογία 7. Γνωστικές λειτουργίες.
-
Robert Frank
&
Kathryn E.
Livingston
(μετ.
Μεταξάς
Σ) (2005). Η μυστική ζωή του δυσλεκτικού παιδιού. Αθήνα: Θυμάρι.
-
Salkind, N. J.
( 2002).· Θεωρίες της ανθρώπινης ανάπτυξης. Αθήνα: Πατάκης.
-
Schopler, E.
(1995).· Εγχειρίδιο Επιβίωσης γονέων. Αθήνα: Ελληνική Εταιρία
Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων.
-
Schucan – Kaiser, R., Heiniger, A., Schaffner, A. & Stocker, A. (μετ.
Φλεμετάκη, Ε.) (1986). 1010 ασκήσεις και παιχνίδια για άτομα με
ειδικές ανάγκες. Θεσσαλονίκη: Salto.
-
Sternberg, R.
J. (μετ. Μεγαλούδη, Φ.) (1999).· Η νοημοσύνη της επιτυχίας. Αθήνα:
Ελληνικά Γράμματα.
-
Sutton, C.
(2003).· Προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων. Αθήνα: Σαββάλας
-
The Open University
(1985). Η κακοποίηση του παιδιού. Αθήνα: Κουτσουμπός Π. Α.Ε.
-
Tomlinson,
C.
A.
(2004). Διαφοροποίηση της εργασίας στην αίθουσα διδασκαλίας.
Αθήνα:Γρηγόρη.
-
Varma, V. P.
(μετ. Καλομοίρης, Γ.) (1997).· Τα δύσκολα παιδιά. Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα.
-
Warren,
D.
H.
(2004). Τύφλωση και Παιδί. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
-
Winnikott,
D.
W.
(2003). Διαδικασίες Ωρίμανσης & Διευκολυντικό Περιβάλλον. Αθήνα:
Ελληνικά Γράμματα.
-
Άντλερ, Α.
(1974).· Τα προβληματικά παιδιά. Αθήνα: Μπουκουμάνης.
-
Γκαλλάν, Α.· &
Γκαλλάν, Ζ. (1997). Το παιδί με νοητική καθυστέρηση και η κοινωνία.
Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη.
-
Γκουλντ,
Πάττι· & Σάλλιβαν, Τζοϋς. (2002). Μια τάξη Νηπιαγωγείου για όλα τα
παιδιά. Αθήνα: Πατάκη.
-
Ζαν Βαν Ντεν
Μπρουκ.(1995).· Εγχειρίδιο για παιδιά με δύσκολους γονείς. Αθήνα:
Καστανιώτη.
-
Νίλσεν, Μ.· &
Παπαδάτου, Δ. (1998). Το πένθος στη ζωή μας. Αθήνα: Μέριμνα.
-
Ντέιβις, Ρ.
Ντ. (2001).· Το χάρισμα της δυσλεξίας. Αθήνα: Καστανιώτης.
-
Ντινκμέγιερ,
Ν., Μακκαίη, Γ., Κάρλσον, Τζ.· & Μπίτι, Ν. (1994). Βασικές αρχές
παραδοχής, ενθάρρυνσης, πειθαρχίας και σχέσεων γονέων εφήβων. Αθήνα:
Θυμάρι
-
Ουίλλιαμς, Ντ.
(1993).· Κανείς στο πουθενά. Η εκπληκτική αυτοβιογραφία ενός
αυτιστικού κοριτσιού. Αθήνα: Αποσπερίτης.
-
Πιαζέ, Ζ.
(1999).· Η γλώσσα και η σκέψη του παιδιού. Αθήνα: Καστανιώτης.
-
Πιαζέ, Ζ.
(1999).· Η ψυχολογία της νοημοσύνης. Αθήνα: Καστανιώτης.
-
Ρόθενμπεργκ,
Μ. (1980).· Παιδιά με πέτρινα μάτια. Αθήνα: Κέδρος.
-
Τζόνσον, Β.· & Βέρνερ, Ρ. (1983). Οδηγός ανάπτυξης
για προβληματικά παιδιά. Αθήνα: Καστανιώτης.
-
Σουσαμίδου-Καραμπέρη
Σ. Βαβέτση-Τσιβίκη Σ. Γονείς και Εκπαιδευτικοί αντιμέτωποι με την
επιθετικότητα των παιδιών και εφήβων. University Studio Press, 2011